Strona 1 z 37
: 16 paź 2013, 15:44
autor: kveld
Chyba warto założyć nowy wątek w tym temacie, bo zmiany mogą dotknąć nie tylko Tarchomina, ale i Bródna, Nieporętu, Legionowa itd, itd. Pierwsza runda zamknięć już w najbliższy piątek:
http://www.infoulice.um.warszawa.pl/ind ... ad&co=1281 . Zmiany w pierwszej kolejności muszą dotknąć linii 186, 511, 518, 705, 735. Jakieś pomysły?
: 16 paź 2013, 15:56
autor: MichalJ
Dwójkę wzmocnić/rozszerzyć.
: 16 paź 2013, 15:58
autor: kveld
I od razu takie pytanie odnośnie drugich zamknięć (od 8 listopada) - czy ja dobrze widzę, że ze schematów wynika brak możliwości wjazdu na most z bocznej jezdni Trasy Toruńskiej? To by oznaczało brak możliwości wjazdu na most przy wjeździe na TT z ul. Wysockiego i Marywilskiej, jak również trochę komplikacji przystankowych.
: 16 paź 2013, 16:07
autor: Mario
Loteria - albo przez Marywilską albo przez most Północny.
Obstawiam, że 705 i 735 pojadą przez Marywilską. 511 - przez Północny, tylko dokąd? Chyba na Młociny, bo na Marymont będzie bez sensu.
518 chyba tylko przez most Gdański i z podjazdem do Dw. Gdańskiego, bo inaczej Konwaliowa w ogóle zostanie bez dojazdu do metra. Czy przy DWG da się zrobić obertasa (przyst. DWG 04, zawrotka i wyjazd albo Dawidowskiego albo Międzyparkową)?
Zagwozdka jest z 186, ale chyba najlogiczniejsze będzie przez most Północny i (zakorkowaną) Wisłostradę do trasy AK, bo wpychanie tej linii na Marywilską (która będzie zapchana na maksa) uziemi ją na amen.
: 16 paź 2013, 16:10
autor: Paweł D.
I podzielić 114 w końcu. Zwłaszcza, że z tego co widzę, nie będzie możliwy zjazd z trasy na Wisłostradę. W tej chwili na Młocinach linia bywa niezabieralna, a jak większość brygad utknie w korku na moście i dojazdach...
: 16 paź 2013, 16:15
autor: Mario
No to się ZTM poci, co tu wydumać na szybko - do pierwszych zamknięć tylko nieco ponad 2 doby... I ciekawe, kiedy lud (szczególnie lud z bliższej Modlińskiej) zostanie powiadomiony o małej rewolucji...
: 16 paź 2013, 16:22
autor: kveld
Mario pisze:Loteria - albo przez Marywilską albo przez most Północny.
Obstawiam, że 705 i 735 pojadą przez Marywilską. 511 - przez Północny, tylko dokąd? Chyba na Młociny, bo na Marymont będzie bez sensu.
518 chyba tylko przez most Gdański i z podjazdem do Dw. Gdańskiego, bo inaczej Konwaliowa w ogóle zostanie bez dojazdu do metra. Czy przy DWG da się zrobić obertasa (przyst. DWG 04, zawrotka i wyjazd albo Dawidowskiego albo Międzyparkową)?
Zagwozdka jest z 186, ale chyba najlogiczniejsze będzie przez most Północny i (zakorkowaną) Wisłostradę do trasy AK, bo wpychanie tej linii na Marywilską (która będzie zapchana na maksa) uziemi ją na amen.
Po kolei: 705 i 735 przez Marywilską, ale tak, jak pisałem - nie wiem czy nie tylko do 8 listopada. 518 - zawrotka od Gdańskiego pierwsza możliwa jest przy przyst. Baseny Inflancka. Ciekawe czy tylko komuś nie wpadnie do głowy wariant z jazdą przez Północny i Wisłostradę do Krasińskiego. Dla 186 faktycznie innej opcji nie widzę. Ogólnie naprawdę najmarniej to wszystko wygląda dla Konwaliowej - przydałoby się naprawdę coś z Bródna/Żerania FSO przez Północny do metra...
: 16 paź 2013, 16:27
autor: R-9 Chełmska
Podmiejskie na Żerań, wszystko inne Północnym (518 Gdańskim) + silne coś z Żerania na Młociny...
: 16 paź 2013, 16:44
autor: SławekM
R-9 Chełmska pisze:Podmiejskie na Żerań, wszystko inne Północnym (518 Gdańskim) + silne coś z Żerania na Młociny...
Tramwaje nr 18 i 20 są od tego. Bez sensu się cofać.
: 16 paź 2013, 16:49
autor: Mario
Nie zapominajmy jeszcze o nocnikach: N13 i N63. Te chyba z konieczności przeprowadzą się na Marywilską...
: 16 paź 2013, 16:50
autor: Tranzystor
Mario pisze:Nie zapominajmy jeszcze o nocnikach: N13i N63. Te chyba z konieczności przeprowadzą się na Marywilską...
Akurat te można byłoby wreszcie skierować na Andersa i prosto przez Pl.Wilsona.
: 16 paź 2013, 16:53
autor: Mario
Tranzystor pisze:Mario pisze:Nie zapominajmy jeszcze o nocnikach: N13i N63. Te chyba z konieczności przeprowadzą się na Marywilską...
Akurat te można byłoby wreszcie skierować na Andersa i prosto przez Pl.Wilsona.
To nie ta rewolucja.
: 16 paź 2013, 17:03
autor: ashir
W stronę Białołęki to można nawet jeździć z zawrotką przy Dyrekcji FSO (w szczególności nocą), gorzej z odwrotną relacją.
: 16 paź 2013, 17:08
autor: Teokryt
Nie dało by rady 705 i 735 kopnąć na Młociny? Odległosciowo to niewielka rzecz do nadrobienia, pytanie czy na Młocinach jest miejsce? 518 ubić, wydłużyć 184 na tarchomińsko-nowodworską trasę 518.
Im mniej autobusów na marywilskiej/modlińskiej tym lepiej, wszystko i tak utknie w potwornym korku.
: 16 paź 2013, 17:09
autor: sprinter
Mario pisze:Nie zapominajmy jeszcze o nocnikach: N13 i N63. Te chyba z konieczności przeprowadzą się na Marywilską...
Gdzieś już ten pomysł był:
N13/63:
Dw. Centralny - Al. Jana Pawła II - Popiełuszki - Krasińskiego - Pl. Wilsona - Mickiewicza - Klaudyny - Podleśna - Marymoncka - Sokratesa - Kasprowicza - TMP - Modlińska - Światowida... Nowodwory/Os. Jagiellońska
N46 kassung.
A może 511 podzielić na dwie linie? Jedną część do Żerania, a drugą do Młocin? Pierwsza opcja byłaby dobra ze względu na brak konieczności przepychania się przez mosty (dogodna przesiadka do tramwaju). Druga natomiast zapewni bezpośredni dojazd do metra.