Popularnością wśród kogo Nie potrafię wskazać nikogo poza wąską grupą ikarusofili, którzy przez ostatnie miesiące wstawali o 4 rano aby spisywać na mieście wszystkie autobusy tej marki które wyjechał z zajezdni. Takie zachowania kwalifikują się już od wzmożoną opiekę lekarzy specjalistów.winnux8 pisze:Do kitu z takim końcem, jak parówy zjeżdżały to była wielka feta, a teraz... No ale przecież "oszczędności", chociaż madziary cieszyły się jeszcze większą popularnością jak parówy.
Koniec ikarusów?
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
brawa i szacun dla Frencher'a !Frencher pisze:Popularnością wśród kogo Nie potrafię wskazać nikogo poza wąską grupą ikarusofili, którzy przez ostatnie miesiące wstawali o 4 rano aby spisywać na mieście wszystkie autobusy tej marki które wyjechał z zajezdni. Takie zachowania kwalifikują się już od wzmożoną opiekę lekarzy specjalistów.winnux8 pisze:Do kitu z takim końcem, jak parówy zjeżdżały to była wielka feta, a teraz... No ale przecież "oszczędności", chociaż madziary cieszyły się jeszcze większą popularnością jak parówy.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
A z miesiąc temu, jak nie wcześniej jeszcze...ashir pisze:Chyba z ITSem dawno nie jechałeś?
Ekspresowo Następne w kolejce są gnioty, a dalej nie ma już nicashir pisze:Ostatnim dniem eksploatacji odkurzaczy w normalnym ruchu jest dzień 30 listopada. Szybko, no nie?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Nie mówię, że nie kwalifikują się, ale w np. okresie letnim miłośników ikarusów z ich lufcikami nie brakowało
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Jeszcze neoplany pod palnik i będę zachwyconyWolfchen pisze:Ekspresowo Następne w kolejce są gnioty, a dalej nie ma już nic
Nie zawsze poważne opinie
Gnioty niezmodernizowane niby też mają zakończy żywot. Te z Redutowej to nawet logiczne, ale w przypadku tych ostatnich z Stalowej to już taki pewien bym nie był. W końcu gniot to też wóz niskopodłogowy dla ZTMu, więc przeciwskazań do ich wyjazdu nie ma. Tym bardziej, że nowsze wersje Jelcza jeszcze parę lat to spokojnie pojeżdżą.Wolfchen pisze:Ekspresowo Następne w kolejce są gnioty, a dalej nie ma już nic
No ale trzynastki, w przeciwieństwie do Ikarusów, były pojazdami polskiej produkcji, przełomowymi dla warszawskiej komunikacji, charakterystycznymi i unikalnymi dla Warszawy… nie masowo produkowanymi na cały blok socjalistyczny węgierskimi autobusami będącymi w zasadzie krokiem wstecz. Więc wtedy żegnać akurat było co.winnux8 pisze:Do kitu z takim końcem, jak parówy zjeżdżały to była wielka feta, a teraz...
Swoją drogą, teraz czekam aż będziemy mogli pożegnać wszystkie wysokopodłogowe tramwaje i radziecko-rosyjskie składy metra. Aczkolwiek myślę, że na to trzeba będzie jeszcze długo zaczekać, widząc jak obecne władze miasta wyraźnie prioryrytetyzują wymianę taboru autobusowego nad tramwajowy.
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Na koniec wysokopodłogowych tramwajów poczekasz sobie jeszcze do 2032 roku co najmniej. Wtedy to, po 25 latach, Hipolity może w końcu zjadą z warszawskich torowisk.
A rosyjskie składy metra nie różnią się dla pasażera właściwie niczym od Metropolisów.
A rosyjskie składy metra nie różnią się dla pasażera właściwie niczym od Metropolisów.
Słowo "węgierskimi" wyjaśnia wszystko, wszak Madziarzy naszymi braćmi/przyjaciółmi są, a to już do czegoś zobowiązuje Poza tym 13N to w pewnym sensie był plagiat rozwiązań czeskich, więc z tą polskością to też tak nie do końca...Vilén pisze:nie masowo produkowanymi na cały blok socjalistyczny węgierskimi autobusami będącymi w zasadzie krokiem wstecz.
Tak na poważnie to będzie to kolejny, darmowy punkt dla HGW- usunęła znienawidzone wysokopodłogowe rzęchy będące udręką dla matek z dziećmi i staruszków.
Co do Jelczów to wycofanie tych w jakikolwiek sposób "zmodernizowanych" byłoby chyba już niegospodarnością.
Właściwie polski plagiat czechosłowackiej licencjonowanej od Belgów amerykańskiej konstrukcji… co nie zmienia faktu, że ten konkretny model był użytkowany właściwie wyłącznie w Warszawie. A Ikarusy… to zdaje się kiedyś nawet do zgniłego zachodu zawitały, więc nie wiem, dlaczego to Warszawa ma je upamiętniać, a nie Madziarzy.gniot88 pisze:Poza tym 13N to w pewnym sensie był plagiat rozwiązań czeskich, więc z tą polskością to też tak nie do końca...
Oj, przy obecnym tempie zamiawiania kolejnych partii autobusów, nie zdziwiłbym się, gdyby za parę lat chcieli wycofywać nawet dwuletnie pojazdy .Co do Jelczów to wycofanie tych w jakikolwiek sposób "zmodernizowanych" byłoby chyba już niegospodarnością.
Wg mnie do odstrzału kwalifikują je stopnie w przejściu (bo genialni inżynierowie nie potrafili zrobić pochylni)...ashir pisze:W końcu gniot to też wóz niskopodłogowy dla ZTMu, więc przeciwskazań do ich wyjazdu nie ma. Tym bardziej, że nowsze wersje Jelcza jeszcze parę lat to spokojnie pojeżdżą.
Hałasem i komfortem podróży (co prawda wątpliwym w obu przypadkach, ale przynajmniej we "francuzach" nie głuchniesz)Autobus Czerwon pisze:A rosyjskie składy metra nie różnią się dla pasażera właściwie niczym od Metropolisów.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A w Ruskich nie ma takiego zaduchu, bo można lufick otworzyć.
Krótkie pytanie: Na których liniach na których brygadach są rozpisane rozkładowo ostatnie Ikarusy?
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
To nie są oszczędności. To jest lenistwo i tumiwisizm. Otwarta impreza pożegnalna należy się mieszkańcom Warszawy.winnux8 pisze:No ale przecież "oszczędności".
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Dokładnie tak samo myślę. Parówki żegnano właściwie dwa razy, z pompą, fetą i wszystkim co można sobie wyobrazić. A Ikarusy pa pa, po cichu i koniec... Dziwne to. Ikarus to w końcu legendarny autobus komunikacji miejskiej, dzięki nim komunikacja przetrwała "zimę stulecia", sprawdzają się w każdych warunkach. Chyba ich zalety są doskonale znane każdemu. Krótko mówiąc, moim zdaniem Ikarusy na tyle wpisały się w krajobraz miasta, że oficjalne pożegnanie powinno być zorganizowane, podobnie jak pożegnanie 13N.winnux8 pisze:Do kitu z takim końcem, jak parówy zjeżdżały to była wielka feta, a teraz... No ale przecież "oszczędności", chociaż madziary cieszyły się jeszcze większą popularnością jak parówy.