Zagubione owieczki - 2014
Moderator: vernalisadonis
Zagubione owieczki - 2014
[quote="Zasady działania podforum "Obserwacje Brygadowe""]8. Zagubione owieczki
Uwzględniamy tutaj wszelkie pomyłki kierowców w kwestii wyboru odpowiedniej trasy oraz zmiany wymuszone niespodziewanymi zmianami sytuacji drogowej.[/quote]
Uwzględniamy tutaj wszelkie pomyłki kierowców w kwestii wyboru odpowiedniej trasy oraz zmiany wymuszone niespodziewanymi zmianami sytuacji drogowej.[/quote]
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
Jakaś Scania na 135 jechała al. Stanów Zjednoczonych Wisły o 19:00.
Nie zawsze poważne opinie
O 13:50 jakiś ubot szykował się do wyjazdu na trasę linii 8. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie działo się to na R1.
I po malowaniu wnioskuję, że to nie było 3002 - też to widziałem.Plesim pisze:O 13:50 jakiś ubot szykował się do wyjazdu na trasę linii 8. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie działo się to na R1.
Szykował się ale na ściągnięcie do zakładu po awarii na Powstańców Śląskich. Wcześniej jeździł na 8.Bywalec pisze:I po malowaniu wnioskuję, że to nie było 3002 - też to widziałem.Plesim pisze:O 13:50 jakiś ubot szykował się do wyjazdu na trasę linii 8. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie działo się to na R1.
Nie wiem czy piszemy o tym samym zdarzeniu ale awaria miała miejsce na Powstańców po 14 a manewry na zakładzie były wcześniej. Chyba, że były dwie podobne awarie lub w TW potrafią antycypować.
Awaria o której ja pisze była wcześniej niż po 14 bo miałem wziąć 26 na Ratusz Arsenał Górczewska o 14:56 a wziąłem jakoś o 15:15. Motorowa, która nim jeździła wcześniej mówiła właśnie, że stała pierwsza za nim w zatrzymaniu przy Synów Pułku jak jechała na Annopol więc musiało to być gdzieś po 13. A jak przejeżdżałem koło R-1 to stał w bramie uboot z opuszczonym pantografem z 8 na wyświetlaczach i mechanicy się kręcili koło niego.Plesim pisze:Nie wiem czy piszemy o tym samym zdarzeniu ale awaria miała miejsce na Powstańców po 14 a manewry na zakładzie były wcześniej. Chyba, że były dwie podobne awarie lub w TW potrafią antycypować.
Więc podsumujmy. Były dwie awarie i padły dwa uboty. Tego, którego ja widziałem manewrował na zakładzie o własnych siłach. Ty widziałeś (prawdopodobnie) tego drugiego, który był spychany z Powstańców/Połczyńska po 14.
Potwierdzam, 2 osoby takich samych zwidów mieć nie mogłyPlesim pisze:Więc podsumujmy. Były dwie awarie i padły dwa uboty. Tego, którego ja widziałem manewrował na zakładzie o własnych siłach.
Dziś pewna całka na linii 41 przejeżdżała przez Plac Zawiszy Pl. Narutowicza.
Dziś 900 zamiast jechać jezdnią serwisową ulicy Modlińskiej to pojechało zwykłą Modlińską. Za pierwszym razem zawrócił przy Aluzyjnej, następnym razem już zawrócił przez swoją zawrotkę, ale bezpośrednio z Modlińskiej (pomimo że ten przejazd przecina się prawie prostopadle). Może do końca zmiany już się dowiedział o prawidłowej trasie, ale w sumie między przystankami jest dowolność trasy. Tylko jakby to robił jeszcze przepisowo to byłoby fajnie.
Któraś hybryda koło w pół do dziewiątej (wieczorem) jechała, a raczej stała w korku na Emilii Plater w kierunku Alej.
Nie była to linia 518?MJ pisze:Któraś hybryda koło w pół do dziewiątej (wieczorem) jechała, a raczej stała w korku na Emilii Plater w kierunku Alej.
Nie, wczoraj SU18 jeździło na 518, a Ostrobramska ma jedną brygadę.
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM
A gdzie to dokładnie było, bo może 507?
To była linia 520, która jechała objazdem przez Emilii Plater.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1