Dworzec Gdański porażka
Moderator: JacekM
Pytania doprecyzowujące: czy drugie schody/szersze przejścia są na Gdańskim potrzebne podczas normalnego użytkowania? A jeżeli nie są, to czy są jakieś prognozy, które wskazują, że w bliższej lub dalszej przyszłości ruch wzrośnie na tyle, że będą potrzebne? No bo jeśli miałoby się wywalać pieniądze na coś, co przyda się tylko podczas zamknięcia średnicy, to jednak jest kwestia tylko jakiejś lepszej organizacji tymczasowej (już pomijając to, czy to zamknięcie nie może trwać krócej).
Popatrz, jaka franca!
W porannych godzinach szczyt nikt by nie pogardził lepszym zejściem do tunelu. W ogóle szkoda, że perony nie są szersze, że nie zaczynają się zejściem dzięki czemu mogłoby być ono szersze (nawet z windą z boku).
Może to coś takiego jak z S1 - że ktoś przegapił rzeczywisty potencjał komunikacyjny tego miejsca (tak jak nie zauważano potrzeby SKM-ki do Otwocka, dopóki nie przydarzyło się zamknięcie Wału) i przy okazji zamknięcia średnicy to wychodzi.
Jeżeli faktycznie Centralny ma być wyłączany albo bardzo ograniczany (bo zapewne szczątkowo jako czołowy zostanie), to na Gdańskim powinny być dobudowane perony i/lub wyjścia. Ale czy będą...
Jeden? Rozumiem, że numer 4?
drapka pisze:Pytania doprecyzowujące: czy drugie schody/szersze przejścia są na Gdańskim potrzebne podczas normalnego użytkowania? A jeżeli nie są, to czy są jakieś prognozy, które wskazują, że w bliższej lub dalszej przyszłości ruch wzrośnie na tyle, że będą potrzebne? No bo jeśli miałoby się wywalać pieniądze na coś, co przyda się tylko podczas zamknięcia średnicy, to jednak jest kwestia tylko jakiejś lepszej organizacji tymczasowej (już pomijając to, czy to zamknięcie nie może trwać krócej).
Przejście potrafi się zakorkować po przyjeździe podwójnego Elf-a z Działdowa czy SKM z Legionowa.
W niedzielę wystarczył jeden Elf z Działdowa oraz TLK przy tym samym peronie aby na amen zakorkować całe zejście z peronów
W tygodniu wystarczą same pociągi KM i SKM aby była identyczna sytuacja
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Trzaskowski wszechmogący uzdrowi porażkę pt. Dworzec Gdański. To tylko urojenia pewnej radnej i ministerki. Takiej żenady dawno nie było.
ZUS fundatorem emigracji
hmm, wysłuchali twoje żale Pytanie, jak teraz pracuje ten łącznik, ktoś z niego korzysta?
Wczoraj jechałem ostatnim kursem 157 o 23:40 w kierunku Szczęśliwic. Spodziewałem się pasażerów, tymczasem nie wsiadł nikt. Za to zarówno na Słomińskiego jak i od Rydygiera kolejka kilkunastu Uberów z obu stron.
Słuchaj, to jest ruch marginalny. Niech nie będzie ci żal róż, gdy płoną lasy, ok?
Na Gdańskim chyba las już spłonął, tylko solą ziemi nikt jeszcze posypał.
Mnie to nie przeszkadza.
Niech jedzą ciasteczka, a inni niech dalej żyją w wyobrażeniu świata nieustannego wzrostu cyferek.
Niech jedzą ciasteczka, a inni niech dalej żyją w wyobrażeniu świata nieustannego wzrostu cyferek.
Swoją drogą: wczoraj, przy okazji awaryjnego zamknięcia stacji metra związanego z pozostawionym bagażem, pasażerowie tramwajów nie mieli jak dotrzeć na przystanki tramwajowe. Taka sytuacja już miała miejsce wielokrotnie przy okazji zamknięć na Dworcu Wileńskim, gdzie wejście na przystanek tramwajowy w stronę Gocławka nie było możliwe. Czy na Dworcu Gdańskim wczoraj zamknięty był także tunel pod peronami kolejowymi?
Ciekawi mnie czy projekt modernizacji ciągu obwodowego Okopowa-Rondo Żaba będzie zawierał jakieś sensowne zmiany przy Dworcu Gdańskim. Fantazjowałem sobie kiedyś nad przesunięciem przystanków tramwajowych pod wiadukt Andersa (jest miejsce) i utworzenie przejść dla pieszych przy obecnych wyjściach z metra na perony, ewentualnie też doprowadzenie peronu bez krawędzi przystankowej aż do przejścia przy Bonifraterskiej. Później jednak przypomniałem sobie, że wiadukt zbudowano w taki sposób, że wejście na przystanki możliwe jest tylko od strony budynku Dworca Gdańskiego.
Ciekawi mnie czy projekt modernizacji ciągu obwodowego Okopowa-Rondo Żaba będzie zawierał jakieś sensowne zmiany przy Dworcu Gdańskim. Fantazjowałem sobie kiedyś nad przesunięciem przystanków tramwajowych pod wiadukt Andersa (jest miejsce) i utworzenie przejść dla pieszych przy obecnych wyjściach z metra na perony, ewentualnie też doprowadzenie peronu bez krawędzi przystankowej aż do przejścia przy Bonifraterskiej. Później jednak przypomniałem sobie, że wiadukt zbudowano w taki sposób, że wejście na przystanki możliwe jest tylko od strony budynku Dworca Gdańskiego.
Czego chcesz? Miasto pochwaliło się we wszystkich kanałach komunikacyjnych, że sypie najwięcej kasy od czasów króla Popiela? Pochwaliło. W aktualnych czasach nie ma większej determinanty sprawnych rządów niż szastanie gotówką i lans w mediach, szczególnie społecznościowych. A że kasa idzie np. na utrzymywanie dubla 171 wzdłuż i nad szyną wożącego garstkę pasażerów poza wawkomowiczami nikt tego nie będzie drążył.
Nie zawsze poważne opinie