Przystanki (lokalizacja)

Moderator: Wiliam

Piter232
Posty: 434
Rejestracja: 03 gru 2010, 18:27
Lokalizacja: Wilanów

Post autor: Piter232 » 16 maja 2014, 12:50

Owszem, z punktu widzenia wymian pełni on najmniej istotną rolę na ciągu, ale jego kasacja oznacza praktycznie odcięcie os. Idzikowskiego od ul. Sobieskiego.
Z której to ulicy jakoś niespecjalnie chcą korzystać. Zresztą IMHO naturalniejszy dla tego osiedla jest ciąg Czerniakowskiej. O Idzikowskiego nie piszę, bo fakt, że nie jeździ tamtędy żadna komunikacja to kuriozum.

Mogli by przynajmniej cały ZP Tor Stegny NŻ zrobić. No i wywalić przystanek za skrętem dla 166, bo to jest akurat bezsens, do którego nikt się nie przyczepił.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 16 maja 2014, 13:37

Ciąg Czerniakowskiej jest owszem, naturalniejszy (ale pl. Bernardyński i tak należy przesunąć do Gołkowskiej). Niemniej nikt nie odcina sztucznie Starego Mokotowa od al. Niepodległości, mimo że naturalniejsze są Wołoska i Puławska.

Na Idzikowskiego autobusu ni ma, bo są progi i jeże nie ma za bardzo jak zrobić przystanków z powodu ukształtowania terenu.
Piter232 pisze:Mogli by przynajmniej cały ZP Tor Stegny NŻ zrobić. No i wywalić przystanek za skrętem dla 166, bo to jest akurat bezsens, do którego nikt się nie przyczepił.
Owszem, zdublowane przystanki można usunąć, natomiast nie wiem, po co komu NŻ, gdzie byłoby z 70-80% zatrzymań.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Miki996
Posty: 194
Rejestracja: 28 mar 2012, 16:41
Lokalizacja: Warszawa Mokotów/Służewiec

Post autor: Miki996 » 16 maja 2014, 14:53

fik pisze:50, 150, co za różnica, nie? :)
W tym wypadku tak bo z jednego na drugi przejście zajmuje minutę.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 17 maja 2014, 14:54

Szeregowy_Równoległy pisze:A w przypadku 116 odległość między jednym a drugim Torem Stegny jest na tyle duża, że uzasadnia istnienie obu przystanków.
Nie, uzasadnia istnienie jednego przystanku - tego przed skrzyżowaniem. On - choć może nieco mniej wykorzystywany - jest potrzebny dla Idzikowskiego, która jest komunikacyjną dziurą.
Na tym za skrzyżowaniem wysiadają pojedyncze osoby, które równie dobrze mogą wysiąść na Mangaliach.
Co prawda wtedy tworzy się trochę bałagan ze 148, ale może to nawet lepiej - 148 ma dość unikalną dalszą relację.

I oczywiście cały ZP ujednolicony do NŻ.
Poc Vocem pisze:
Na Idzikowskiego autobusu ni ma, bo są progi i jeże nie ma za bardzo jak zrobić przystanków z powodu ukształtowania terenu.
Mówisz o Idzikowskiego Puławska-Sobieskiego czy Witosa-Czerniakowska?
Witosa-Czerniakowska jeśli nagle nie może dojść, to można by coś tam wygiąć, np. 159. A Puławska-Sobieskiego komunikacji nie ma i mieć pewnie nie będzie jeszcze długo.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 17 maja 2014, 15:32

Mówisz o Idzikowskiego Puławska-Sobieskiego
Tu są progi zwalniające.
Witosa-Czerniakowska
A tu nie da się zrobić przystanków pośrednich, bo po jednej stronie ulicy masz skarpę, a dalej dom mieszkalny, a po drugiej pełniący istotną rolę rów odwadniający (dobra, przyjmijmy, że rów można zastąpić kanalizacją, jak to się w cywilizacji robi).
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

st1545
Posty: 155
Rejestracja: 12 lis 2006, 21:34
Lokalizacja: Wesoła 110

Post autor: st1545 » 30 maja 2014, 21:25

ZMID ogłosił przetarg na rondo Strażacka - Chełmżyńska.
Ale zamiast całkiem zlikwidować nieużywaną zatokę na zachodnim wylocie (w Strażacką) - każą projektantowi męczyć się z wciskaniem jej pomiędzy jezdnię a "obszar ochrony konserwatorskiej" wg poniższej koncepcji:
Obrazek
Komu ta zatoka jest potrzebna - ZTM'owi? IR? UD Rembertów / Targówek?
(nie pytam się o to, komu _w_ogóle_ potrzebne są zatoki i gdzie, bo to oddzielna kwestia).
pozdrawiam, tomek

Flash8222
Posty: 7603
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 maja 2014, 21:34

No tak, poszła kasa na budowę zatoki, więc teraz wydajmy ponownie kasę by ją zlikwidować... Nikomu ona nie przeszkadza to niech sobie tam będzie, może kiedyś coś będzie jeździć nieużywaną częścią Strażackiej (np. 338)

st1545
Posty: 155
Rejestracja: 12 lis 2006, 21:34
Lokalizacja: Wesoła 110

Post autor: st1545 » 30 maja 2014, 21:56

Przeszkadza. Zgodnie z koncepcją, trzeba ją przesunąć. Zburzyć i zbudować jeszcze raz.
Dlatego pytam - po co ona jest. Jeśli po nic, to zapytam ZMID czy na pewno trzeba ją uwzględnić w ofercie.
pozdrawiam, tomek

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 31 maja 2014, 4:04

Swego czasu policja lubiła tam czyhać na skręcających nieprzepisowo w lewo w Strażacką. I pewnie nadal tak robią.

Flash8222
Posty: 7603
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 31 maja 2014, 6:36

Zgadza się, wciąż potrafią tam stać, ale łapią też tych co pod prąd zapierniczają ;)

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 31 maja 2014, 18:39

Zrobią takie fajne i duże rondo, że ciężarówki będą się bez problemu mieściły? Czy pierdykną coś takiego, jak na Międzynarodowa/Zwycięzców? :>

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 31 maja 2014, 18:48

[url=http://www.rembertow.waw.pl/uploads/pub/pages/page_967/text_images/16_KITIB_2011.pdf]archiwa Rady Dzielnicy[/url] w 2011 roku pisze:Średnice rond zostały przyjęte wewnętrzna 12 m z pierścieniem przejezdnym 1,5 do 2 m. oraz średnica zewnętrzna 18 m.
Biorąc pod uwagę rysunek średnica zewnętrzna jest jednak większa i wynosi jakieś 28 m - widocznie pierwotnie zakładano tylko 1 pas ruchu.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 13 cze 2014, 11:02

Chyba 503 i 401 nie będą miały wyjścia i będą musiały prędzej czy później stanąć przy Torze Stegny. Drugi Służewiec chcą robić - i chyba się z tego cieszą (brrr).

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... kiego.html
Popatrz, jaka franca!

reserved
Posty: 14614
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 cze 2014, 11:44

Wtedy wypadałoby też dodać te przystanki dla 5xx z Sobieskiego... :/

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 13 cze 2014, 11:55

I parę setek słupków U-12c...
Popatrz, jaka franca!

ODPOWIEDZ