Zgadza się tylko pytanie czy częstotliwość przystanków jest podobna i czy czasy wymiany są porównywalne ?Poc Vocem pisze:W innych postach niż pierwszy pojawiają się także inne przykłady (Douai, Eindhoven, Stambuł). W Warszawie średnia prędkość autobusu linii zwykłej to 21 km/h, przyspieszonej 24 km/h, dla przytoczonych przez ciebie ciągów pewnie wyjdzie coś pomiędzy tymi wartościami, co dalej oznacza poziom podobny do BRT lub nieco tylko niższy (np. 1-2 km/h, co odpowiada skróceniu czasu przejazdu półgodzinnej podróży o 2,5 minuty, gra niewarta świeczki biorąc pod uwagę nakład pieniężny).
BRT
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Czasy wymiany jest z pewnością w Douai czy Eindhoven krótszy, natomiast odległości między przystankami podobne - 350 metrów wobec warszawskich bodaj 400.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Mam pytanie - która z miejskich instytucji zleciła tę analizę: BDiK, czy ZTM? A jeżeli ZTM, to który dział: inwestycje, kierowane obecnie przez Łukasza Puchalskiego, wypowiadającego się dla transport-publiczny.pl?
pozdrawiam, tomek
pozdrawiam, tomek
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36642
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No to się dziw do woli. ZTM, inwestycje. Przy czym niekoniecznie z własnej inicjatywy.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja mam dziwne wrażenie, że temat: przeanalizujmy BRT vs tramwaj ma zrobić to samo co w przypadku Wschodniej Białołęki analiza metro vs tramwaj, czyli odsunąć w czasie budowę tramwaju oraz ukryć niepotrzebny wydatek w postaci ponad miarę zbudowanej stacji metra Stadion Narodowy. Im dłużej tramwaju na Gocław nie będzie tym, większa szansa, że w końcu się powie: już za chwilę budujemy tam metro i tramwaj niepotrzebny.
Rada Pragi Płd powinna mocno tupnąć w temacie. Zobaczę, czy znajome osoby z tej Rady mają jaja.
Rada Pragi Płd powinna mocno tupnąć w temacie. Zobaczę, czy znajome osoby z tej Rady mają jaja.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26833
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No właśnie, linia 2, prędkość komunikacyjna 31 km/hPoc Vocem pisze: Zresztą co to za prędkość komunikacyjna 21 km/h?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tak sobie myślę, czy zbieżność czasowa pomysłów na BRT na Gocław i na Nowy Dwór we Wrocławiu to przypadek?
Nowa "moda" na BRT w Polsce?
Nowa "moda" na BRT w Polsce?
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Raczej dramatyczna próba wyciągnięcia (ostatni raz?) funduszy z UE przeznaczonych na zbiorkom w celu wybudowania nowych dróg.
W Poznaniu ekipa Grobelnego próbowała w podobny sposób (zamiast BRT mówiono o trolejbusach) wybudować nową drogę na Naramowice (takie nasze Derby), nie udało im się, ale innych miast to nie zraziło...
W Poznaniu ekipa Grobelnego próbowała w podobny sposób (zamiast BRT mówiono o trolejbusach) wybudować nową drogę na Naramowice (takie nasze Derby), nie udało im się, ale innych miast to nie zraziło...
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 47773.html
Czyli jednak system BRT nie jest, wbrew pozorom, z gumy. Zresztą jakie BRT na Gocławiu? Kawałek wydzielonego pasa mogą nawet zbudować, a co z mostem i dalej?
Czyli jednak system BRT nie jest, wbrew pozorom, z gumy. Zresztą jakie BRT na Gocławiu? Kawałek wydzielonego pasa mogą nawet zbudować, a co z mostem i dalej?
A dalej w korek na Poniatowskiego. To nawet największy orędownik systemu przyznał przecież otwarcie.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Dr A. Brzeziński? Jeśli nawet, to nie w tej prezentacji.
BRT nie jest z gumy, istnieje maksimum przepustowości dla każdego z systemów, żadna nowość.
Natomiast wg mnie największym kontrargumentem przeciw BRT jest konieczność budowy od zera kolejnego systemu. Tak samo trolejbusy. Nawet na Krakowskim Przedmieściu mogą jeździć tramwaje, na baterie jeśli trzeba.
BRT nie jest z gumy, istnieje maksimum przepustowości dla każdego z systemów, żadna nowość.
Natomiast wg mnie największym kontrargumentem przeciw BRT jest konieczność budowy od zera kolejnego systemu. Tak samo trolejbusy. Nawet na Krakowskim Przedmieściu mogą jeździć tramwaje, na baterie jeśli trzeba.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!