Wypadki i awarie - 2015
Moderator: vernalisadonis
A512 stoi na awaryjnych przy PKP Kasprzaka.
8622 widziany na sztywnym holu - w godzinach przedpołudniowych - przy Popularnej ZEA Kleszczowa.
Zatrzymanie przy rotundzie Mokotów. SU18 z Ostrobramskiej się "złamał" i zablokował ruch tramwajowy.
EDIT 22:00: Ruch udrożniony.
================================
Przystanek Czumy Centrum. Zatrzymanie z powodu przewrócenia się pasażera w tramwaju linii 10.
Podobna sytuacja w 2/6 na przystanku Praga płd. Ratusz Praga płn. Tutaj nietrzeźwy spadł z siedzenia. Również zatrzymanie.
EDIT 22:42. Ruch przy Czumy wznowiony.
EDIT 22:48. Praga płd. również poszła.
EDIT 22:00: Ruch udrożniony.
================================
Przystanek Czumy Centrum. Zatrzymanie z powodu przewrócenia się pasażera w tramwaju linii 10.
Podobna sytuacja w 2/6 na przystanku Praga płd. Ratusz Praga płn. Tutaj nietrzeźwy spadł z siedzenia. Również zatrzymanie.
EDIT 22:42. Ruch przy Czumy wznowiony.
EDIT 22:48. Praga płd. również poszła.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Również na Krakowskim Przedmieściu koniec jazdy - dwaj panowie z Woronicza uznali (niebezzasadnie), że tak jeździć się nie da i zatrzymali się przy pl. Zamkowym tak, że trudno między nimi się wcisnąć (choć innemu panu też z Woronicza się udało).
8856 wpadł w poślizg na Rondzie Jazdy Polskiej. Obok niego stoi jeszcze A103 i 8141 Wydanie na żywo w TVN24
Wprawdzie to nie wypadek ani awaria ale na Rondzie Jazdy Polskiej (relacja na żywo w TVN24) stoi nadzór ruchu i ok. 8 unieruchomionych autobusów ze względu na warunki panujące na drodze. Pan z nadzoru ruchu stara się kierować autobusy na objazd aby uniknęły ''szklanki''.
Jechałem tym autobusem. To był 171. Jechał bardzo wolno ślizgając się, próbował w pewnym momencie zmienić pas na lewy i nie wyrobił się. Motorniczy z zatrzymanego tramwaju skonsultował się z kierowcą i poszedł po piasek, żeby posypać ulicę, ale na nic się to zdało. Kierowca otworzył pierwsze dwa drzwi i ludzie bezpiecznie wysiedli.Bernard pisze:Zatrzymanie przy rotundzie Mokotów. SU18 z Ostrobramskiej się "złamał" i zablokował ruch tramwajowy.
Panom z KP przerwa bardzo się spodobała, bo zaczynają dopiero ruszać - jakieś 20 minut po przejeździe solarki i kwadrans po przyjeździe wozów z przeciwnej strony KP. Swoją drogą w wyjątkowo chamski sposób zrobili to zatrzymanie - jeden ruszył z przystanku pl.Zamkowy w stronę Miodowej i zatrzymał się tak, że uniemożliwił wyjazd z przystanku w stronę Nowego Światu, na którym stał już inny wóz. Nie twierdzę bynajmniej, że mieli oni obowiązek jechać po lodowisku, ale w ten sposób zmusili do zatrzymania także tych, którzy jednak czuli się na siłach dalej jechać.
A186 119 zatrzymał się na słupkach na Spacerowej w stronę Ronda Jazdy Polskiej... znów przód będzie do wymiany
184 przed 23 złamał się przy wjeździe na pętle szczesliwice
To jeszcze jeden "złamany": 8801 143 na zawrotce koło GUS
Kierowcy holowników na nocnej zmianie będą mieli sporo roboty
Nie zawsze poważne opinie
I nawet mu się jako-tako udało. Miło mi, że ktoś doceniaBywalec pisze:Pan z nadzoru ruchu stara się kierować autobusy na objazd aby uniknęły ''szklanki''.
noidea
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Mamy efekty wymiany całego taboru na niskopoddłogowe dziadostwo - gdyby ktoś mądry zostawił chociaż opcję 50:50 to zapewne Ikarusy poradziłyby sobie z tym o wiele lepiej. Bez przesady, za każdym rogiem nie stoi osoba na wózku która już koniecznie musi jechać pierwszym napotkanym pojazdem - a nam się za przeproszeniem w d... poprzewracało i jęczymy jak trzeba pokonać trzy stopnie. Kiedyś ludzie byli szczęśliwsi - nie marudzili, nie wyzywali się na forach i cieszyli się że autobus jest i jedzie.
Twierdzisz, że wóz bez jakichkolwiek systemów, dałby radę?Michalk001 pisze:Mamy efekty wymiany całego taboru na niskopoddłogowe dziadostwo - gdyby ktoś mądry zostawił chociaż opcję 50:50 to zapewne Ikarusy poradziłyby sobie z tym o wiele lepiej.