A ja myślałem, żeby 1 tak puścić, ale rzeczywiście trasa zbyt długa się zrobi.Bastian pisze: nowa linia DP - Wołoska - Banacha - DWZ.
Dworzec Południowy
Moderator: Wiliam
Aj późno było i nie doczytałem . Fakt, pętla dla prostego połączenia Służew Biurowy-Wilanowska jest wskazana.
Groteskowość tego schematu polega na tym, że tramwaj ma objeżdżać w koło siedzibę ZTMu... Nie uważacie że to trochę jednak zabawne. Bo pętla jak pętla.
Groteskowość tego schematu polega na tym, że tramwaj ma objeżdżać w koło siedzibę ZTMu... Nie uważacie że to trochę jednak zabawne. Bo pętla jak pętla.
No właśnie jestem ciekaw czy będzie to robione podczas zamknięcia głowicy południe/wschód na skrzyżowaniu Woronicza/Wołoska i zastanawia mnie jak to ma być robione? Bo jeśli tak jak przy Daszyńskim to mija się z celem, najlepszy byłby oddzielny tor do zawracania.Autobus Czerwon pisze:Podobno docelowo 31 ma jeździć do Metra Wierzbno, a 14 to myślę że mogłaby na Służewiec pojechać, tylko pytanie jak z miejscem na tamtejszej pętli, bo już teraz jest krucho.Mnie zastanawia sensowność likwidowania pętli tramwajowej na Wilanowskiej. Zakładając że linie na niej stacjonujące to nie muchowozy (a ta na Służewiec to już na pewno), to trzeba będzie dla nich znaleźć miejsce
To nawet nie jest schemat tylko luźna wizja autora tekstu.Lynx pisze:Groteskowość tego schematu polega na tym, że tramwaj ma objeżdżać w koło siedzibę ZTMu... Nie uważacie że to trochę jednak zabawne.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26828
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie, akurat jak na schemat jest to całkiem czytelne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Solaris U10
- Posty: 2704
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Dokładnie. Przecież celem tego rysunku jest pokazanie idei zmian, a nie to, na którym wlocie będą wydzielone tory, a na którym nie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26828
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A gdyby siedziba ZTM mieściła się w jednej z kamienic w kwartale okrążanym przez 23?Lynx pisze: Groteskowość tego schematu polega na tym, że tramwaj ma objeżdżać w koło siedzibę ZTMu... Nie uważacie że to trochę jednak zabawne. Bo pętla jak pętla.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Albo na pl. Narutowicza, po rewitalizacji ?
A tak poza tym, czy według schematu analizowane są 2 przebiegi trasy Wilanowska - Wilanów? (jeden Wilanowską, drugi bliżej osiedli)
A tak poza tym, czy według schematu analizowane są 2 przebiegi trasy Wilanowska - Wilanów? (jeden Wilanowską, drugi bliżej osiedli)
A czy ta trasa tramwajowa do Wilanowa jest w stanie wyeliminować tak lansowaną trasę na Wilanów przez Sobieskiego? Skoro tramwaj dowiezie do metra to nikt nie wybierze tłuczenia się tramwajem do centrum. W ogóle trasy tramwajowej na tak długich dystansach nie powinno się budować będzie z pewnością wolniejsza od autobusu przyspieszonego a buspas na Sobieskiego jeszcze bardziej to udowadnia.
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
A mieszkańcy na północ od al. Wilanowskiej? Oni nie będą mieli linii do M Wilanowska, i to dla nich – nie dla MW – przede wszystkim ma być dedykowana trasa.Czotyk pisze:A czy ta trasa tramwajowa do Wilanowa jest w stanie wyeliminować tak lansowaną trasę na Wilanów przez Sobieskiego? Skoro tramwaj dowiezie do metra to nikt nie wybierze tłuczenia się tramwajem do centrum.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26828
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie bardzo wiem, co buspas na Sobieskiego udowadnia w kontekscie tramwaju, ktorego tam nie ma?.
Na Tarchominie tramwaj "bierze" jadace krotsza trasa ekspresy i to jest benchmark. Pewnie, taksowek - zwlaszczA poza szczytem - nie wyprzedzi, tylko to nie o to w tramwaju cbodzi, tylko o ogolnie najnizsza sume czasu (i kosztow ogolnie, w tym nie tylko kasy) podrozy w systemie. Owszem, czasem oplaca sie nie pominac przystanku.
Na Tarchominie tramwaj "bierze" jadace krotsza trasa ekspresy i to jest benchmark. Pewnie, taksowek - zwlaszczA poza szczytem - nie wyprzedzi, tylko to nie o to w tramwaju cbodzi, tylko o ogolnie najnizsza sume czasu (i kosztow ogolnie, w tym nie tylko kasy) podrozy w systemie. Owszem, czasem oplaca sie nie pominac przystanku.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przede wszystkim prędkość autobusu na Sobieskiego jakaś zabójcza nie jest, zwłaszcza w szczycie. Nie jestem sprinterem, a szybciej przejeżdżam odcinek od Wilanowskiej do Witosa rowerem niż autobus, co oznacza Vkom na poziomie 20-21 km/h. Tramwaj spokojnie da radę wyciągnąć tyle. Już nie wspominając o tym, że np. w popołudniowym szczycie na samej tylko spacerowej traci się 10 minut... Sumarycznie tramwaj będzie szybszy, zwłaszcza bez buspasa.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36637
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Ja bardzo przepraszam, ale czy mieszkańcy Wilanowa Zachodniego rozpływają się w zachwytach nad 217, czy domagali się 522? To o czym ta mowa?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A to nie było tak że oni narzekają na 217 bo stoi w korku na Wilanowskiej?
Było tak. Ale to samo można powiedzieć o 522 i Spacerowej.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Nad 522 a nie czarnuchem stającym co przystanekBastian pisze:Ja bardzo przepraszam, ale czy mieszkańcy Wilanowa Zachodniego rozpływają się w zachwytach nad 217, czy domagali się 522? To o czym ta mowa?
Co do Sobieskiego to są tam po 3 pasy więc buspas powinien od samego początku biec od Spacerowej do Wilanowskiej. Szybko i tanio. Nie jestem wyznawcą autobus nad tramwaj ale uważam, że od MW pod Sobieskiego do Dw. Centralnego powinna prowadzić nowa linia metra. Ale lepiej zamilknę bo dyskusja schodzi trochę na niewłaściwy tor
Żeby było na temat to uważam, że docelowo powinna być uruchomiona tam linia tramwajowa tranzytowa Miasteczko - - PDPS i jakaś linia 4x - PDPS
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...