Modernizacja linii tramwajowej Dw.Wileński-Żerań Wschodni

Moderator: Wiliam

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 24 paź 2015, 14:37

Słowo-klucz: awaryjna.

Awatar użytkownika
marcin3001
Posty: 316
Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
Lokalizacja: Młynów

Post autor: marcin3001 » 24 paź 2015, 15:29

No jasne, chodzi mi tylko o to, że w wielu częściach miasta nie ma gdzie zawracać w razie awarii. A tu, mając taki dobrobyt w okolicy, trzeba będzie jeszcze utrzymywać dwie niepotrzebne zwrotnice.

ashir
Posty: 27729
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 paź 2015, 15:57

marcin3001 pisze:Jest Stalowa, jest ZOO, jest od biedy nawet jeden skręt na Starzyńskiego, i jeszcze to? W dodatku głupie, bo bez przystanku na Żabie pomimo kręcenia się po niej. Raczej nikt nigdy z tego nie skorzysta :)
Bez przystanku na Rondzie Żaba, ale to jakby tramwaj jechał wcześniej 11 Listopada i korzystał też z nieużywanego łuku na Rondzie Żaba. To masz na myśli?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 24 paź 2015, 21:38

marcin3001 pisze:No jasne, chodzi mi tylko o to, że w wielu częściach miasta nie ma gdzie zawracać w razie awarii. A tu, mając taki dobrobyt w okolicy, trzeba będzie jeszcze utrzymywać dwie niepotrzebne zwrotnice.
Jakikolwiek problem na Żabie bądź dalej w kierunku Bródna da się rozwiązać objazdami bez karania Inżynierskiej i Bródnowskiej, które dość konkretnie tramwaje zapełniają. Dla mnie to wystarczający powód do utrzymywania tych zwrotnic.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 25 paź 2015, 1:31

ZP Inowłodzka też poszedł do likwidacji?
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 25 paź 2015, 9:17

Jechałem, ładnie to wygląda, zwłaszcza przedłużone przystanki i powycinane krzewy. Niestety, na Odrowąża i Rembielińskiej zostały nie przycięte gałęzie, które szorują bok trama.
miłośnik 13N

Flash8222
Posty: 7603
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 25 paź 2015, 10:11

Tam pal licho bok tramwaju, zaraz za Żabą to myślałem że lustro straciłem taki był huk :P Na Annopolu budują czwarty tor (Obecnie jest tylko jeden dla dwóch linii 1 i 25) i mają robić tor wyjazdowy w stronę Żerania by można było kółeczka robić, więc w pewnym momencie ruch na Bródno znowu będzie zawieszany. Zastanawia mnie ograniczenie za Kondratowicza które kończy się na zwrotnicy na Annopol, po co to ograniczenie skoro tory są równe i nic tam się nie dzieje, dodam że ograniczenie w drugą stronę zaczyna się za krzyżakami wjazdowymi na Annopol i nie ma dodatkowej tabliczki dla tramwajów wyjeżdżających z Annopola ;)

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 25 paź 2015, 10:23

Też się zastanawiałem. Ograniczenie odwołuje negatyw bądź rozwidlenie(skrzyżowanie) torów. Po co negatyw przy zwrotnicy? W zasadzie składy wyjeżdżające z pętli Annopol nie mają ograniczenia, bo zostało odwołane wcześniej, a nowej tabliczki brak. Szukałem jej wczoraj jadąc 1, nie znalazłem.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 25 paź 2015, 15:03

winnux8 pisze:ZP Inowłodzka też poszedł do likwidacji?
Wróci po ostatnim etapie prac.
Polityka złym doradcą w pracy!

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 25 paź 2015, 16:21

Ja się zastanawiam kto wpadł na pomysł budowy zatoki przystankowej dla przystanku autobusowego 11 LISTOPADA 01... Rozumiem to w ramach modernizacji trasy?
Załączniki
IMG_0416.JPG

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 25 paź 2015, 18:07

Jechałem dzisiaj tamtędy i niezbyt mi się podoba likwidacja "Bolesławickiej" i do tego co chwila jest "dyszka". :-k
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

Flash8222
Posty: 7603
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 25 paź 2015, 18:42

J.Kaczmarski pisze:Jechałem dzisiaj tamtędy i niezbyt mi się podoba likwidacja "Bolesławickiej" i do tego co chwila jest "dyszka". :-k
To chyba jechałeś inną trasą, bo jedyne ograniczenia są na środku ronda Żaba (Dla linii 3, 4 i 25) oraz między kondratowicza a wjazdem na annopol.

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 25 paź 2015, 18:43

Na Annopolu to już w ogóle tym Tramicusem jechał jak w kondukcie pogrzebowym. :P
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

ashir
Posty: 27729
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 paź 2015, 19:37

J.Kaczmarski pisze:Jechałem dzisiaj tamtędy i niezbyt mi się podoba likwidacja "Bolesławickiej" i do tego co chwila jest "dyszka". :-k
Likwidacja Bolesławickiej to bardzo dobry pomysł. Przydałoby się jeszcze usunąć Poborzańską. :wink:

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 25 paź 2015, 19:39

Jasne, może skasujmy jeszcze Staniewicką i Budowlaną. :P A Bolesławicka była dobra, bo do Lidla zapewniała dowóz. :)
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

ODPOWIEDZ