Modernizacja linii tramwajowej Dw.Wileński-Żerań Wschodni
Moderator: Wiliam
Słowo-klucz: awaryjna.
- marcin3001
- Posty: 316
- Rejestracja: 18 lis 2006, 19:09
- Lokalizacja: Młynów
No jasne, chodzi mi tylko o to, że w wielu częściach miasta nie ma gdzie zawracać w razie awarii. A tu, mając taki dobrobyt w okolicy, trzeba będzie jeszcze utrzymywać dwie niepotrzebne zwrotnice.
Bez przystanku na Rondzie Żaba, ale to jakby tramwaj jechał wcześniej 11 Listopada i korzystał też z nieużywanego łuku na Rondzie Żaba. To masz na myśli?marcin3001 pisze:Jest Stalowa, jest ZOO, jest od biedy nawet jeden skręt na Starzyńskiego, i jeszcze to? W dodatku głupie, bo bez przystanku na Żabie pomimo kręcenia się po niej. Raczej nikt nigdy z tego nie skorzysta
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jakikolwiek problem na Żabie bądź dalej w kierunku Bródna da się rozwiązać objazdami bez karania Inżynierskiej i Bródnowskiej, które dość konkretnie tramwaje zapełniają. Dla mnie to wystarczający powód do utrzymywania tych zwrotnic.marcin3001 pisze:No jasne, chodzi mi tylko o to, że w wielu częściach miasta nie ma gdzie zawracać w razie awarii. A tu, mając taki dobrobyt w okolicy, trzeba będzie jeszcze utrzymywać dwie niepotrzebne zwrotnice.
ZP Inowłodzka też poszedł do likwidacji?
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jechałem, ładnie to wygląda, zwłaszcza przedłużone przystanki i powycinane krzewy. Niestety, na Odrowąża i Rembielińskiej zostały nie przycięte gałęzie, które szorują bok trama.
miłośnik 13N
Tam pal licho bok tramwaju, zaraz za Żabą to myślałem że lustro straciłem taki był huk Na Annopolu budują czwarty tor (Obecnie jest tylko jeden dla dwóch linii 1 i 25) i mają robić tor wyjazdowy w stronę Żerania by można było kółeczka robić, więc w pewnym momencie ruch na Bródno znowu będzie zawieszany. Zastanawia mnie ograniczenie za Kondratowicza które kończy się na zwrotnicy na Annopol, po co to ograniczenie skoro tory są równe i nic tam się nie dzieje, dodam że ograniczenie w drugą stronę zaczyna się za krzyżakami wjazdowymi na Annopol i nie ma dodatkowej tabliczki dla tramwajów wyjeżdżających z Annopola
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Też się zastanawiałem. Ograniczenie odwołuje negatyw bądź rozwidlenie(skrzyżowanie) torów. Po co negatyw przy zwrotnicy? W zasadzie składy wyjeżdżające z pętli Annopol nie mają ograniczenia, bo zostało odwołane wcześniej, a nowej tabliczki brak. Szukałem jej wczoraj jadąc 1, nie znalazłem.
miłośnik 13N
Wróci po ostatnim etapie prac.winnux8 pisze:ZP Inowłodzka też poszedł do likwidacji?
Polityka złym doradcą w pracy!
Ja się zastanawiam kto wpadł na pomysł budowy zatoki przystankowej dla przystanku autobusowego 11 LISTOPADA 01... Rozumiem to w ramach modernizacji trasy?
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
Jechałem dzisiaj tamtędy i niezbyt mi się podoba likwidacja "Bolesławickiej" i do tego co chwila jest "dyszka".
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
To chyba jechałeś inną trasą, bo jedyne ograniczenia są na środku ronda Żaba (Dla linii 3, 4 i 25) oraz między kondratowicza a wjazdem na annopol.J.Kaczmarski pisze:Jechałem dzisiaj tamtędy i niezbyt mi się podoba likwidacja "Bolesławickiej" i do tego co chwila jest "dyszka".
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
Na Annopolu to już w ogóle tym Tramicusem jechał jak w kondukcie pogrzebowym.
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
Likwidacja Bolesławickiej to bardzo dobry pomysł. Przydałoby się jeszcze usunąć Poborzańską.J.Kaczmarski pisze:Jechałem dzisiaj tamtędy i niezbyt mi się podoba likwidacja "Bolesławickiej" i do tego co chwila jest "dyszka".
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
Jasne, może skasujmy jeszcze Staniewicką i Budowlaną. A Bolesławicka była dobra, bo do Lidla zapewniała dowóz.
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry