Które linie powinny obsługiwać 134N?
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
No ale ja dalej nie wiem, czy jak wejdzie do ruchu 30 nowych tramwajów i zostanie skasowanych 15 składów, to będziemy mieli w ruchu 30 brygad jak poprzednio i 15 składów w rezerwie, czy może jednak 45 brygad (albo jakaś liczba pośrednia).
Mi się wydaje, codziennie tym muchowozem jeżdzę na prawie całej trasie. Jedyny odcinek na którym może byc problem to rondo Babka - Okopowa - pl. Zawiszy, ale tam powinna byc po prostu turbomocna 1.Poc Vocem pisze:Na Al. Jerozolimskich też? Nie wydaje mi się. Na 28 może by i dało radę, ale to dalej nie daje odlotowej liczby 50 brygad...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
No patrz. A ja zrobiłem prawie cale kółko wczoraj i mam się bardzo dobrze. Paradoksalnie największy tłum zarejestrowałem na Grochowskiej w stronę miasta, ale to akurat pewnie kwestia złożenia się kursów.fik pisze:15? 22? Wy się wszyscy gremialnie umówiliście na takie fantastyczne pomysły?
(wczoraj jechałem szczeniakiem na 22, nos mnie wciąż boli)
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1598
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Jak na moje, to wszystkie solowe stopiątki winny być pospinane w składy a ich miejsce w rozkładzie zastąpione przez szczeniaki. Ale widzę, że rozwiązanie to jest za bardzo hipsterskie.
To może skoro TW ma możliwość łączenia 134N w składy, to czemu nie spróbować czegoś takiego - 31 obsługiwane poza szczytem przez szczeniaki, a w szczycie szczeniaki sczepiamy w pary i dorzucamy kilka dodatków na 2x105N.
To może skoro TW ma możliwość łączenia 134N w składy, to czemu nie spróbować czegoś takiego - 31 obsługiwane poza szczytem przez szczeniaki, a w szczycie szczeniaki sczepiamy w pary i dorzucamy kilka dodatków na 2x105N.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nazywanie 22 muchowozem, gdy w najlepsze po mieście kursują 6, 11, 14 czy 27, to jest spore nadużycie. Nie potrafię sobie również wyobrazić Okopowej na samej 1, niezależnie od częstotliwości - zwłaszcza biorąc pod uwagę przeciętną dogodność węzłów przesiadkowych na obu krańcach odcinka.JacekM pisze:Mi się wydaje, codziennie tym muchowozem jeżdzę na prawie całej trasie. Jedyny odcinek na którym może byc problem to rondo Babka - Okopowa - pl. Zawiszy, ale tam powinna byc po prostu turbomocna 1.Poc Vocem pisze:Na Al. Jerozolimskich też? Nie wydaje mi się. Na 28 może by i dało radę, ale to dalej nie daje odlotowej liczby 50 brygad...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 5815
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeżeli prawo nie służy ludziom, należy zmienić prawo.Poc Vocem pisze:I przypisanie obsługi poszczególnych brygad do zajezdni jest zapisane w Konstytucji RP i nie można go zmienić?
miłośnik 13N
Każdy widzi, co mu wygodniej. Ja widzę na 14 sardynkowozy.
-
- Posty: 2836
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Nic dodać, nic ująć.Daniel_FCB pisze:Jak na moje, to wszystkie solowe stopiątki winny być pospinane w składy a ich miejsce w rozkładzie zastąpione przez szczeniaki. Ale widzę, że rozwiązanie to jest za bardzo hipsterskie.
- Solaris U10
- Posty: 2704
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Solówki na 14 to naprawdę słaby pomysł ze względu na Politechnikę. A niektórzy chcą jeszcze zmniejszać tabor na 15.MichalJ pisze:Każdy widzi, co mu wygodniej. Ja widzę na 14 sardynkowozy.
Sugerujesz, aby na 9 wysłać 134N?grzegorz pisze:
Pomysłów, żeby „liniom niepotrzebnym” zapewnić w pełni niską obsługę w DS nie skomentuje. Akurat w DS jest luźniej w tramwajach (sprawdzić czy nie Aleje) i więcej jest linii, na których 134N mogłoby wystarczyć. Ale czemu się dziwić skoro jedna z najważniejszych linii (9) na pełnej trasie ma w DS przewagę wysokiej podłogi - przykład idzie z góry.
Właśnie o to chodzi, że "Mokotów" nie bardzo ma gdzie wysłać szczeniaki. No chyba żeby wysyłać je np. na 41 i trzymać kciuki za to, żeby przed nim jechała 17stka i 33, wtedy może ludzie się pomieszczą. Bo jeśli chodzi o R2 linie dopasować łatwiej.
A nie bardzo mi się też podoba to, że 134N mają jeździć wieczorami na 31 - kiedy biura opustoszeją - bo w takim razie czemu ma służyć ta niska podłoga, którą, trzeba mieć z tyłu głowy? Zwłaszcza gdy dodamy jeszcze w 90 proc. niskopodłogową 17stkę ze Służewca.
Mokotów prędzej czy później będzie musiał pojawić się albo na 6, albo na 27, no chyba że jednak będą jakieś relokacje jazzów.
Tabor na 15 już został zmniejszony. 14 na Puławskiej niestety wozi powietrze. Być może jest to wynikiem koordynacji z innymi liniami.Solaris U10 pisze:Solówki na 14 to naprawdę słaby pomysł ze względu na Politechnikę. A niektórzy chcą jeszcze zmniejszać tabor na 15.MichalJ pisze:Każdy widzi, co mu wygodniej. Ja widzę na 14 sardynkowozy.
Bo jemu trzeba zrobić krańcówkę plac Na Rozdrożu i mamy kilka pieczeni na jednym ogniu.
Biorąc np. pod uwagę wysyłanie przez swingów na muchowozy (jest uzasadnienie: coś niskiego tam też musi być), a potem ubootów w Aleje (a teraz: coś musi tam pojechać) - rzeczywiście lepiej nie ryzykować, że ktoś mógłby mnie źle zrozumieć.fraktal pisze:Sugerujesz, aby na 9 wysłać 134N?
R-1, R-2 i R-4? Odpisano mi tu, że ponoć jest uzasadnienie dla jedzenia żaby. No, dobra. Z drugiej strony pamiętam jak podczas remontu torowiska, który zbiegł się z zamknięciem Targowej przez ileś tygodni R-2 przez Wiatraczną i wyjeżdżało na „4”. A więc nie takie cuda jak R-3 na „6” da się w Warszawie zobaczyć - tylko po co?fraktal pisze: Bo jeśli chodzi o R2 linie dopasować łatwiej.
Akurat mała zajezdnia skorzystałaby pewnie na zamianie paru długich za krótkie, a skoro i tak ma ich obsługiwać ...naście, to powiększenie tej liczby nie byłoby zapewne problemem. To nie to samo, co wprowadzenie nowego typu tramwaju.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ja naprawdę nie rozumiem czemu R-3 nie może na 6 jeździć, szczególnie, że to wozy bez desek, czyli po prostu wyjazd jako np. 9 na Gocławek czy 17 pod Hutę i niech sobie potem gania jako 6. Zjazd identycznie, pod innym niż 6 numerkiem. Śmiem twierdzić, że wcześnie rano czy bardzo późnym wieczorem 134N oferują wystarczającą podaż na każdej linii. Także na 9 czy 17. I w ten sposób można kurdupla wysłać wszędzie. 28? Proszę bardzo, z R-3 jako 10. 27? Żaden problem, skrócona do Marymontu 17. Znaczy, problem pewnie jest. Ten sam, który wyklucza możliwość oznaczania zjazdów 9 z Gocławka na Wolę jako 24. Busman, beton i opór materii.
Dechy towarem ścisłego zarachowania? Raczej tak, jak napisałeś: beton i opór materii.