Chciał Solec mieć koniecznie dojazd i do Bankowego i do Centralnego? To niech się teraz udławi.person pisze: ↑01 lip 2022, 15:36Niestety tak.
Miasto 15-minutowe to modne ostatnio hasło*.
*https://um.warszawa.pl/waw/strategia/-/ ... 5-minutowe
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dlaczego akurat do Bankowego? Tylko dlatego, że "zawsze tam jeździł autobus, więc niech zostanie", czy coś poza tym?
I jeszcze pytanie dodatkowe: kiedyś 171 łapało w stronę Torwaru duże opóźnienie przed lewoskrętem na patelni i na Książęcej przed pl. Trzech Krzyży w stronę Centrum. Czy teraz te korki są trochę mniejsze?
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Rewolucję w komunikacji wypadało zrobić po realizacji metra do pętli Górczewska. Teraz szykuję się armagedon z autobusami 700 na skrzyżowaniu Konarskiego, Czumy i Powst. Śląskich. Już widzę te przeciskanie się autobusu z prawego pasa na lewy do skrętu w lewo na ul. Górczewska. Kto zna ten rejon wie co tam się dzieje. Zmiany tras autobusów to temat typu wrzut granatu do szamba. Smród będzie jak publisia obudzi się , że to co było dotąd na przystankach autobusowych generalnie jest wywalone w kosmos. Pisałem nieraz o spanikowanych klientach ZUS na ul. Wrocławskiej, po zmianach raczej kosmetycznych w kursowaniu i utrupieniu np. 507, E2, 167. Efekt tej wesołej improwizacji komunikacyjnej to lawinowy przyrost koczujących blachosmrodow na wsiowych numerach na osiedlu i okolicach. Widać tak jest pewniej i taniej niż liczyć na komunikację autobusową a la PKS. Mówicie, że są tramwaje...... nigdy nie liczę na pewny przyjazd tramwaju. Po 35 letnim doświadczeniu wiem, że mały incydent na ciągu ulic Obozowej i Młynarskiej i czar komunikacji tramwajem pryska.
ZUS fundatorem emigracji
-
- Posty: 4102
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
10 i 28 na Obozowej albo Młynarskiej? A poza tym wszyscy zdrowi?
-
- Posty: 4102
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Mieszkańców Bemowa jak Bemowa, ale te wszystkie śmieciowe podwarszawskie miejscowości z zabudową łanową i rozproszoną zabudową też robią swoje.
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Łaskawie przypominam, że do tram. 10 28 ode mnie to dokladnie 980 m. Lepiej i szybciej pójdę z buta od siebie do stacji metra Ulrychow. Naprawdę nie jestem masochistą, aby do miasta jechać po zakrzywionej elipsie.Np. z zakupów w Wola Parku szybciej jestem w domu, niż mam jechać łatana komunikacją np. 523 i przesiadka w 23 czy 24. 171 to linia z miasta dotknięta totalną przypadkowością. Tu zgoda, tej linii trzeba zmienić przebieg. W pełni zgadzam się z Emylem, Bemowo jest dotknięte eksplozją budowlaną, realizowaną z reguły z zachowaniem zasad patodeweloperki. Patrz Chrzanów z przyległościami.
ZUS fundatorem emigracji
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
154 ze 167 było tłumaczone. Przeguby na odcinku Stare Bemowo - Metro Bemowo i częściej.Piotrek pisze:Powrót wydaje mi się że czasowo w rejony Szeligowskiej byłby podobny, no i część Chrzanowa moglaby już wysiąść wczesniej i na os.Gorczewska i na Szobera (podobno za chwilę deweloper ma wybudować łącznik z Coopera) i na Batalianów. Aczkolwiek fakt że problemem bylby na tej trasie postój. Na os. Przyjaźń nie ma gdzie, przy Ratuszu pewnie nie byłoby miejsca.person pisze: ↑01 lip 2022, 17:23Czyli szybciej do metra, a z metra dłużej - odwrotnie niż w propozycji W której zatoce postój?
IMHO wady zaproponowanej trasy zminimalizowałaby wyższa częstotliwość. Niestety częstotliwość będzie... jaka będzie.
Na tym ogniu upieczono też dojazd z Chrzanowa do szkół, z Człuchowskiej i Koła do Wola Parku i z Bemowa na Deotymy tak BTW.
Ja widzę że upieczono wiele rzeczy, tylko często tak jest że jak ma być dla wszystkich to potem się okaże że nie będzie dla nikogo.
A co ze zamianą 154 z 167? O co chodzi?
Tak samo te oberki na 220. Czemu 122 dobrze pracujące między dzielnicami wypada itd...
122 wcale tak świetnie na Bemowie nie pracuje a zwłaszcza na oberku. Obecnie jest tam nadpodaż którą 220 zmniejszy.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Te 171 i 850 to jakoś dziwnym trafem nie może trafić na pętlę M.Marymont?
Chociaż ze względu na sanitariaty na ekspedycji?
Tam przy Słodowcu nabudowali zatok przystankowych i chyba na siłę chcą je wykorzystać
109 to chyba na szybko do uwalenia
167 kolejne bezsensowne przedłużenie, co zamorduje wozy i kierowców w korkach
155 chyba na siłę chciano odzyskać ten numer na Woli i Powiślu, przecież obecne 109 chyba na obecnej trasie działa bardzo dobrze
No bo ten oberek był bez sensu i nie potrzebnie dodawał czasu w przejeździe , natomiast jako połączenie miedzydzielnicowe radził sobie dobrze. Os Górczewska, Wat, St Bemowo, Nowy Żoliborz, Plac Wilsona. Korzystałem swego czasu często i sporo osób jeździło właśnie w dłuższych relacjach.bartoni722 pisze: ↑01 lip 2022, 19:46
122 wcale tak świetnie na Bemowie nie pracuje a zwłaszcza na oberku. Obecnie jest tam nadpodaż którą 220 zmniejszy.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Nie zmieści się tam. Ale nie bardzo wiem po co mieszkańcom Bemowa bezposrednie połączenie z metrem Słodowiec, jeśli mają bezpośrednie połączenie z metrem Młociny, metrem Wawrzyszew, metrem Bemowo i czemu ZTM uznaje tu za zasadne i tu nagle nie widzi żadnej nadpodaży na przegubach, a gdzie indziej ją zbyt łatwo dostrzega...
Zmieści się zmieścifraktal pisze: ↑01 lip 2022, 20:47Nie zmieści się tam. Ale nie bardzo wiem po co mieszkańcom Bemowa bezposrednie połączenie z metrem Słodowiec, jeśli mają bezpośrednie połączenie z metrem Młociny, metrem Wawrzyszew, metrem Bemowo i czemu ZTM uznaje tu za zasadne i tu nagle nie widzi żadnej nadpodaży na przegubach, a gdzie indziej ją zbyt łatwo dostrzega...
508, 511 i LuxExpress się mieściły to i 171 i 850 też.
Tylko że o kierowcach nikt nie pomyśli, bo to roboty zapewne i pomieszczeń socjalnych nie potrzebują
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Za czasów 508 i 511 nie było tam 134, 326, 705, 735 i E-9, 132 rzadsze a teraz jeszcze 121. Nie jestem pewien ale może to robić różnicę.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Tam jeszcze są Bielany po drodze. Póki co w komunikacji miejskiej nie ma obowiązku jazdy wyłącznie od pętli do pętli.fraktal pisze: ↑01 lip 2022, 20:47Nie zmieści się tam. Ale nie bardzo wiem po co mieszkańcom Bemowa bezposrednie połączenie z metrem Słodowiec, jeśli mają bezpośrednie połączenie z metrem Młociny, metrem Wawrzyszew, metrem Bemowo i czemu ZTM uznaje tu za zasadne i tu nagle nie widzi żadnej nadpodaży na przegubach, a gdzie indziej ją zbyt łatwo dostrzega...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Pamiętam czasy, gdy przez Żeromskiego jeździła 520. Efekt? Autobusy pojawiały się na przystankach po 2 lub 3. Nie mogły naraz wypuścić pasażerów najczęściej lub wypuszczały, ale komfortowe to nie było (na przykład zatoka przy przystanku Perzyńskiego, kierunek Chomiczówka). Teraz będzie powtórka, tylko zamiast 520 będzie 171, a w kwestii przystanków, niewiele się tam zmieniło przez te lata. Oczywiście, potok z metra wykorzysta każdą linię, ale jeśli będą stada, pierwszy autobus będzie pełny, drugi średnio napełniony, a trzeci zapewne pusty.pawcio pisze: ↑01 lip 2022, 21:28Tam jeszcze są Bielany po drodze. Póki co w komunikacji miejskiej nie ma obowiązku jazdy wyłącznie od pętli do pętli.fraktal pisze: ↑01 lip 2022, 20:47
Nie zmieści się tam. Ale nie bardzo wiem po co mieszkańcom Bemowa bezposrednie połączenie z metrem Słodowiec, jeśli mają bezpośrednie połączenie z metrem Młociny, metrem Wawrzyszew, metrem Bemowo i czemu ZTM uznaje tu za zasadne i tu nagle nie widzi żadnej nadpodaży na przegubach, a gdzie indziej ją zbyt łatwo dostrzega...