Strona 1 z 141

Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

: 07 gru 2015, 16:46
autor: Glonojad
MichalJ pisze:
Glonojad pisze: 8 fenomenalnie zatloczona nie byla, a dwa, ze wowczas 10 moglaby nie dac rady. Trzy, ze dojazd na Jelonki z dwoch roznych przystankow byl zly, bardzo zly (wiem, bo sie z tym uzeralem pare lat).
Ale przecież nie chodzi o to, żeby 10 i 11 miały na Daszyniaku różne przystanki TERAZ, tylko o to, żeby 10 w ogóle mogło tamtędy jechać w czasie budowy metra, kiedy 11 i tak będzie miało przystanek na Towarowej albo wcale.
Ja tam uważam, że w czasie budowy metra tramwaje na Kasprzaka powinny po prostu zostać. To nie jest tak, że budowana jest tam jakas stacja przecież.

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 17:19
autor: MichalJ
A dziura na wsadzenie tarczy?

Ja też bym chciał zobaczyć ominięcie tej dziury boczkiem, ale obecnie kiepski klimat na takie ruchy. Zresztą dawniej to i budowa stacji nie oznaczała braku tramwajów...

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 17:46
autor: KwZ
A wsadzenie tarczy musi być z tej strony?

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 17:51
autor: MichalJ
... albo wyjęcie.

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 18:33
autor: pawcio
Wyjęcie. Tarcze mają drążyć do centrum.

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 18:57
autor: osa
Zapewniano mnie, że ruch tramwajów byłby wstrzymany tylko na kilka tygodni. Z powodu wyciągania tarczy przed skrzyżowaniem ul. Kasprzaka z Przyokopową. Gorzej, że na wysokości Teatru na Woli trzeba wybudować wentylatornię i to, z tego, co pamiętam, oznacza już dłuższe wyłączenie ruchu tramwajowego.

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 19:18
autor: MichalJ
Jeden czort. Co prawda tam jest ulica szeroka na 50 metrów...

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 19:26
autor: Bastian
No więc właśnie, o ile samo wyjmowanie tarczy można i uzasadnić, i przecierpieć, to trudno byłoby zrozumieć nieułożenie torów omijających wentylatornię.

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 19:47
autor: Glonojad
osa pisze:Zapewniano mnie, że ruch tramwajów byłby wstrzymany tylko na kilka tygodni. Z powodu wyciągania tarczy przed skrzyżowaniem ul. Kasprzaka z Przyokopową. Gorzej, że na wysokości Teatru na Woli trzeba wybudować wentylatornię i to, z tego, co pamiętam, oznacza już dłuższe wyłączenie ruchu tramwajowego.
To zapytaj, czemu targówczańską tarczę dasię wycofać na Targówek, a wolskiej - nie.

A na wentylatornię właśnie powinien być tor objazdowy. I o to warto, za przproszeniem, drążyć.

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 20:02
autor: Poc Vocem
Z tego, co mi wiadomo, będą to nieco inne konstrukcyjnie tarcze, z czego główna różnica polega na tym, że wolska nie ma możliwości cofania. Oczywiście można się zastanawiać dlaczego nie nałożono takiego wymogu w specyfikacji przetargu... A, bo to przede wszystkim tanio miało być.

Podejrzewam, że objazd tramwajowy nie powstanie z tego samego powodu.

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 20:05
autor: Glonojad
Co do objazdu, to pytanie, jakie będą warunki gestora.

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 20:09
autor: Poc Vocem
Warunki są takie, że ma być tanio. Przynajmniej tak mówił prezes jakiś czas temu.

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 20:21
autor: Glonojad
Póki co, to nie kolega Jurek o tym decyduje, jakie warunki wydadzą gestorzy.

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 20:27
autor: Poc Vocem
Obawiam się po prostu, że jak TW się będą zbytnio upominać o swoje, to zakończy się wezwaniem dyrektora na dywanik i sprawie się łeb ukręci. W zdecydowaną obronę tramwaju przez kogokolwiek innego, nie wierzę. To nie Wileński.

(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

: 07 gru 2015, 20:41
autor: Plesim
Jak oglądałem organizację ruchu podczas budowy wentylatorni to zbyt dużo miejsca tam nie było. Ogólnie rzecz biorąc to cały ruch z Kasprzaka ma być wycofany a nie tylko tramwaje.