Radzymińska i al.Piłsudskiego w Markach
Moderator: Wiliam
Radzymińska i al.Piłsudskiego w Markach
Jakoś nie mogę znaleźć wątku o tej jakże ważnej ulicy...
Mam pytanie odnośnie budynków 148 i 150, które powodują zwężenie ulicy. Takie zawalidrogi. Nigdzie nic w necie o tym znaleźć nie mogę... Nikomu one nie przeszkadzają? Nie tworzą się zatory przez to zwężenie? Czy były jakieś plany zburzenia ich? To jakieś zabytki są (nie wyglądają na takie)?
Mam pytanie odnośnie budynków 148 i 150, które powodują zwężenie ulicy. Takie zawalidrogi. Nigdzie nic w necie o tym znaleźć nie mogę... Nikomu one nie przeszkadzają? Nie tworzą się zatory przez to zwężenie? Czy były jakieś plany zburzenia ich? To jakieś zabytki są (nie wyglądają na takie)?
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
Oj, te budynki to i ze 100 lat mogą mieć. A zwężenie aż tak uciążliwe nie jest, bo potem i tak co kawałek są światła, a nawet jeśli jakiś drobny korek się tam utworzy, to jest on marny przy tym, który tworzy się przed Młodzieńczą. Za Młodzieńczą też jest zwężenie do 2 pasów i jeśli gdzieś jest źle, to nie przy Trockiej, a przy Młodzieńczej. Przykład z życia codziennego: jadąc kilka miesięcy temu do Marek ok. 16.30, czyli w momencie, kiedy ruch w tym kierunku jest duży, Trocką przejechałem na drugich światłach, a Młodzieńczą na bodajże czwartych. A gdyby ktoś chciał tak po 16-tej skręcić z Radzymińskiej w Młodzieńczą, to przejazd na czwartych światłach jest bardzo optymistycznym założeniem. Ale podobno inż. Galas coś wspominał, że być może ten skręt poprawią w tym roku. Tylko czy tak będzie, to się okaże...
Gdyby ktoś chciał, to może jezdnię od tych domów odsunąć bez burzenia, po drugiej stronie miejsca ile chcieć.
Budynki są bodaj z lat 30-tych. Są objęte ochroną konserwatorską, o ile można uznać ewidencję zabytków za taką.
Obecnie miasto rozpoczęło tutaj opracowanie mpzp. Prace poprzedzone zostały konkursem architektoniczno-urbanistycznym. Szczegółowe rozwiązania, jak ma wyglądać ten obszar można znaleźć w necie. Konkurs rozstrzygnięty był chyba w kwietniu 2015. Dodatkowe informacje można śledzić też na facebooku na stronie o centrum lokalnym na targówku chyba fabrycznym. Wystarczy 4 minuty w googlu poszukać.
Obecnie miasto rozpoczęło tutaj opracowanie mpzp. Prace poprzedzone zostały konkursem architektoniczno-urbanistycznym. Szczegółowe rozwiązania, jak ma wyglądać ten obszar można znaleźć w necie. Konkurs rozstrzygnięty był chyba w kwietniu 2015. Dodatkowe informacje można śledzić też na facebooku na stronie o centrum lokalnym na targówku chyba fabrycznym. Wystarczy 4 minuty w googlu poszukać.
Marki dogadują się z GDDKiA w sprawie przyszłego kształtu alei Piłsudskiego (pozostawiając 2x2, wiecej skrzyżowań, meandrowanie, więcej tutaj: http://www.marki.pl/www/aktualnosc-4291 ... kceptowana), tymczasem na Skyscrapercity proponują zrobienie tam 1x1, a na drugiej jezdni szybki tramwaj do Warszawy.
-
- Posty: 5814
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przyzwyczaili się do transportu szynowego, mieli kiedyś wąskotorówkę.
miłośnik 13N
2x2, w tym buspas. Przecież meandrowanie nie ograniczy przepustowości.
Tak wiem, Marki chcą utrzymać przepustowość, to Warszawie powinno zależeć na jej ograniczaniu. Milion aut dziennie i tak dalej.
Tak wiem, Marki chcą utrzymać przepustowość, to Warszawie powinno zależeć na jej ograniczaniu. Milion aut dziennie i tak dalej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
To Markom powinno zależeć na ograniczeniu ruchu tranzytowego. Warszawie rybka, czy ktoś przyjedzie przez Marki, czy S8.
Ktoś to przewidział. Wjazd na stary ślad DK8 od strony Radzymina zostanie zablokowany, trzebaby przez węzeł zjeżdżać tam specjalnie. Najwyżej od strony Wawy ktoś się będzie mógł pomylić, ale z pewnością się w końcu nauczy, że potem też w prosty sposób na S8 nie wjedzieMichalJ pisze:To Markom powinno zależeć na ograniczeniu ruchu tranzytowego. Warszawie rybka, czy ktoś przyjedzie przez Marki, czy S8.
W miejscu wiaduktu ulicy Wołomińskiej nad starym śladem ósemki powstanie rondo. Albo pod wiaduktem, jesli jest miejsce, tego nie wiem.
Czyli ten krótki odcinek obecnej S8 między zjazdem na nową a ul. Wołomińską będzie praktycznie do rozbiórki ?Crusier pisze:Ktoś to przewidział. Wjazd na stary ślad DK8 od strony Radzymina zostanie zablokowany, trzebaby przez węzeł zjeżdżać tam specjalnie. Najwyżej od strony Wawy ktoś się będzie mógł pomylić, ale z pewnością się w końcu nauczy, że potem też w prosty sposób na S8 nie wjedzieMichalJ pisze:To Markom powinno zależeć na ograniczeniu ruchu tranzytowego. Warszawie rybka, czy ktoś przyjedzie przez Marki, czy S8.
W miejscu wiaduktu ulicy Wołomińskiej nad starym śladem ósemki powstanie rondo. Albo pod wiaduktem, jesli jest miejsce, tego nie wiem.
I wiadukt ul. Wołomińskiej w sumie też mógłby być do rozbiórki ?
Nie wiem co się z tym stanie dokładnie. Można poszukać informacji na Skyscrapercity w wątku o obwodnicy: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=600111mb112 pisze:Czyli ten krótki odcinek obecnej S8 między zjazdem na nową a ul. Wołomińską będzie praktycznie do rozbiórki ?
I wiadukt ul. Wołomińskiej w sumie też mógłby być do rozbiórki ?
Do rozbiórki.
Zastanawiam się, czy czasem nie jest to niegospodarność - szczególnie, że obwodnicę Radzymina budowali nie tak dawno, kiedy było wiadomo, że stosunkowo szybko powstanie obwodnica Marek
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
20 lat temu to nie wiem czy nie tak dawno, ale zamiast pchać wszystkich do miasta jednopasmowką, to mogliby zrobić łącznik przy Victorii "do miasta".Wolfchen pisze:Zastanawiam się, czy czasem nie jest to niegospodarność - szczególnie, że obwodnicę Radzymina budowali nie tak dawno, kiedy było wiadomo, że stosunkowo szybko powstanie obwodnica Marek
ŁK
Dostępne są wstępne plany przebudowy Al. Piłsudskiego w Markach, które są przedmiotem konsultacji społecznych. Niektóre przystanki będą poprzenoszone w inne miejsca. Niektóre stracą zatoki. Dziwnie to wygląda. Do pobrania pliki tutaj: http://bip.marki.pl/pl/bip/brm_prawo/2017/1
Np. w obrębie Pustelnika, przeniesienie przystanku w stronę Radzymina przed zjazd na pętlę (współny przystanek z L40 dopiero przy Hallera):
W ogóle czy to skrzyżowanie wygląda na takie, że autobusy będą mogły wyjechać z ulicy dużej i zatrzymać się na przystanku w stronę Warszawy? Wygląda jakby było tam strasznie mało miejsca. Co było złego w starym łączniku?
EDIT: Z tego co widzę, planowany jest nowy przystanek w obu kierunkach przy skyżowaniu z ul. Słoneczną. Dobrze, w końcu tutaj w przyszłości ma być węzeł przesiadkowy do tramwaju
Wszystkie przystanki poza: Szpitalną, Szkolną, Rejtana, Wspólną (jest tylko w stronę Radzymina) i Hallera, będą bez zatok dla autobusów ani nie będą na pasach rozbiegowych (bo takowych nie ma).
Np. w obrębie Pustelnika, przeniesienie przystanku w stronę Radzymina przed zjazd na pętlę (współny przystanek z L40 dopiero przy Hallera):
W ogóle czy to skrzyżowanie wygląda na takie, że autobusy będą mogły wyjechać z ulicy dużej i zatrzymać się na przystanku w stronę Warszawy? Wygląda jakby było tam strasznie mało miejsca. Co było złego w starym łączniku?
EDIT: Z tego co widzę, planowany jest nowy przystanek w obu kierunkach przy skyżowaniu z ul. Słoneczną. Dobrze, w końcu tutaj w przyszłości ma być węzeł przesiadkowy do tramwaju
Wszystkie przystanki poza: Szpitalną, Szkolną, Rejtana, Wspólną (jest tylko w stronę Radzymina) i Hallera, będą bez zatok dla autobusów ani nie będą na pasach rozbiegowych (bo takowych nie ma).