Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderatorzy: Wiliam, person

Yelonker
Posty: 410
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Re: Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Post autor: Yelonker » 15 mar 2019, 17:18

To ja zamieszczę swoją listę uwag i własnych pomysłów:
  • 112 skrócone do Nowego Bemowa, poza tym bez zmian- posłanie 156 na CH Marki i 112 na Zacisze jak dla mnie nie ma sensu, bo 112 wtedy staje się taką krótszą na Bródnie wersją 156, poza tym na Gilarskiej nie da się zawrócić od strony Wincentego.
  • 126 w zastępstwie 214 przedłużone na Derby.
  • 156 skrócone na Słodowiec albo na Żerań (właśnie, ze swojego projektu wyrzuciłeś w ogóle komunikację na Trasie Świętokrzyskiej).
  • 160 do piachu
  • 162 bez zmian
  • 169 na Szwedzką, nie widzę powodu, dla którego miałoby jeździć 11 listopada wzdłuż tramwaju.
  • 176 to trudny orzech do zgryzienia, bo póki nie powstanie stacja przy PKP Toruńska, trzeba poniekąd wybierać między przesiadką drzwi w drzwi w tramwaj a przesiadką do metra. Może jednak wydłużyć to do metra Szwedzka?
  • 212 powinno jednak dalej jeździć do Hallera, żeby 162 zostało na Radzymińskiej.
  • 227 tak jak w wyżej zamieszczonym projekcie, z tym że (patrz 527) może skrócone do Gilarskiej.
  • 232 - fajny pomysł, tylko chyba później zję tę linię tramwaj na Zieloną Białołękę. Co wtedy pojedzie na Kowalskiego? 126 z powrotem wycofane z ZB? 227?
  • 238 to uzwyklone 338 czy zupełnie nowa linia powstała z podziału 138? Ani na Wschodnim, ani na Hallerze nie zamieściłeś znaczka.
  • 245 - mam mieszane uczucia, z jednej strony powiedzmy, że zastępuje na tej trasie 256 na Wilno, z drugiej strony mam wrażenie, że wówczas za bardzo rozdziela się potoki z Ząbek na dwie różne stacje metra.
  • 500 bez zmian, trochę rzadziej
  • 527 bez zmian, wyrzucenie tej linii na TT jednak chyba trochę za bardzo robi z niej taksówkę dla ZB i ta linia chyba jednak powinna jeździć przez Młodzieńczą. Zamiast taksówki do centrum wolałbym linię-siekierę, a w dalszym zamyśle tramwaj, do najbliższej stacji metra.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24399
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 mar 2019, 6:20

Łukasz pisze:
14 mar 2019, 14:13
Najbardziej spartolony to jest brak metra j przy Centralnym, i przy Wschodnim.
Bzdura.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3142
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: ZH 8048

Post autor: Dantte » 16 mar 2019, 8:57

Glonojad pisze:
16 mar 2019, 6:20
Łukasz pisze:
14 mar 2019, 14:13
Najbardziej spartolony to jest brak metra j przy Centralnym, i przy Wschodnim.
Bzdura.
Zgodziłbym się, że nie jest to ważne, ale powiedz to tym x-wagonowym pociągom łódzkim albo jakiemukolwiek innemu ruchowi aglomeracyjnemu z zachodu (no i jeszcze WKD), że przesiadka na metro nie urągająca rozumowi i godności człowieka jest dopiero na Stadionie. Z braku porządnej szyny miejskiej podłączonej do kolei (również beznadziejności miasta w tolerowaniu radosnej twórczości KM i żadnej inicjatywy oprócz tych 2 skmek na godzinę) na taki Zachodni jeżdżą tabuny 186523172182 żeby gdziekolwiek się dostać, że nie wspomnę już o Wschodnim i potrzebie kilkunastu kursów przez Kijowską/h żeby podjechać jeden przystanek do ZP Kijowska i dotrzeć sprawnie w inne miejsca (a i tam przesiadka do metra jest wątpliwą przyjemnością). To także patologia obsługiwania połączeń lokalnych przez pociągi dalekobieżne.

Bez wygodnego przejścia Śródmieście(Centralny-)-Centrum i zrobienia porządku w ruchu aglomeracjnym (choćby NAPRAWDĘ wspólny bilet) będę rozumiał rozgoryczenie z powodu niepodłączania metra do głównych dworców, na których bez dodatkowych przesiadek dostępne są wszystkie połączenia aglomeracyjne (oraz wszystkie dalekobieżne). Metro na Wschodni pozwoliłoby też odciążyć Średnicę z pociągów z pipidówia dolnego, które KM radośnie kończy na Zachodnim i blokuje sloty.

No naprawdę nie mogę przeżyć tych KMów tylko do Wschodniego i Zachodniego.
ze gebruikte woorden als troost en voldoening, woorden uit zelfhulpboeken, woorden die zelden betekenen wat ze op hun plek in de zin zouden willen betekenen, als ze heel eerlijk zouden moeten zijn
2 3 5 9 10 14 24 31 33 72 80 83 89 S2 S6 S7 S8 S9 S14 S15 S16 S19 S21 S24

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24399
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 mar 2019, 6:37

Rozwiązaniem problemów z kretyniznem KM w zakresie zjadania slotów, czy brakiem przehscia Śródmieście - Centrum (ktire zresztą istnieje, tyljo na powierzchni: budowa podziemnego niecskroci drogi nawet o metr) nie jest przetrasowywanie wartego 20 miliardów złotych metra.

No nie jest i kropka.

W ruchu aglo i regio są w Warszawie podpięte do metra dworce Gdanski, Wilenski i Śródmieście, a więc dokladnie wszystkie linie aglo. Organizacja ruchu na nich jest kwestią właśnie organizacyją, a nie planistyczną.

Nie jestem nawiasem mówiąc wcale taki pewien, czy "wzorcowe" rozwiązanie przy Stadionie pizwala oszczędzić chociaż metr przy przesiadce.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

alojz
Posty: 2185
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 17 mar 2019, 11:00

Glonojad pisze:
17 mar 2019, 6:37
Nie jestem nawiasem mówiąc wcale taki pewien, czy "wzorcowe" rozwiązanie przy Stadionie pizwala oszczędzić chociaż metr przy przesiadce.
Mierzył ktoś dokładnie średnią długość przesiadki (czyli ze środka peronu do środka peronu) na Stadionie oraz Śródmieście<->Centrum? Bo na oko Stadion wypada niewiele lepiej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9209
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 17 mar 2019, 14:23

Patrząc palcem po mapie wychodzi mi na Stadionie ~270 m
oraz ~340 m ze Śródmieścia do M Centrum.
Załączniki
Śródmieście - M Centrum 337 m.jpg
M Stadion - PKP Stadion 272 m.jpg
Nielegalne zmiany kadrowe i ustrojowe w sądownictwie to pełzający zamach stanu.

PiS i Julia Przyłębska przejęli Trybunał Konstytucyjny i teraz ustawiają wyroki pod zapotrzebowanie polityczne. Sędziowie w mniejszości napisali list otwarty, pokazując skalę manipulacji składami orzekającymi. Przeczytaj. Opis w RMF i na oko.press.

PiotrekP
Posty: 3302
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 18 mar 2019, 11:27

Yelonker pisze:
15 mar 2019, 17:18
To ja zamieszczę swoją listę uwag i własnych pomysłów:
  • 112 skrócone do Nowego Bemowa, poza tym bez zmian- posłanie 156 na CH Marki i 112 na Zacisze jak dla mnie nie ma sensu, bo 112 wtedy staje się taką krótszą na Bródnie wersją 156, poza tym na Gilarskiej nie da się zawrócić od strony Wincentego.
  • 126 w zastępstwie 214 przedłużone na Derby.
  • 156 skrócone na Słodowiec albo na Żerań (właśnie, ze swojego projektu wyrzuciłeś w ogóle komunikację na Trasie Świętokrzyskiej).
  • 160 do piachu
  • 162 bez zmian
  • 169 na Szwedzką, nie widzę powodu, dla którego miałoby jeździć 11 listopada wzdłuż tramwaju.
  • 176 to trudny orzech do zgryzienia, bo póki nie powstanie stacja przy PKP Toruńska, trzeba poniekąd wybierać między przesiadką drzwi w drzwi w tramwaj a przesiadką do metra. Może jednak wydłużyć to do metra Szwedzka?
  • 212 powinno jednak dalej jeździć do Hallera, żeby 162 zostało na Radzymińskiej.
  • 227 tak jak w wyżej zamieszczonym projekcie, z tym że (patrz 527) może skrócone do Gilarskiej.
  • 232 - fajny pomysł, tylko chyba później zję tę linię tramwaj na Zieloną Białołękę. Co wtedy pojedzie na Kowalskiego? 126 z powrotem wycofane z ZB? 227?
  • 238 to uzwyklone 338 czy zupełnie nowa linia powstała z podziału 138? Ani na Wschodnim, ani na Hallerze nie zamieściłeś znaczka.
  • 245 - mam mieszane uczucia, z jednej strony powiedzmy, że zastępuje na tej trasie 256 na Wilno, z drugiej strony mam wrażenie, że wówczas za bardzo rozdziela się potoki z Ząbek na dwie różne stacje metra.
  • 500 bez zmian, trochę rzadziej
  • 527 bez zmian, wyrzucenie tej linii na TT jednak chyba trochę za bardzo robi z niej taksówkę dla ZB i ta linia chyba jednak powinna jeździć przez Młodzieńczą. Zamiast taksówki do centrum wolałbym linię-siekierę, a w dalszym zamyśle tramwaj, do najbliższej stacji metra.
100 Podgrodzie - Powązki
112 Podzieliłem na dwie linie (a nawet na trzy Marki - Bródno; Bródno - Bielany; osobna dla Bemowa) aby odseparować relacje międzydzielnicowe od wewnątrz dzielnicowych. Zastanawiałem się czy posyłanie lokalnego 156 nie przysporzy mu kłopotów na Toruńskiej, stąd oberek przez Bartniczą. Jeśli nie, to w takim razie ŻerańFso. Dogodna przesiadka z 112 < > 156, przebudowa pętli Gilarskiej nie wymaga nie wiadomo jakich kosztów.
114 Podgrodzie - Huta; 281 Huta - Uksw
176 na Suwalskiej załatwia sprawę przesiadki do tramwaju i metra w jednym miejscu.
190 Marki - Esperanto 290 Bielańska - Górczewska.
212 zostaję przy swoim.
227 zostawiłem po trasie obecnego 512 który z charakterem przyspieszonej linii nie ma nic wspólnego. Zachowany jest dojazd na Radzymińską z Zacisza, skoro jest takie potrzebne. Wyciągnięte pod galerię od północnej strony dowozi coraz większe osiedle przy skrzyżowaniu Malborskiej x Wincentego do metra bez oczekiwania na zapchaną linię z Marek/Derbów.
232 nie uwzględniałem tramwaj na Zieloną Białołękę gdyż nie znam terminów budowy i zatwierdzenia terminów. Olesin - Podgrodzie, 120 Derby - Wschodni.
238 Utrata - DWW Lubelska, 138 Kijowska - Mokotów
245 i tak będziesz miał podział dojazdu z Ząbek do zupełnie innych stacja metra: pociągiem do Wileńskiego (być może od stacji Łodygowa), obecne 145 do Ratusza oraz na tę chwilę 345 czeka na stację Trocka. Zauważ co się dzieje w Ząbkach i ile osiedli powstaje w okolicy Powstańców. Trzeba to 145 wspomóc i to konkretnie.
527 zapewniające relacje obecnego E7 w wersji całotygodniowej do Wileńskiego. Do Kondratowicza byłoby 120, 232 i 240. Przypominam, że osiedle przy Chudoby również czeka na nową linię, więc można spodziewać się 234 skoordynowanego albo z 132/134 zapewne gdzieś w rejon ratusza albo Łabiszyńską do ostatniej stacji metra.
Sprawę tramwajów zostawiłem w spokoju, chociaż jak dla mnie na Grochowskiej główną rolę powinna pełnić 3. 21 z FSO do Wschodniego w oczekiwaniu na Gocław, 6 out, 26 na Bródno sprawowało się na tyle dobrze, że widziałbym je w miejscu 4.

Yelonker
Posty: 410
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 18 mar 2019, 16:44

PiotrekP pisze:
18 mar 2019, 11:27
Yelonker pisze:
15 mar 2019, 17:18
To ja zamieszczę swoją listę uwag i własnych pomysłów:
  • 112 skrócone do Nowego Bemowa, poza tym bez zmian- posłanie 156 na CH Marki i 112 na Zacisze jak dla mnie nie ma sensu, bo 112 wtedy staje się taką krótszą na Bródnie wersją 156, poza tym na Gilarskiej nie da się zawrócić od strony Wincentego.
  • 126 w zastępstwie 214 przedłużone na Derby.
  • 156 skrócone na Słodowiec albo na Żerań (właśnie, ze swojego projektu wyrzuciłeś w ogóle komunikację na Trasie Świętokrzyskiej).
  • 160 do piachu
  • 162 bez zmian
  • 169 na Szwedzką, nie widzę powodu, dla którego miałoby jeździć 11 listopada wzdłuż tramwaju.
  • 176 to trudny orzech do zgryzienia, bo póki nie powstanie stacja przy PKP Toruńska, trzeba poniekąd wybierać między przesiadką drzwi w drzwi w tramwaj a przesiadką do metra. Może jednak wydłużyć to do metra Szwedzka?
  • 212 powinno jednak dalej jeździć do Hallera, żeby 162 zostało na Radzymińskiej.
  • 227 tak jak w wyżej zamieszczonym projekcie, z tym że (patrz 527) może skrócone do Gilarskiej.
  • 232 - fajny pomysł, tylko chyba później zję tę linię tramwaj na Zieloną Białołękę. Co wtedy pojedzie na Kowalskiego? 126 z powrotem wycofane z ZB? 227?
  • 238 to uzwyklone 338 czy zupełnie nowa linia powstała z podziału 138? Ani na Wschodnim, ani na Hallerze nie zamieściłeś znaczka.
  • 245 - mam mieszane uczucia, z jednej strony powiedzmy, że zastępuje na tej trasie 256 na Wilno, z drugiej strony mam wrażenie, że wówczas za bardzo rozdziela się potoki z Ząbek na dwie różne stacje metra.
  • 500 bez zmian, trochę rzadziej
  • 527 bez zmian, wyrzucenie tej linii na TT jednak chyba trochę za bardzo robi z niej taksówkę dla ZB i ta linia chyba jednak powinna jeździć przez Młodzieńczą. Zamiast taksówki do centrum wolałbym linię-siekierę, a w dalszym zamyśle tramwaj, do najbliższej stacji metra.
100 Podgrodzie - Powązki
112 Podzieliłem na dwie linie (a nawet na trzy Marki - Bródno; Bródno - Bielany; osobna dla Bemowa) aby odseparować relacje międzydzielnicowe od wewnątrz dzielnicowych. Zastanawiałem się czy posyłanie lokalnego 156 nie przysporzy mu kłopotów na Toruńskiej, stąd oberek przez Bartniczą. Jeśli nie, to w takim razie ŻerańFso. Dogodna przesiadka z 112 < > 156, przebudowa pętli Gilarskiej nie wymaga nie wiadomo jakich kosztów.
114 Podgrodzie - Huta; 281 Huta - Uksw
176 na Suwalskiej załatwia sprawę przesiadki do tramwaju i metra w jednym miejscu.
190 Marki - Esperanto 290 Bielańska - Górczewska.
212 zostaję przy swoim.
227 zostawiłem po trasie obecnego 512 który z charakterem przyspieszonej linii nie ma nic wspólnego. Zachowany jest dojazd na Radzymińską z Zacisza, skoro jest takie potrzebne. Wyciągnięte pod galerię od północnej strony dowozi coraz większe osiedle przy skrzyżowaniu Malborskiej x Wincentego do metra bez oczekiwania na zapchaną linię z Marek/Derbów.
232 nie uwzględniałem tramwaj na Zieloną Białołękę gdyż nie znam terminów budowy i zatwierdzenia terminów. Olesin - Podgrodzie, 120 Derby - Wschodni.
238 Utrata - DWW Lubelska, 138 Kijowska - Mokotów
245 i tak będziesz miał podział dojazdu z Ząbek do zupełnie innych stacja metra: pociągiem do Wileńskiego (być może od stacji Łodygowa), obecne 145 do Ratusza oraz na tę chwilę 345 czeka na stację Trocka. Zauważ co się dzieje w Ząbkach i ile osiedli powstaje w okolicy Powstańców. Trzeba to 145 wspomóc i to konkretnie.
527 zapewniające relacje obecnego E7 w wersji całotygodniowej do Wileńskiego. Do Kondratowicza byłoby 120, 232 i 240. Przypominam, że osiedle przy Chudoby również czeka na nową linię, więc można spodziewać się 234 skoordynowanego albo z 132/134 zapewne gdzieś w rejon ratusza albo Łabiszyńską do ostatniej stacji metra.
Sprawę tramwajów zostawiłem w spokoju, chociaż jak dla mnie na Grochowskiej główną rolę powinna pełnić 3. 21 z FSO do Wschodniego w oczekiwaniu na Gocław, 6 out, 26 na Bródno sprawowało się na tyle dobrze, że widziałbym je w miejscu 4.
Mimo wszystko 112/156 mnie nie przekonuje, bo 156 poza końcówką w Markach jest wtedy linią praktycznie zbędną, całą jej dotychczasową funkcję zaczyna pełnić 256. 162 natomiast zostawiłbym, bo Radzymińska też czegoś potrzebuje, a wylecą pewnie 160, a na pewno 262 i 517. Dzielenie 190 to też nie jest coś, do czego pałam entuzjazmem i niezmiennie twierdzę, że 527 nawet do Wileńskiego jest przy takiej trasie taksówką, a wycięcie z centrum tylko pogarsza sprawę, bo wówczas jest to taksówka, która omija główną dla osiedla stację metra tylko po to, by dotrzeć do innej stacji metra. Tak poza tym to Białołęce podział 120 na plus, za to zamiast dodatkowego 234 chyba oszczędniejsze i bardziej praktyczne byłyby podjazdy 134.

Dla Ząbek natomiast autobus autobusem (I strefa) a kolej koleją (II strefa). Stąd też wolałbym 145 i 245 dowożące do tej samej stacji metra i najwyżej jakąś dodatkową linię dla Ząbek lub Wilna na Trocką. A ponieważ nie odniosłeś się do mojej propozycji przeniesienia 169 na Szwedzką, zapytam, bo może brakuje mi wiedzy - czy jest tam coś na tyle szczególnego, że dla Bródna dojazd tam tramwajem nie jest wystarczający? Na 11 Listopada jest ZUS, ale na Szwedzkiej dla odmiany jest prokuratura :-D

Awatar użytkownika
konri
Posty: 1836
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 18 mar 2019, 23:55

190 nadaje się do natychmiastowego podziału. Ta linia to koszmar zarówno dla kierowców, jak i dla pasażerów.

Gdynianin
Posty: 320
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 19 mar 2019, 0:11

Pocięcie 190 w takiej formie tez nie ma sensu z innego powodu: budowa metra na Bemowie spowoduje, że 290 będzie fikcją. Już prędzej widziałbym skrócenie 190 na stałe do trasy Marki-Znana. Dalej metro zastąpi.

138 skrócone do Kijowskiej? Przydałoby się cokolwiek poza 509 z Saskiej Kępy dalej niż do ZP Kijowska.

Łukasz
Posty: 7227
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 mar 2019, 7:09

138 do Kijowskiej to kompletny absurd, który ciężko nawet komentować, bo zamiast linii po Pradze, powstaje linia donikąd.

Inna sprawa, że opieranie linii praskiej na korkach z Mordoru jest lekko nie teges.

Ja bym 138 przyciął przy Politechnice i dał na Ursynów trasą 136, a 136 skrócił do Bokserskiej (ono zresztą kiedyś jeździło przez Postępu).

Na Pradze może któreś z pary 146/147 puścić na Utratę przez Ząbkowską? Albo nową linię, ale przez Saską Kępę.

Po wycięciu 517 i pewnie 25 kiedyś, dojazd z Wileńskiego do Ronda Waszyngtona to 166 i 509 - może wystarczy...
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9209
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 mar 2019, 13:50

Łukasz pisze:
19 mar 2019, 7:09
Ja bym 138 przyciął przy Politechnice i dał na Ursynów trasą 136, a 136 skrócił do Bokserskiej (ono zresztą kiedyś jeździło przez Postępu).
Nie rozumiem: 138 na trasie Utrata (lub Hallera) - Politechnika - Ursynów byłoby jeszcze bardziej długaśne niż Utrata - Politechnika - Bokserska. Jeżeli skrócić, to do Zachodniego, ale raczej osłabianie 182 nie byłoby pozytywne; i co na Madalińskiego?
Po wycięciu 517 i pewnie 25 kiedyś, dojazd z Wileńskiego do Ronda Waszyngtona to 166 i 509 - może wystarczy...
Imo lepszy byłby układ z 25 do Zoo lub Czynszowej (do czego przekonał mnie fik) i 509 (a w przyszłości 21). Na Zielenieckiej zostałoby z autobusów 138 i 509, ew. 123. 166 imo lepiej, żeby poszło na Hallera przez Powiśle, aby wyjąć z zakorkowanej Zielenieckiej. A 162 zamienić na, nazwijmy to 150, trasę Gołkowska - Czerniakowska - PKP Powiśle - Tamka - UW - Grzybowska - Młynów, z wcieleniem 102 do 202 i być może skróceniem 105.
Nielegalne zmiany kadrowe i ustrojowe w sądownictwie to pełzający zamach stanu.

PiS i Julia Przyłębska przejęli Trybunał Konstytucyjny i teraz ustawiają wyroki pod zapotrzebowanie polityczne. Sędziowie w mniejszości napisali list otwarty, pokazując skalę manipulacji składami orzekającymi. Przeczytaj. Opis w RMF i na oko.press.

Łukasz
Posty: 7227
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 mar 2019, 14:40

Jak przytniesz przy Politechnice, to jak sobie wyobrażasz Utrata - Politechnika - Ursynów?
ŁK

PiotrekP
Posty: 3302
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 20 mar 2019, 22:46

156 Marki - Bródno jest dokładnym odzwierciedleniem obecnego 112 tylko skrócone na terenie osiedla. Z kolei 256 przejmuje wewnątrz dzielnicowe relacje dzisiejszego 156 tylko częściej, regularniej, na krótszej trasie.
Dzielenie 190 jest koniecznością! W takim razie ok- niech wedle projektu dojeżdża z Marek na Znaną. Jeśli potrzebne będzie wsparcie po trasie WZ, to 527 nie musi kończyć na Wileńskim. Podałem przykładowe 290 jako podzielona, odseparowana wersja po drugiej stronie miasta.
Stacja Łodygowa jest - przynajmniej patrząc na mapę - na granicy miasta, więc nie jest powiedziane, że musi być to II strefa.
138 również zalicza się do grona linii, którym przyda się nieco pomocy. Odklejenie Utraty od potrzeb Mokotowa na pewno nie zaszkodziłoby pasażerom. Główna :o linia na Madalińskiego nie może być uzależniona od praskiej części, którą kursuje i na odwrót. Kijowska jest o tyle optymalnym krańcem, że pozwala na przesiadkę jednoperonową pod wiaduktem do 238 jadącym z Lubelskiej. Mniejszy dubel tramwaju niż miałby jechać do placu Hallera. Jak widać 25 startujące z Czynszowej mogłoby być tą linią wspierającą 509 do ronda.

Łukasz
Posty: 7227
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 mar 2019, 23:38

25 z Czynszowej nie przejdzie - dogmatem jest jedna linia, na WZ.
Z Ratuszowej może być, jak światła zmienią.
ŁK

ODPOWIEDZ