Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

pietia
Posty: 822
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 29 sty 2016, 21:44

No i ciekawe, co ze 156/356 oraz 212

Łukasz
Posty: 10614
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 lut 2016, 22:57

Emyl pisze:Czyli pewnie coś w rodzaju 162 przez Szwedzką i kryterium jak dla cmentarnych, a 160 i 517 do Myszkowskiej i powrót Barkocińską do Radzymińskiej? Od biedy pewnie dałoby też radę zrobić zawrotkę głębiej, koło kościoła przy Tykocińskiej (w obu przypadkach trzeba by było chyba wywalić progi).
A może to będzie koniec 517...
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 01 lut 2016, 23:28

Coś z tyłu głowy do mnie mówi po francusku marnesząse.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26833
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 lut 2016, 18:49

Skończy co 30' jak 521, z kursami skróconymi do Pl. 3+?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4769
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 02 lut 2016, 19:25

Weź nie strasz! :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 lut 2016, 21:11

Proponuje przemianować te dziady na C21 i C17. Za kierownicą kościotrupy, a na wyświetlaczach kierunkowych "Kraina wiecznych odjazdów".

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 03 lut 2016, 0:16

Glonojad pisze:Skończy co 30' jak 521, z kursami skróconymi do Pl. 3+?
Obecnie bym się spodziewał raczej 417 Regulska - P3+ co 10', teoretycznie skoordynowanego z odpowiednio pociętym 191.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 5990
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 lut 2016, 0:34

fik pisze:
Glonojad pisze:Skończy co 30' jak 521, z kursami skróconymi do Pl. 3+?
Obecnie bym się spodziewał raczej 417 Regulska - P3+ co 10', teoretycznie skoordynowanego z odpowiednio pociętym 191.
No nie wiem. Ostatnio 517 podczas zasileń jeździło chyba do pl. Konstytucji a nie do pl. Trzech Krzyży. Nie wiem dlaczego.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 lut 2016, 0:41

W tamten weekend przed świętami akurat chyba coś się miało dziać w "dzielnicy rządowej", dlatego nikt nie ryzykował wpychaniem zasileń w środek przemarszu.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 04 lut 2016, 18:22

Może by tak ul. Lusińską przystosować do przejazdu autobusów?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 lut 2016, 18:39

Ty na poważnie?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 5990
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 lut 2016, 19:08

pawcio pisze:Ty na poważnie?
Przypuszczam, że poważnie. Nie powinieneś się dziwić, bo parę lat temu podobne rozwiązanie zaproponował MieszkańcyŻoliborza, który chciał w uliczkę koło WIML-u upchnąć przegubowe 527 i je tam zakrańcować. A rozmiary tych uliczek są podobne.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4769
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 04 lut 2016, 19:54

Jak patrzę na GSV to może i by dała radę. Na pewno jednokierunkowo. Kwestia skrzyżowań i poszerzenia kilkudziesięciu metrów przed Handlową. Nie takie rzeczy się robiło na budowę metra.
Obrazek

pietia
Posty: 822
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 04 lut 2016, 21:27

Ale co i dokąd miałoby jeździć tą Lusińską?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4769
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 04 lut 2016, 21:32

A to ja nie wiem.
Obrazek

ODPOWIEDZ