Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 01 kwie 2016, 18:37

pawcio pisze:
SławekM pisze: Ale liczę, że ta pętla nie powstanie. A jak już to tylko dla 199 i 740. Skierowanie którejkolwiek linii z "obwodnicy" mija się z celem bo obsłuży tylko skraj osiedla.
Ja rozumiem że Zamiejska nawet swoją nazwa wskazuje że śródmieście to to nie jest ale trochę tam ludzi mieszka i jakoś ich obsłużyć trzeba.
Ironia: Linią E-3 do Centrum.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 04 kwie 2016, 11:16

pawcio pisze:
SławekM pisze: Ale liczę, że ta pętla nie powstanie. A jak już to tylko dla 199 i 740. Skierowanie którejkolwiek linii z "obwodnicy" mija się z celem bo obsłuży tylko skraj osiedla.
Ja rozumiem że Zamiejska nawet swoją nazwa wskazuje że śródmieście to to nie jest ale trochę tam ludzi mieszka i jakoś ich obsłużyć trzeba.
Akurat Zamiejska to mniejszy problem, bo mają ZP Trocka. Gorzej jest z osobami, które korzystają z pętli Targówek, m.in. Askenazego, Korzona, Samarytanka itp. Jeżeli a linii 160/162/517/E-3 tylko jedna zostanie na pętli (powstanie "pętla" Witebska), wówczas zostaną oni skazani na 120 lub dłuższy spacer. Dlatego jak najwięcej linii powinno zostać wysłanych do obecnej petli. Ulica Lusińska powinna zostać przystosowana do obsługi KM.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25348
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 kwie 2016, 11:29

Pół Zamiejskiej ma do Trockiej za daleko. Askenazego też. Niestety trzeba będzie komunikację na Targówku poćwiartować.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 04 kwie 2016, 11:44

pawcio pisze:Pół Zamiejskiej ma do Trockiej za daleko. Askenazego też. Niestety trzeba będzie komunikację na Targówku poćwiartować.

Jak miałoby to wyglądać? 740 można Jórskiego, Samarytanka i Korzona skierować na Targówek.
Można spróbować przekonać wykonawcę, aby jeden pas Trockiej (na odcinku budowy M2) był przejezdny
Można też i tak:
E-3 WITEBSKA-Handlowa-Myszkowska-Gorzykowska-Radzymińska-DW. WILEŃSKI
przystanek WITEBSKA zlokalizowany na ulicy WITEBSKA przy "TP SA" i w stronę Dw. Wileńskiego przy KANWIE.
156 TARGÓWEK-METRO MŁOCINY
160 TARGÓWEK-Borzymowska-Wincentego-Kołowa-Handlowa-...- DW. CENTRALNY
162 TARGÓWEK-Borzymowska-Wincentego-Kołowa-Witebska-Smoleńska (powrót: Oszmiańska)-Wincentego-Szwedzka-...-EC. SIEKIERKI
199 REMBERTÓW AON-...- Radzymińska-DW. WILEŃSKI
212 zawieszenie kursowania
356 SUWALSKA-...-Wincentego-Kołowa-Handlowa-Myszkowska-Gorzykowska-Radzymińska-Rzeczna-...-DW. WSCHODNI
517 TARGÓWEK-Gorzykowska-Wincentego-11 Listopada-Inżynierska-Wileńska-Targowa (powrót: Al. Solidarności-Szwedzka)-...-URSUS

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4767
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 04 kwie 2016, 12:38

ARTUR P pisze:
pawcio pisze:Pół Zamiejskiej ma do Trockiej za daleko. Askenazego też. Niestety trzeba będzie komunikację na Targówku poćwiartować.
Można spróbować przekonać wykonawcę, aby jeden pas Trockiej (na odcinku budowy M2) był przejezdny
Przez sam środek budowy? Przez dziurę pod stację? No, można, wszystko można...
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 kwie 2016, 12:54

ARTUR P pisze:517 TARGÓWEK-Gorzykowska-Wincentego-11 Listopada-Inżynierska-Wileńska-Targowa (powrót: Al. Solidarności-Szwedzka)-...-URSUS
Ale prywata... :ziew:

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 04 kwie 2016, 17:35

U mnie na osiedlu jest gość, który często i gęsto marudzi o wydłużeniu 517 na... Derby. :P

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 04 kwie 2016, 18:22

Przypomnę tylko, że mądrzy ludzie w ekspertyzie zamówionej przez miasto zalecali maksymalną redukcję kursów autobusowych na ul. św. Wincentego podczas budowy metra na Targówku. Spodziewają się tam większych korków. Moim zdaniem nie ma więc sensu pchanie aż tylu linii okrężną drogą przez ul. św. Wincentego na pętlę Targówek.

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 04 kwie 2016, 18:30

osa pisze:Przypomnę tylko, że mądrzy ludzie w ekspertyzie zamówionej przez miasto zalecali maksymalną redukcję kursów autobusowych na ul. św. Wincentego podczas budowy metra na Targówku. Spodziewają się tam większych korków. Moim zdaniem nie ma więc sensu pchanie aż tylu linii okrężną drogą przez ul. św. Wincentego na pętlę Targówek.
Linie 169,227,500 i 409 nie znikną z Wincentego, a cięcie rozkładów w/w linii nie wchodzi w grę. Poza tym budowa metra na Targówku aż tak dużego wpływu na ul. św. Wincentego nie będzie miała. mogę być korki przez pierwsze dni, lecz nie na dłuższą metę.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby, no właśnie co?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25348
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 kwie 2016, 18:32

Ale skręt z Borzymowskiej lepszy nie będzie bo będzie musiał przejąć część ruchu z Koroną czy Askenazego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 04 kwie 2016, 18:42

pawcio pisze:Ale skręt z Borzymowskiej lepszy nie będzie bo będzie musiał przejąć część ruchu z Koroną czy Askenazego.
To akurat prawda :(
Dlatego uważam, ze warto przemyśleć temat usprawnienia przejazdu Lusińską, 2 - 3 linii.
740 można skierować Jórskiego, Samarytanka i Korzona do pętli na Targówku, a 199 do Wileńskiego, lub połączyć z 212 i na Hallera.
E-3 tak jak wcześniej pisałem Witebska - Dw. Wileński,
120 wywalić na Młodzieńczą, 160 skierować Jórskiego, Samarytanka do Gilarskiej i dalej na Bródno :?: ?
156,162,517 na Targówek, 356 na Wschodni?
Zostanie pewnie 156 na objeździe przez Kołową i Wschodnim, a 356 do Targówka co 30 minut np. Gilarską :^o

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 04 kwie 2016, 18:49

517 na P3K lub do piachu

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 04 kwie 2016, 18:52

wojtor pisze:517 na P3K lub do piachu
Jeżeli już to do pl. 3K, ale ZTM jeszcze na to nie pójdzie :-D

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 04 kwie 2016, 19:57

ARTUR P pisze:
pawcio pisze:Pół Zamiejskiej ma do Trockiej za daleko. Askenazego też. Niestety trzeba będzie komunikację na Targówku poćwiartować.

Jak miałoby to wyglądać? 740 można Jórskiego, Samarytanka i Korzona skierować na Targówek.
Można spróbować przekonać wykonawcę, aby jeden pas Trockiej (na odcinku budowy M2) był przejezdny
Można też i tak:
E-3 WITEBSKA-Handlowa-Myszkowska-Gorzykowska-Radzymińska-DW. WILEŃSKI
przystanek WITEBSKA zlokalizowany na ulicy WITEBSKA przy "TP SA" i w stronę Dw. Wileńskiego przy KANWIE.
156 TARGÓWEK-METRO MŁOCINY
160 TARGÓWEK-Borzymowska-Wincentego-Kołowa-Handlowa-...- DW. CENTRALNY
162 TARGÓWEK-Borzymowska-Wincentego-Kołowa-Witebska-Smoleńska (powrót: Oszmiańska)-Wincentego-Szwedzka-...-EC. SIEKIERKI
199 REMBERTÓW AON-...- Radzymińska-DW. WILEŃSKI
212 zawieszenie kursowania
356 SUWALSKA-...-Wincentego-Kołowa-Handlowa-Myszkowska-Gorzykowska-Radzymińska-Rzeczna-...-DW. WSCHODNI
517 TARGÓWEK-Gorzykowska-Wincentego-11 Listopada-Inżynierska-Wileńska-Targowa (powrót: Al. Solidarności-Szwedzka)-...-URSUS
E-3 dla Witebskiej? Linia szczytowa? A przystanku przy Kanwie nie zrobisz bo akurat na czas budowy metra zostanie zburzona i powstanie blok.

Dodano po 3 minutach 5 sekundach:
ARTUR P pisze: Dlatego uważam, ze warto przemyśleć temat usprawnienia przejazdu Lusińską, 2 - 3 linii.
Jeżdżenie palcem po mapie ci idzie świetnie. Na Lusińskiej są kocie łby. Po drugie od 1,5 roku wisi tam znak "zakaz ruchu dla autobusów" tak więc na pewno mieszkańcy nie będą chcieli tam żadnej linii autobusowej. Po trzecie odcinek Złotopolska - Handlowa jest praktycznie do zbudowania od nowa.

pietia
Posty: 822
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 04 kwie 2016, 20:28

osa pisze:Przypomnę tylko, że mądrzy ludzie w ekspertyzie zamówionej przez miasto zalecali maksymalną redukcję kursów autobusowych na ul. św. Wincentego podczas budowy metra na Targówku. Spodziewają się tam większych korków. Moim zdaniem nie ma więc sensu pchanie aż tylu linii okrężną drogą przez ul. św. Wincentego na pętlę Targówek.
A przez Gościeradowską dałoby się puścić te linie z Kołowej do Borzymowskiej? Swego czasu cmentarne tamtędy jeździły, co prawda tylko jednokierunkowo

ODPOWIEDZ