Ironia: Linią E-3 do Centrum.pawcio pisze:Ja rozumiem że Zamiejska nawet swoją nazwa wskazuje że śródmieście to to nie jest ale trochę tam ludzi mieszka i jakoś ich obsłużyć trzeba.SławekM pisze: Ale liczę, że ta pętla nie powstanie. A jak już to tylko dla 199 i 740. Skierowanie którejkolwiek linii z "obwodnicy" mija się z celem bo obsłuży tylko skraj osiedla.
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)
Moderator: Wiliam
Akurat Zamiejska to mniejszy problem, bo mają ZP Trocka. Gorzej jest z osobami, które korzystają z pętli Targówek, m.in. Askenazego, Korzona, Samarytanka itp. Jeżeli a linii 160/162/517/E-3 tylko jedna zostanie na pętli (powstanie "pętla" Witebska), wówczas zostaną oni skazani na 120 lub dłuższy spacer. Dlatego jak najwięcej linii powinno zostać wysłanych do obecnej petli. Ulica Lusińska powinna zostać przystosowana do obsługi KM.pawcio pisze:Ja rozumiem że Zamiejska nawet swoją nazwa wskazuje że śródmieście to to nie jest ale trochę tam ludzi mieszka i jakoś ich obsłużyć trzeba.SławekM pisze: Ale liczę, że ta pętla nie powstanie. A jak już to tylko dla 199 i 740. Skierowanie którejkolwiek linii z "obwodnicy" mija się z celem bo obsłuży tylko skraj osiedla.
Pół Zamiejskiej ma do Trockiej za daleko. Askenazego też. Niestety trzeba będzie komunikację na Targówku poćwiartować.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
pawcio pisze:Pół Zamiejskiej ma do Trockiej za daleko. Askenazego też. Niestety trzeba będzie komunikację na Targówku poćwiartować.
Jak miałoby to wyglądać? 740 można Jórskiego, Samarytanka i Korzona skierować na Targówek.
Można spróbować przekonać wykonawcę, aby jeden pas Trockiej (na odcinku budowy M2) był przejezdny
Można też i tak:
E-3 WITEBSKA-Handlowa-Myszkowska-Gorzykowska-Radzymińska-DW. WILEŃSKI
przystanek WITEBSKA zlokalizowany na ulicy WITEBSKA przy "TP SA" i w stronę Dw. Wileńskiego przy KANWIE.
156 TARGÓWEK-METRO MŁOCINY
160 TARGÓWEK-Borzymowska-Wincentego-Kołowa-Handlowa-...- DW. CENTRALNY
162 TARGÓWEK-Borzymowska-Wincentego-Kołowa-Witebska-Smoleńska (powrót: Oszmiańska)-Wincentego-Szwedzka-...-EC. SIEKIERKI
199 REMBERTÓW AON-...- Radzymińska-DW. WILEŃSKI
212 zawieszenie kursowania
356 SUWALSKA-...-Wincentego-Kołowa-Handlowa-Myszkowska-Gorzykowska-Radzymińska-Rzeczna-...-DW. WSCHODNI
517 TARGÓWEK-Gorzykowska-Wincentego-11 Listopada-Inżynierska-Wileńska-Targowa (powrót: Al. Solidarności-Szwedzka)-...-URSUS
Przez sam środek budowy? Przez dziurę pod stację? No, można, wszystko można...ARTUR P pisze:Można spróbować przekonać wykonawcę, aby jeden pas Trockiej (na odcinku budowy M2) był przejezdnypawcio pisze:Pół Zamiejskiej ma do Trockiej za daleko. Askenazego też. Niestety trzeba będzie komunikację na Targówku poćwiartować.
U mnie na osiedlu jest gość, który często i gęsto marudzi o wydłużeniu 517 na... Derby.
Przypomnę tylko, że mądrzy ludzie w ekspertyzie zamówionej przez miasto zalecali maksymalną redukcję kursów autobusowych na ul. św. Wincentego podczas budowy metra na Targówku. Spodziewają się tam większych korków. Moim zdaniem nie ma więc sensu pchanie aż tylu linii okrężną drogą przez ul. św. Wincentego na pętlę Targówek.
Linie 169,227,500 i 409 nie znikną z Wincentego, a cięcie rozkładów w/w linii nie wchodzi w grę. Poza tym budowa metra na Targówku aż tak dużego wpływu na ul. św. Wincentego nie będzie miała. mogę być korki przez pierwsze dni, lecz nie na dłuższą metę.osa pisze:Przypomnę tylko, że mądrzy ludzie w ekspertyzie zamówionej przez miasto zalecali maksymalną redukcję kursów autobusowych na ul. św. Wincentego podczas budowy metra na Targówku. Spodziewają się tam większych korków. Moim zdaniem nie ma więc sensu pchanie aż tylu linii okrężną drogą przez ul. św. Wincentego na pętlę Targówek.
Najlepszym rozwiązaniem byłoby, no właśnie co?
Ale skręt z Borzymowskiej lepszy nie będzie bo będzie musiał przejąć część ruchu z Koroną czy Askenazego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To akurat prawdapawcio pisze:Ale skręt z Borzymowskiej lepszy nie będzie bo będzie musiał przejąć część ruchu z Koroną czy Askenazego.
Dlatego uważam, ze warto przemyśleć temat usprawnienia przejazdu Lusińską, 2 - 3 linii.
740 można skierować Jórskiego, Samarytanka i Korzona do pętli na Targówku, a 199 do Wileńskiego, lub połączyć z 212 i na Hallera.
E-3 tak jak wcześniej pisałem Witebska - Dw. Wileński,
120 wywalić na Młodzieńczą, 160 skierować Jórskiego, Samarytanka do Gilarskiej i dalej na Bródno ?
156,162,517 na Targówek, 356 na Wschodni?
Zostanie pewnie 156 na objeździe przez Kołową i Wschodnim, a 356 do Targówka co 30 minut np. Gilarską
517 na P3K lub do piachu
Jeżeli już to do pl. 3K, ale ZTM jeszcze na to nie pójdziewojtor pisze:517 na P3K lub do piachu
E-3 dla Witebskiej? Linia szczytowa? A przystanku przy Kanwie nie zrobisz bo akurat na czas budowy metra zostanie zburzona i powstanie blok.ARTUR P pisze:pawcio pisze:Pół Zamiejskiej ma do Trockiej za daleko. Askenazego też. Niestety trzeba będzie komunikację na Targówku poćwiartować.
Jak miałoby to wyglądać? 740 można Jórskiego, Samarytanka i Korzona skierować na Targówek.
Można spróbować przekonać wykonawcę, aby jeden pas Trockiej (na odcinku budowy M2) był przejezdny
Można też i tak:
E-3 WITEBSKA-Handlowa-Myszkowska-Gorzykowska-Radzymińska-DW. WILEŃSKI
przystanek WITEBSKA zlokalizowany na ulicy WITEBSKA przy "TP SA" i w stronę Dw. Wileńskiego przy KANWIE.
156 TARGÓWEK-METRO MŁOCINY
160 TARGÓWEK-Borzymowska-Wincentego-Kołowa-Handlowa-...- DW. CENTRALNY
162 TARGÓWEK-Borzymowska-Wincentego-Kołowa-Witebska-Smoleńska (powrót: Oszmiańska)-Wincentego-Szwedzka-...-EC. SIEKIERKI
199 REMBERTÓW AON-...- Radzymińska-DW. WILEŃSKI
212 zawieszenie kursowania
356 SUWALSKA-...-Wincentego-Kołowa-Handlowa-Myszkowska-Gorzykowska-Radzymińska-Rzeczna-...-DW. WSCHODNI
517 TARGÓWEK-Gorzykowska-Wincentego-11 Listopada-Inżynierska-Wileńska-Targowa (powrót: Al. Solidarności-Szwedzka)-...-URSUS
Dodano po 3 minutach 5 sekundach:
Jeżdżenie palcem po mapie ci idzie świetnie. Na Lusińskiej są kocie łby. Po drugie od 1,5 roku wisi tam znak "zakaz ruchu dla autobusów" tak więc na pewno mieszkańcy nie będą chcieli tam żadnej linii autobusowej. Po trzecie odcinek Złotopolska - Handlowa jest praktycznie do zbudowania od nowa.ARTUR P pisze: Dlatego uważam, ze warto przemyśleć temat usprawnienia przejazdu Lusińską, 2 - 3 linii.
A przez Gościeradowską dałoby się puścić te linie z Kołowej do Borzymowskiej? Swego czasu cmentarne tamtędy jeździły, co prawda tylko jednokierunkowoosa pisze:Przypomnę tylko, że mądrzy ludzie w ekspertyzie zamówionej przez miasto zalecali maksymalną redukcję kursów autobusowych na ul. św. Wincentego podczas budowy metra na Targówku. Spodziewają się tam większych korków. Moim zdaniem nie ma więc sensu pchanie aż tylu linii okrężną drogą przez ul. św. Wincentego na pętlę Targówek.