Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27396
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 lut 2024, 9:08

mb112 pisze:
27 lut 2024, 19:42
fik pisze:
27 lut 2024, 19:16
A konsekwentnie dołem od Poczty Gdańskiej do Mikowej, pod linią skierniewicką, może rokowałoby lepiej?
No ale przecież nikt nie będzie teraz rozbierał wiaduktu wybudowanego kilkanaście lat temu i mającego się całkiem dobrze.
Ja bardziej z ciekawości, czy można było to wcześniej zrobić mądrzej:)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25344
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lut 2024, 9:23

Tam jest na tyle gęsto, że łącznice skrzyżowania przy Factory do bezkolizyjnego przejścia północ-południe mogłyby się nie zmieścić, w szczególności w wariancie tunelowym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36634
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 lut 2024, 10:41

Nie żartuj, od wyjścia z tunelu do skrzyżowania jest ponad 300 metrów. A sam tunel jest zdaje się bardziej na -0,5, niż na -1, bo tory idą nasypem.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

mb112
Posty: 965
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 28 lut 2024, 10:44

fik pisze:
28 lut 2024, 9:08
Ja bardziej z ciekawości, czy można było to wcześniej zrobić mądrzej:)
W 2009 roku, jak był projekt tego odcinka, ale jeszcze nie było budowy, pisałem do ówczesnej jednostki (ZMID chyba), która się tym zajmowała, że przydałoby się przejście dla pieszych po północnej stronie Chrościckiego i łączniki rowerowe do zaślepionych końcówek jezdni przy Świerszcza. No i przejścia nie ma do tej pory, a łączniki dorobili po 10 latach chyba z budżetu obywatelskiego...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27396
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 lut 2024, 10:55

Bastian pisze:
28 lut 2024, 10:41
Nie żartuj, od wyjścia z tunelu do skrzyżowania jest ponad 300 metrów. A sam tunel jest zdaje się bardziej na -0,5, niż na -1, bo tory idą nasypem.
Ja zrozumiałem, że w poziomie, znaczy że między torami a Factory nie byłoby miejsca na Szamoty + dwie łącznice + dwie jezdnie główne al. 4 VI, niezależnie od tego w który poziomie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25344
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lut 2024, 11:07

I w szerz i w pionie może być (za) ciasno, cholera wie, w którym wymiarze bardziej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36634
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 lut 2024, 11:09

Po zachodniej stronie łącznica + Szamoty = Szamoty (od Silnikowej, na północ od niej jest tylko parking, miejsca nie brak). Po wschodniej stronie trzeba by się bardziej przytulić do nasypu (zyskując przy tym na braku potrzeby poszerzania jezdni zachodniej do 4 pasów). Gdyby to nie wychodziło - poprowadzić łącznicę przez Świerszcza, po drugiej stronie torów. To nie jest droga ekspresowa.
Nie jestem projektantem, ja tylko rzucam pomysły, będąc ciekaw, czy ktoś je w ogóle sprawdzał.

EDIT: A w ogóle obejrzyjcie fotomapę z 2012 lub 2013, jakie, kurna, za ciasno.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25344
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lut 2024, 11:18

Szerokość pasa drogowego między linią grodziską a Traktorzystów ma w porywach 40 metrów, na północ od Traktorzystów 60. Dla porównania al. Jerozolimskie przy Śmigłowca (2+2 na wiaduktach) ok. 70.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36634
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 lut 2024, 11:26

No jasne, lepiej mieć to, co mamy, niż nieco poszerzyć pas drogowy.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8358
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 mar 2024, 10:13

Kolejny dzień ze zmniejszoną częstotliwością 105. Jak to funkcjonuje, daje radę?

Krzysiek_S
Posty: 5089
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 13 mar 2024, 14:53

Od soboty 16 marca 2024 roku nie pojawi się już linia 255 tylko Z-5 z Cm. Wolskiego do Cmentarza Wolskiego i jednokierunkowo przez Jana Kazimierza. Co 10/20/20 minut.

Georg
Posty: 5980
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 13 mar 2024, 14:58

Dlaczego tak? To 20 minut to jedna brygada z 5 minutowym postojem czy dwie z 25?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8358
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 13 mar 2024, 15:01

Krzysiek_S pisze:
13 mar 2024, 14:53
Od soboty 16 marca 2024 roku nie pojawi się już linia 255 tylko Z-5 z Cm. Wolskiego do Cmentarza Wolskiego i jednokierunkowo przez Jana Kazimierza. Co 10/20/20 minut.
Dopiero środa, a już nawet rozkład wjechał na stronę! Toż to szok!
Kolejny etap remontu Jana Kazimierza?

mb112
Posty: 965
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 13 mar 2024, 15:06

Georg pisze:
13 mar 2024, 14:58
Dlaczego tak? To 20 minut to jedna brygada z 5 minutowym postojem czy dwie z 25?
W rozkładzie jest kółko 12 minut, nawet w godzinach szczytu, to obstawiam że będzie 1 całka + 1 dodatek w DP.

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 mar 2024, 17:19

mb112 pisze:
Georg pisze:
13 mar 2024, 14:58
Dlaczego tak? To 20 minut to jedna brygada z 5 minutowym postojem czy dwie z 25?
W rozkładzie jest kółko 12 minut, nawet w godzinach szczytu, to obstawiam że będzie 1 całka + 1 dodatek w DP.
Cały dzień 12+8 postoju? Można zwariować.
ŁK

ODPOWIEDZ