Kolizyjne skręty tramwajowe w sytuacjach objazdowych
Moderator: Wiliam
Ale tory już rozebrane.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No nie, niech juz te tory przesuną jak zaczęli. Resztę mozna odpuścić, 80 mln wystarczyłoby na przeciągnięcie tramwaju do Krakowskiej ,co dałoby lepszy efekt...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mam na to trzy rozwiązania mozliwe, w tym jedno tunelem, jedno estakada krotką a stromą między łącznicami i jedną łagodną ale sługą. Dołem wyszło najlepiej w AWK ale przewaga nie była duża w ocenie końcowej (choć w czasie przejazdu i owszem). Muszę to w końcu opublikować...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To co decyduje w ocenie, jak nie czas? Zawijasy dookoła wszystkiego chyba kiedyś pokazywałeś...
-
- Posty: 5814
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeśli będzie wola polityczna(a raczej samorządowa), to rozwiązanie się znajdzie.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wariant tunelowy wygrywa czasem, traci kosztem i kolizyjnoscia na etapie budowy (co w sumie jest kosztem). Jego wygrana jest tym silniejsza, im silniej cenimy oszczędności czasu.MichalJ pisze:To co decyduje w ocenie, jak nie czas? Zawijasy dookoła wszystkiego chyba kiedyś pokazywałeś...
Przejścia w parterze nie ma, bo tory i N-S (wybudowana przeciez az do końca węzła). -1 albo +2 dookoła albo strome +2 mniej dookoła.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Koszty i komplikacja budowy - wypisz wymaluj metro na Feliksplacu.
U nas pokutuje myślenie co będzie tu i teraz, do wyborów a nie myśli się bardziej przyszłościowo.