Ja wiem, że jeździły, ale teraz jak się spotkają tam na zakręcie dwa solo to jest bardzo ciężko. Nie wyobrażam sobie sytuacji, żeby spotkały się dwa przeguby, a cofnąć też nie łatwo, bo jeździ tyle tam samochodów, że zaraz kogoś się ma na zderzaku.
Modernizacja Linii Średnicowej
Moderator: JacekM
- ZielonyJamnik
- Posty: 694
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Mkną po koleinach zielone jamniki...
178 już na Woli jest niezabieralne więc wliczając pasażerów z WKD to jest nie możliwe żeby 178 mogło więcej zabrać.
Ale szczerze według mnie można nawet byłoby pokusić się zmianę trasy 414 od RZS Alejami do Popularnej . Dzięki czemu z WKD do Metra będzie kolejna linia . A 159 wydłużyć do Instalatorów więc dojazd z Instalatorów w rejon Śródmieścia będzie ale też zapewni się dojazd z WKD do Pl.Zawiszy kolejną linią i w ten sposób 127 będzie trochę mniej obciążone na odcinku od WKD do Pl.Zawiszy. Co do 158 to zgadzam się że powinno jechać przynajmniej do Popularnej
Ale szczerze według mnie można nawet byłoby pokusić się zmianę trasy 414 od RZS Alejami do Popularnej . Dzięki czemu z WKD do Metra będzie kolejna linia . A 159 wydłużyć do Instalatorów więc dojazd z Instalatorów w rejon Śródmieścia będzie ale też zapewni się dojazd z WKD do Pl.Zawiszy kolejną linią i w ten sposób 127 będzie trochę mniej obciążone na odcinku od WKD do Pl.Zawiszy. Co do 158 to zgadzam się że powinno jechać przynajmniej do Popularnej
Może trzeba przywrócić kursy skrócone 127 na trasie Włochy - Zachodni
To też jest jakieś rozwiązanie. Wtedy można 191 do Daszyńskiego póki nie ma remontu Towarowej i dojazd do M2 z WKD już będą mieć co najmniej 178 i,191 i ewentualnie 414 przy wydłużeniu do Popularnej
Z pewnością dla ciągu BW1920 - APT jest bardzo potrzebne ściąć podaż.
159 z Instalatorów do Koszykowej przez RZS? Czy w cenie biletu będzie dostępny aviomarin?Bietoro pisze:A 159 wydłużyć do Instalatorów więc dojazd z Instalatorów w rejon Śródmieścia będzie ale też zapewni się dojazd z WKD do Pl.Zawiszy kolejną linią i w ten sposób 127 będzie trochę mniej obciążone na odcinku od WKD do Pl.Zawiszy.
Nie zawsze poważne opinie
Redaktor Osowski zapytał o autobusy zastępcze/dodatkowe pojazdy i usłyszał, że...
Autor podsumowuje:
Podczas poprzednich remontów torów kolejowych za Dworcem Zachodnim, np. w 2017 r., autobusy na zlecenie samorządów podstawiali przewoźnicy prywatni. Teraz nie słychać o takim sposobie rozładowania tłoku.
Ergo: trzymajcie się tam mocno pasażerowie z WłochoUrsusa i linii WKD
Dalej jest mowa o tym, że 109 nie wróci i że rozważane jest wyciągnięcie 158 do Pupularnej, ale "wymaga to szczegółowych analiz".A co z brakiem autobusów zastępczych? - Mamy porozumienia z ZTM i Kolejami Mazowieckimi dotyczące możliwości kontynuowania przejazdu w ich środkach transportu i honorowania naszych biletów.
(...)
Co na to ZTM? Jego rzecznik Tomasz Kunert przyznał wczoraj, że dopiero trwa ustalanie wariantów komunikacji zastępczej. Na dziesięć dni przed ważną zmianą dla pasażerów WKD stołeczni urzędnicy szukają rezerwowych autobusów, by zasilić linię 127 na odcinku Zajezdnia Kleszczowa we Włochach - centrum.
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... szuka.html
(...)
Autor podsumowuje:
Podczas poprzednich remontów torów kolejowych za Dworcem Zachodnim, np. w 2017 r., autobusy na zlecenie samorządów podstawiali przewoźnicy prywatni. Teraz nie słychać o takim sposobie rozładowania tłoku.
Ergo: trzymajcie się tam mocno pasażerowie z WłochoUrsusa i linii WKD
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
https://www.google.com/maps/@39.5652293 ... ?entry=ttuZielonyJamnik pisze: ↑22 sie 2023, 14:38To powodzenia, żeby przeguby się minęły na Prystora x Skoroszewska, nie ma tam skrajni
Na tym skrzyżowaniu łamią się solówki, autobusy 15-metrowe i przegubowce (odpowiednio linie 424/425, 401, A42). A poza tym zawsze można zrobić... zakaz mijania się na łuku.
Akurat tam podaż przyciąć można, problemem są głównie nieskoordynowane odjazdy, czego 414 w żaden sposób nie łata.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To świetnie że się łamią, ale po okolicy sądzę że jednak ruch tam może być trochę mniejszy. Z zakazem mijania się problem jest taki że jadące z przeciwnych kierunków 178 widzą się dosyć późno.Glonojad pisze: ↑23 sie 2023, 9:42https://www.google.com/maps/@39.5652293 ... ?entry=ttuZielonyJamnik pisze: ↑22 sie 2023, 14:38
To powodzenia, żeby przeguby się minęły na Prystora x Skoroszewska, nie ma tam skrajni
Na tym skrzyżowaniu łamią się solówki, autobusy 15-metrowe i przegubowce (odpowiednio linie 424/425, 401, A42). A poza tym zawsze można zrobić... zakaz mijania się na łuku.Akurat tam podaż przyciąć można, problemem są głównie nieskoordynowane odjazdy, czego 414 w żaden sposób nie łata.
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A czemu akurat 136 lub 167? Bemowo i Młynów nie potrzebują dojeżdżać na Zachodni?
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ogólnie mam wrażenie że 136 mimo że jest silną linią to jednak zapełnienie autobusów jest bardzo nierównomierne. Z moich obserwacji, najlepiej zapełniony jest odcinek od mniej więcej Metra Ursynów do BW1920/RZS. Frekwencja na odcinku ursynowskim w bardzo dużym stopniu zależy od tego jak dawno jechało 179/263, przy czym ta druga linia nawet w przeciwpotoku cieszy się większą frekwencją niż 136 w kierunku w którym powinno być bardziej zapełnione. Trochę do dewastacji linii przyczyniło się też przekierowanie jej przez Wyględy i interior Mordoru, co spowodowało wydłużenie czasu przejazdu i spore problemy z punktualnością. A w ogóle to nie wiem czy dla Młynowa nie byłoby lepiej gdyby 136 jechało na ZiW i WUM przez Towarową, z obustronną korzyścią polegającą na dowożeniu ŻiW do M2.
Teoretycznie z Jerozolimskich czy Służewca do Głównej powinno się dać uruchomić sporo pociągów. Teoretycznie. Dalej to tylko jedna stacja od krańca WKD, więc można by puścić nawet linię okrężną Pl.Zawiszy - Towarowa - Prosta - Al.JPII. WKD nie dojeżdżała do centrum, wiec nie ma potrzeby jeździć autobusami aż tam. Jeśli Ursus zapycha za mocno 517, to niech to 517 nie staje przy Jerozolimskich, będzie separacja potoku. Jeśli 127 jest za długie, zeby go wzmacniać, to niech nie jeździ na dół - przywrócić jakieś 318 z przesiadką do 517. Jest jeszcze 182, które można przedłużyć, a 187 przyciąć do Politechniki. Tzreba wyjść tylko poza planistyczną strefę komfortu.
Pierwsze zamknięcie wiaduktu przy Jerozolimskich dało początek wspólnemu biletowi. Jest szansa, że drugie otworzy oczy na linie magistralne vs śmieciowe.
Pierwsze zamknięcie wiaduktu przy Jerozolimskich dało początek wspólnemu biletowi. Jest szansa, że drugie otworzy oczy na linie magistralne vs śmieciowe.
ŁK
Na dniach zamknięcie, a oni dopiero zastanawiają się nad komunikacją w czasie utrudnień?person pisze: ↑23 sie 2023, 9:40Redaktor Osowski zapytał o autobusy zastępcze/dodatkowe pojazdy i usłyszał, że...(...)
Co na to ZTM? Jego rzecznik Tomasz Kunert przyznał wczoraj, że dopiero trwa ustalanie wariantów komunikacji zastępczej. Na dziesięć dni przed ważną zmianą dla pasażerów WKD stołeczni urzędnicy szukają rezerwowych autobusów, by zasilić linię 127 na odcinku Zajezdnia Kleszczowa we Włochach - centrum.
Obstawiam, że prędzej nastąpią dalsze cięcia linii magistralnych do poziomu średnich, a nawet części średnich linii do poziomu słabych i tym samym dalszej degradacji zbiorkomu w Warszawie, bo brygady na zastępstwo pociągów trzeba gdzieś znaleźć, a linie śmieciowe są pod patronatem politycznym i przez to są nietykalne.
Nie zawsze poważne opinie