A one nie musiałyby przecinać obu średnic podmiejskiej i dalekobieżnej?
Czemu mnie to nie dziwi?Na dniach zamknięcie, a oni dopiero zastanawiają się nad komunikacją w czasie utrudnień?
Moderator: JacekM
A one nie musiałyby przecinać obu średnic podmiejskiej i dalekobieżnej?
Czemu mnie to nie dziwi?Na dniach zamknięcie, a oni dopiero zastanawiają się nad komunikacją w czasie utrudnień?
Swoją drogą, to nie rozumiem trochę czemu 401 i 517 obsługuje z wysoką częstotliwością osiedle domków z dykty przy ul. Kleszczowej i Ryżowej, zamiast jechać przez węzeł Salomea. Szczególnie w przypadku 401 gdyby pomijało ZP Łopuszańska dałoby to dużą korzyść czasową przy minimalnych innych stratach (Kleszczowa zostaje na samym 187 i 189).
To jest główna przyczyna. Jeśli 136 jeżdżą parami, trójkami, a zdarzało się się że po 4 w stadzie, to nie ma co oczekiwać tłumów w drugim czy trzecim z kolei (minutowy odstęp między brygadami to też jest stado). Tym bardziej trudno planować podróż, jeśli pomiędzy stadami jest 40-minutowa dziura. W wakacje jest trochę lepiej, widuję tylko pary 136, a i to nie codziennie.
No zbudowali wiadukty, żeby jeździć na obwodową, to chyba nie.
Co ciekawe - to nie rondo Dudajewa ani te okolice nie są problemem. W stronę Włoch największe utrudnienia w ruchu są PRZED ZP Berestecka, więc 158 i tak w nie wpada juz dziś.W ZTM rozważają jeszcze przedłużenie trasy linii 158, która teraz z Witolina dociera przez most Poniatowskiego i Al. Jerozolimskie do centrum handlowego Reduta. Chodzi o to, by mogła też obsługiwać przystanek WKD Aleje Jerozolimskie. Musiałaby zawracać na rondzie Dudajewa przy Popularnej. - Wymaga to jeszcze szczegółowych analiz, bo tam są duże utrudnienia w ruchu, a brakuje buspasa - przyznaje Tomasz Kunert. Nie podaje na razie, ile autobusów uda się przesunąć do obsługi pasażerów WKD.
Ponad 50% pasażerów WKD to pasażerowie WTP - czas, aby transportem zajmował się jeden podmiot, a nie szereg różnych. Po to są umowy handlowe, porozumienia itp., aby sprawnie organizować doraźne i długotrwałe objazdy/zastępstwa/zarządzać brakami.
Od kiedy linia z częstotliwością 10/15/15 jest linią silną? Co najwyżej średnią.Autobus Czerwon pisze: ↑23 sie 2023, 10:57Ogólnie mam wrażenie że 136 mimo że jest silną linią(...)
Kurort, mówi Ci to coś?Autobus Czerwon pisze: ↑23 sie 2023, 9:45To świetnie że się łamią, ale po okolicy sądzę że jednak ruch tam może być trochę mniejszy.
Jak na warszawskie realia, to niestety można ją nazwać dosyć silną, choć mam świadomość że dosłownie kilka linii jeździ częściej.primoż pisze: ↑23 sie 2023, 13:26Od kiedy linia z częstotliwością 10/15/15 jest linią silną? Co najwyżej średnią.Autobus Czerwon pisze: ↑23 sie 2023, 10:57Ogólnie mam wrażenie że 136 mimo że jest silną linią(...)
Co niecoGlonojad pisze: ↑23 sie 2023, 13:29Kurort, mówi Ci to coś?Autobus Czerwon pisze: ↑23 sie 2023, 9:45To świetnie że się łamią, ale po okolicy sądzę że jednak ruch tam może być trochę mniejszy.
xD człowieku idź zrób prawo jazdy to pogadamy, nie wierzę, że masz kat. D pisząc takie głupoty. Od kiedy skrzyżowanie jest łukiem? Zatrudnij się może w ZTM, tam potrzeba więcej takich teoretyków
Złe realia nie są żadnym usprawiedliwieniem dla zmiany znaczenia istniejących dotychczas pojęć i wykrzywianie oraz rozwadnianie ich do nowych, złych realiów. Gówno owinięte w papierek nadal jest gównem, a nie czekoladą.Autobus Czerwon pisze: ↑23 sie 2023, 13:36Jak na warszawskie realia, to niestety można ją nazwać dosyć silną, choć mam świadomość że dosłownie kilka linii jeździ częściej.
A to akurat możliwe. W wielu relacjach z okolic Rakowa/Wiktoryna czy szeroko rozumianych Starych Włoch w rejonie PKPWKDAlJ jakdojade preferowało jazdę WKD/SKM do centrum i metro na Mokotów. Teraz kieruje trasami alternatywnymi.mb112 pisze: ↑23 sie 2023, 13:42Jeszcze na forum Stołecznej wśród ogólnych żali ktoś zauważył, że przydałoby się też wzmocnienie ciągu Łopuszańskiej, jako alternatywny dojazd do tramwajów do centrum. W sumie logiczne, zresztą i bez zamknięcia wukadki 189/401 są wyładowane po dach. Może warto by wydłużyć 402 gdyby dołożyć ze 2 brygady ? Odpadłoby przynajmniej to kręcenie żeby dojechać na kraniec.