Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Zakładam nowy temat, bo nie ma on dotyczyć stricte Targówka.
Wydaje mi się, że po otwarciu stacji Targówek będzie można skierować na pętlę Targówek podmiejskie i 199, a także 412+512 oraz E-7. 527 też powinno, ale raczej się tym nie łudzę. Zastanawiam się jeszcze nad 338.
Co mogłoby pozostać na Targówku? 162 - bo nie ma go gdzie skrócić wcześniej? 160 - bo Targówek nie da sobie go zabrać? Myślę, że ułatwieniem tego mogłoby być przekierowanie 190 na Targówek - czy dla reszty Radzymińskiej 7xx i 199 (+120, 512, 527) wystarczą? Wydaje mi się, że tak, a nie ma co ciągnąć linii co 6/10/10 do Marek, skoro odpadną główne potoki. A może się mylę?
Ponadto imo 227, 517 mogą zasilić kolejkę linii do ścięcia - w przypadku tego drugiego to gdzieś do pl. Trzech Krzyży (przez Politechnikę?).
Wydaje mi się, że po otwarciu stacji Targówek będzie można skierować na pętlę Targówek podmiejskie i 199, a także 412+512 oraz E-7. 527 też powinno, ale raczej się tym nie łudzę. Zastanawiam się jeszcze nad 338.
Co mogłoby pozostać na Targówku? 162 - bo nie ma go gdzie skrócić wcześniej? 160 - bo Targówek nie da sobie go zabrać? Myślę, że ułatwieniem tego mogłoby być przekierowanie 190 na Targówek - czy dla reszty Radzymińskiej 7xx i 199 (+120, 512, 527) wystarczą? Wydaje mi się, że tak, a nie ma co ciągnąć linii co 6/10/10 do Marek, skoro odpadną główne potoki. A może się mylę?
Ponadto imo 227, 517 mogą zasilić kolejkę linii do ścięcia - w przypadku tego drugiego to gdzieś do pl. Trzech Krzyży (przez Politechnikę?).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
obejrzyj sobie pętlę Targówek i pomyśl że Bródno też powinno dojeżdżać do metra na Targówku.
Następnie zastanów się gdzie to wszystko upchnąć.
Następnie zastanów się gdzie to wszystko upchnąć.
Dlatego moja propozycja dla Bródna jest następująca:
156 trasa i częstotliwość bez zmian
169 Bródno-Podgrodzie - ... - Św. Wincentego - Borzymowska - Trocka - Pratulińska - Handlowa - Kołowa - Św. Wincentego - ... - Dw. Wschodni /Kijowska/ (częstotliwość: 7,5/10//10)
256 likwidacja linii
500 trasa i częstotliwość bez zmian
W zasadzie zmiany dotyczą tylko zmiany trasy linii 169 i delikatne podbicie jej w godzinach szczytu. W ten sposób Bródno miałoby zapewnione połączenie ze stacją metra "Trocka", a sam czas przejazdu nie uległby znacznemu wydłużeniu, a jednocześnie żadnego dotychczasowego przystanku by linia nie pominęła. Takie bezbolesne zmiany to chyba aktualnie ZTM uwielbia?
156 trasa i częstotliwość bez zmian
169 Bródno-Podgrodzie - ... - Św. Wincentego - Borzymowska - Trocka - Pratulińska - Handlowa - Kołowa - Św. Wincentego - ... - Dw. Wschodni /Kijowska/ (częstotliwość: 7,5/10//10)
256 likwidacja linii
500 trasa i częstotliwość bez zmian
W zasadzie zmiany dotyczą tylko zmiany trasy linii 169 i delikatne podbicie jej w godzinach szczytu. W ten sposób Bródno miałoby zapewnione połączenie ze stacją metra "Trocka", a sam czas przejazdu nie uległby znacznemu wydłużeniu, a jednocześnie żadnego dotychczasowego przystanku by linia nie pominęła. Takie bezbolesne zmiany to chyba aktualnie ZTM uwielbia?
Czas przejazdu uległby znacznemu wydłużeniu.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Raptem o 5-6 minut...Dantte pisze:Czas przejazdu uległby znacznemu wydłużeniu.
W stosunku do czasu przejazdu 169 to znaczne wydłużenie.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Bardzo, a komu i w jakiej relacji tak bardzo utrudniłoby to życie wydłużając półkurs o 5 minut?Dantte pisze:W stosunku do czasu przejazdu 169 to znaczne wydłużenie.
ashir pisze:Dlatego moja propozycja dla Bródna jest następująca:
156 trasa i częstotliwość bez zmian
169 Bródno-Podgrodzie - ... - Św. Wincentego - Borzymowska - Trocka - Pratulińska - Handlowa - Kołowa - Św. Wincentego - ... - Dw. Wschodni /Kijowska/ (częstotliwość: 7,5/10//10)
256 likwidacja linii
500 trasa i częstotliwość bez zmian
W zasadzie zmiany dotyczą tylko zmiany trasy linii 169 i delikatne podbicie jej w godzinach szczytu. W ten sposób Bródno miałoby zapewnione połączenie ze stacją metra "Trocka", a sam czas przejazdu nie uległby znacznemu wydłużeniu, a jednocześnie żadnego dotychczasowego przystanku by linia nie pominęła. Takie bezbolesne zmiany to chyba aktualnie ZTM uwielbia?
Co z 160,162,199,212,517?
212 mogłoby "zastąpić" 512 na zaciszańskich ulicach.
169 powinno zostać na swojej trasie, z "pociętym" rozkładem
500 mogłoby zostać wydłużone do Cm. Wojskowego zapewniając połączenie Artystycznego Żoliborza z metrem (Dw. Gdański) kosztem rzadszego rozkładu.
269 Bródno Podgrodzie-Targówek /7,5 /10/10/
140,340,527 na Targówek. Tylko gdzie i jak to "upchnąć" na pętli?
Jak jest festiwal pomysłów to ja też a co...:
156 - ŻERAŃ FSO - Toruńska - ... - Gorzykowska - Radzymińska - al. Solidarności - Szwedzka - Stalowa - ZAJEZDNIA STALOWA (10/15/15)
160 - trasa bez zmian. Zmniejszenie częstotliwości do 10-12/15/20
162 - trasa i częstotliwość bez zmian
169 - trasa i częstotliwość bez zmian
212 - przywrócenie trasy sprzed budowy metra z częstotliwością 15/15/30
227 - likwidacja linii
256 - nowa trasa: CH MARKI - Toruńska - Głębocka - Malborska - Wincentego - Kołowa - Ossowskiego - Myszkowska - Handlowa - Gorzykowska - Radzymińska - Rozwadowskiego - księcia Ziemowita - Naczelnikowska - Radzymińska - Ząbkowska - Targowa - Kijowska - DW.WSCHODNI (KIJOWSKA) (30/30/30).
412 - zmiana oznaczenia na 390 i skrócenie do Targówka
500 - trasa i częstotliwość bez zmian (choć w przypadku zmniejszenia potoków to 10/15/15)
512 - zmiana oznaczenia na 290 i skrócenie do Targówka
517 - wycofanie z Targówka i skrócenie do odcinka Ursus - Pl. Trzech Krzyży
527 - trasa bez zmian, częstotliwość 10-15/15/15
E-7 - skrócenie do Targówka, częstotliwość 5-7,5/-/-
140, 340 bez zmian
156 - ŻERAŃ FSO - Toruńska - ... - Gorzykowska - Radzymińska - al. Solidarności - Szwedzka - Stalowa - ZAJEZDNIA STALOWA (10/15/15)
160 - trasa bez zmian. Zmniejszenie częstotliwości do 10-12/15/20
162 - trasa i częstotliwość bez zmian
169 - trasa i częstotliwość bez zmian
212 - przywrócenie trasy sprzed budowy metra z częstotliwością 15/15/30
227 - likwidacja linii
256 - nowa trasa: CH MARKI - Toruńska - Głębocka - Malborska - Wincentego - Kołowa - Ossowskiego - Myszkowska - Handlowa - Gorzykowska - Radzymińska - Rozwadowskiego - księcia Ziemowita - Naczelnikowska - Radzymińska - Ząbkowska - Targowa - Kijowska - DW.WSCHODNI (KIJOWSKA) (30/30/30).
412 - zmiana oznaczenia na 390 i skrócenie do Targówka
500 - trasa i częstotliwość bez zmian (choć w przypadku zmniejszenia potoków to 10/15/15)
512 - zmiana oznaczenia na 290 i skrócenie do Targówka
517 - wycofanie z Targówka i skrócenie do odcinka Ursus - Pl. Trzech Krzyży
527 - trasa bez zmian, częstotliwość 10-15/15/15
E-7 - skrócenie do Targówka, częstotliwość 5-7,5/-/-
140, 340 bez zmian
SławekM pisze:Jak jest festiwal pomysłów to ja też a co...:
412 - zmiana oznaczenia na 390 i skrócenie do Targówka
412 pewnie polegnie i zostanie "wchłonięte" przez 340
Jakie 140 i 340?! Ostatnie 140 jakie pamiętam, to był muchowóz i rzadkość, że udało się go ukatrupić, co na Targówku jest wyjątkowo trudne.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Ta rodzina linii co pojedzie od listopada do Marek.
Naprawdę myślicie, że zarówno 160, jak i 162, pozostaną na swoich trasach po otwarciu metra do Trockiej?
Wszystkim, którzy przejeżdżają między cm. Bródnowskim a Kołową. Myślę, że to akurat jeden z odcinków, na którym 169 ma najlepsze napełnienie.ashir pisze:Bardzo, a komu i w jakiej relacji tak bardzo utrudniłoby to życie wydłużając półkurs o 5 minut?Dantte pisze:W stosunku do czasu przejazdu 169 to znaczne wydłużenie.
A, jeśli naprawdę tak bardzo się trzymasz tych "5 minut", to policz sobie, jaki to jest procent całego czasu przejazdu. I uwierz, czasem lepiej odpuścić, niż iść bezmyślnie w zaparte.
A w ogóle, to na tym forum kiedyś się leciało za pomysły bez uzasadnienia.Solaris8315 pisze:
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Między Cm. Bródnowskim, a Kołową zostaje jeszcze często kursujące 500.Dantte pisze:Wszystkim, którzy przejeżdżają między cm. Bródnowskim a Kołową. Myślę, że to akurat jeden z odcinków, na którym 169 ma najlepsze napełnienie.
A, jeśli naprawdę tak bardzo się trzymasz tych "5 minut", to policz sobie, jaki to jest procent całego czasu przejazdu. I uwierz, czasem lepiej odpuścić, niż iść bezmyślnie w zaparte.