Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Post autor: KwZ » 14 paź 2016, 13:35

Zakładam nowy temat, bo nie ma on dotyczyć stricte Targówka.

Wydaje mi się, że po otwarciu stacji Targówek będzie można skierować na pętlę Targówek podmiejskie i 199, a także 412+512 oraz E-7. 527 też powinno, ale raczej się tym nie łudzę. Zastanawiam się jeszcze nad 338.

Co mogłoby pozostać na Targówku? 162 - bo nie ma go gdzie skrócić wcześniej? 160 - bo Targówek nie da sobie go zabrać? Myślę, że ułatwieniem tego mogłoby być przekierowanie 190 na Targówek - czy dla reszty Radzymińskiej 7xx i 199 (+120, 512, 527) wystarczą? Wydaje mi się, że tak, a nie ma co ciągnąć linii co 6/10/10 do Marek, skoro odpadną główne potoki. A może się mylę?

Ponadto imo 227, 517 mogą zasilić kolejkę linii do ścięcia - w przypadku tego drugiego to gdzieś do pl. Trzech Krzyży (przez Politechnikę?).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 14 paź 2016, 18:29

obejrzyj sobie pętlę Targówek i pomyśl że Bródno też powinno dojeżdżać do metra na Targówku.
Następnie zastanów się gdzie to wszystko upchnąć.

ashir
Posty: 27966
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 paź 2016, 18:50

Dlatego moja propozycja dla Bródna jest następująca:
156 :arrow: trasa i częstotliwość bez zmian
169 :arrow: Bródno-Podgrodzie - ... - Św. Wincentego - Borzymowska - Trocka - Pratulińska - Handlowa - Kołowa - Św. Wincentego - ... - Dw. Wschodni /Kijowska/ (częstotliwość: 7,5/10//10)
256 :arrow: likwidacja linii
500 :arrow: trasa i częstotliwość bez zmian

W zasadzie zmiany dotyczą tylko zmiany trasy linii 169 i delikatne podbicie jej w godzinach szczytu. W ten sposób Bródno miałoby zapewnione połączenie ze stacją metra "Trocka", a sam czas przejazdu nie uległby znacznemu wydłużeniu, a jednocześnie żadnego dotychczasowego przystanku by linia nie pominęła. Takie bezbolesne zmiany to chyba aktualnie ZTM uwielbia? :)

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3486
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 14 paź 2016, 19:56

Czas przejazdu uległby znacznemu wydłużeniu.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ashir
Posty: 27966
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 paź 2016, 20:05

Dantte pisze:Czas przejazdu uległby znacznemu wydłużeniu.
Raptem o 5-6 minut...

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3486
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 14 paź 2016, 20:31

W stosunku do czasu przejazdu 169 to znaczne wydłużenie.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ashir
Posty: 27966
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 paź 2016, 20:53

Dantte pisze:W stosunku do czasu przejazdu 169 to znaczne wydłużenie.
Bardzo, a komu i w jakiej relacji tak bardzo utrudniłoby to życie wydłużając półkurs o 5 minut?

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 15 paź 2016, 8:38

ashir pisze:Dlatego moja propozycja dla Bródna jest następująca:
156 :arrow: trasa i częstotliwość bez zmian
169 :arrow: Bródno-Podgrodzie - ... - Św. Wincentego - Borzymowska - Trocka - Pratulińska - Handlowa - Kołowa - Św. Wincentego - ... - Dw. Wschodni /Kijowska/ (częstotliwość: 7,5/10//10)
256 :arrow: likwidacja linii
500 :arrow: trasa i częstotliwość bez zmian

W zasadzie zmiany dotyczą tylko zmiany trasy linii 169 i delikatne podbicie jej w godzinach szczytu. W ten sposób Bródno miałoby zapewnione połączenie ze stacją metra "Trocka", a sam czas przejazdu nie uległby znacznemu wydłużeniu, a jednocześnie żadnego dotychczasowego przystanku by linia nie pominęła. Takie bezbolesne zmiany to chyba aktualnie ZTM uwielbia? :)

Co z 160,162,199,212,517?
212 mogłoby "zastąpić" 512 na zaciszańskich ulicach.
169 powinno zostać na swojej trasie, z "pociętym" rozkładem
500 mogłoby zostać wydłużone do Cm. Wojskowego zapewniając połączenie Artystycznego Żoliborza z metrem (Dw. Gdański) kosztem rzadszego rozkładu.
269 Bródno Podgrodzie-Targówek /7,5 /10/10/
140,340,527 na Targówek. Tylko gdzie i jak to "upchnąć" na pętli?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 15 paź 2016, 9:50

Jak jest festiwal pomysłów to ja też a co...:
156 - ŻERAŃ FSO - Toruńska - ... - Gorzykowska - Radzymińska - al. Solidarności - Szwedzka - Stalowa - ZAJEZDNIA STALOWA (10/15/15)
160 - trasa bez zmian. Zmniejszenie częstotliwości do 10-12/15/20
162 - trasa i częstotliwość bez zmian
169 - trasa i częstotliwość bez zmian
212 - przywrócenie trasy sprzed budowy metra z częstotliwością 15/15/30
227 - likwidacja linii
256 - nowa trasa: CH MARKI - Toruńska - Głębocka - Malborska - Wincentego - Kołowa - Ossowskiego - Myszkowska - Handlowa - Gorzykowska - Radzymińska - Rozwadowskiego - księcia Ziemowita - Naczelnikowska - Radzymińska - Ząbkowska - Targowa - Kijowska - DW.WSCHODNI (KIJOWSKA) (30/30/30).
412 - zmiana oznaczenia na 390 i skrócenie do Targówka
500 - trasa i częstotliwość bez zmian (choć w przypadku zmniejszenia potoków to 10/15/15)
512 - zmiana oznaczenia na 290 i skrócenie do Targówka
517 - wycofanie z Targówka i skrócenie do odcinka Ursus - Pl. Trzech Krzyży
527 - trasa bez zmian, częstotliwość 10-15/15/15
E-7 - skrócenie do Targówka, częstotliwość 5-7,5/-/-
140, 340 bez zmian

ARTUR P
Posty: 741
Rejestracja: 15 lip 2012, 19:46

Post autor: ARTUR P » 15 paź 2016, 12:55

SławekM pisze:Jak jest festiwal pomysłów to ja też a co...:

412 - zmiana oznaczenia na 390 i skrócenie do Targówka

412 pewnie polegnie i zostanie "wchłonięte" przez 340 :)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 paź 2016, 18:19

Jakie 140 i 340?! Ostatnie 140 jakie pamiętam, to był muchowóz i rzadkość, że udało się go ukatrupić, co na Targówku jest wyjątkowo trudne.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ashir
Posty: 27966
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 paź 2016, 18:20

Ta rodzina linii co pojedzie od listopada do Marek. :)

pietia
Posty: 834
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 15 paź 2016, 20:17

Naprawdę myślicie, że zarówno 160, jak i 162, pozostaną na swoich trasach po otwarciu metra do Trockiej?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3486
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 20 paź 2016, 22:17

ashir pisze:
Dantte pisze:W stosunku do czasu przejazdu 169 to znaczne wydłużenie.
Bardzo, a komu i w jakiej relacji tak bardzo utrudniłoby to życie wydłużając półkurs o 5 minut?
Wszystkim, którzy przejeżdżają między cm. Bródnowskim a Kołową. Myślę, że to akurat jeden z odcinków, na którym 169 ma najlepsze napełnienie.
A, jeśli naprawdę tak bardzo się trzymasz tych "5 minut", to policz sobie, jaki to jest procent całego czasu przejazdu. I uwierz, czasem lepiej odpuścić, niż iść bezmyślnie w zaparte.

Solaris8315 pisze:
A w ogóle, to na tym forum kiedyś się leciało za pomysły bez uzasadnienia.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ashir
Posty: 27966
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 paź 2016, 22:25

Dantte pisze:Wszystkim, którzy przejeżdżają między cm. Bródnowskim a Kołową. Myślę, że to akurat jeden z odcinków, na którym 169 ma najlepsze napełnienie.
A, jeśli naprawdę tak bardzo się trzymasz tych "5 minut", to policz sobie, jaki to jest procent całego czasu przejazdu. I uwierz, czasem lepiej odpuścić, niż iść bezmyślnie w zaparte.
Między Cm. Bródnowskim, a Kołową zostaje jeszcze często kursujące 500. :)

ODPOWIEDZ