Strona 10 z 11

TramBus

: 06 wrz 2018, 18:20
autor: michał1984
ashir pisze:
06 wrz 2018, 18:15
Wozy A7xx to chyba w żadnej aplikacji nie mają prawa być widoczne? :P
Dobra a te 92,93,94,95,98?

TramBus

: 06 wrz 2018, 18:25
autor: ashir
Ja mogę polecić aplikację, gdzie się wyświetlają brygady, ale nie numery taborowe. ;) Buslive.pl

TramBus

: 06 wrz 2018, 20:08
autor: Łukasz
Dlaczego nie ma w niej 308, wie ktoś?

TramBus

: 06 wrz 2018, 20:23
autor: ashir
Jest.

TramBus

: 06 wrz 2018, 21:12
autor: pawcio
Tak, to ostatnie wozy bez GPS-u.

TramBus

: 06 wrz 2018, 21:22
autor: Paweł D.
Kiedy kończą się na nie umowy?

TramBus

: 06 wrz 2018, 21:35
autor: ashir
Teoretycznie do 30 listopada, ale z pewnością jakiś aneks będzie. ;)

TramBus

: 06 wrz 2018, 22:00
autor: michael112
ashir pisze:
06 wrz 2018, 21:35
Teoretycznie do 30 listopada, ale z pewnością jakiś aneks będzie. ;)
ZTM tam się zaplątał w bagnie przetargowym, sprawa jest nietypowa.
Nawiasem mówiąc, mam trochę za złe ZTMowi, że w ostatniej fazie przetargowej zmienił swoją decyzję, istotnie przedłużając postępowanie. Jeśli już tak chcieli, mogli to uczynić wcześniej, np. jak rozpatrywano odwołanie od pierwszej decyzji.

TramBus

: 06 wrz 2018, 22:32
autor: mb112
ashir pisze:
06 wrz 2018, 18:25
Ja mogę polecić aplikację, gdzie się wyświetlają brygady, ale nie numery taborowe. ;) Buslive.pl
Buslive rzeczywiście jest fajny, faktycznie chyba jedyne jakich w nim nie widać to A7xx (szkoda, że pociągów też w nim nie widać)... Nawet niektóre L widać, nie wiem czy wszystkie.
Zauważyłem tam tylko następującą ciekawostkę: wozy MZA są widoczne zawsze, jeśli tylko są w ruchu, również w czasie zjazdów/dojazdów na daną linię czy nawet w zajezdni. Natomiast w przypadku ajentów pojazdy 'znikają' w momencie zakończenia pracy na danej linii, jakoś im się od razu wyłącza ten 'transponder' wtedy czy jak ?

TramBus

: 06 wrz 2018, 22:40
autor: ashir
Nie wszystkie Lxx, ale powód jest ten sam. ;) Oczywiście jeszcze niedawno nie było też wozów z innych starych kontraktów, np. A1xx. Aplikacja fajna, ale czasami jest problem z pokazywaniem bieżącej lokalizacji pojazdów, poza tym nie daje takich możliwości jak myBus. Szkoda, że R&G nie mogło przygotować czegoś takiego dla Warszawy. :(

TramBus

: 07 wrz 2018, 1:39
autor: TranslatorPS
mb112 pisze:
06 wrz 2018, 22:32
(...)
Zauważyłem tam tylko następującą ciekawostkę: wozy MZA są widoczne zawsze, jeśli tylko są w ruchu, również w czasie zjazdów/dojazdów na daną linię czy nawet w zajezdni. Natomiast w przypadku ajentów pojazdy 'znikają' w momencie zakończenia pracy na danej linii, jakoś im się od razu wyłącza ten 'transponder' wtedy czy jak ?
Powód pewnie jest taki, że rozkłady ajenckie zaczynają się w minucie odjazdu pierwszego kursu i kończą w minucie zakończenia ostatniego kursu, podczas gdy MZA ma zawsze zaplanowany wyjazd i zjazd, nieważne czy liniowy z pasażerami czy nie. Pewnie więc jest coś w tym, żeby ajenci zjeżdżający na pusto na swój koszt nie zapychali systemu?

TramBus

: 07 wrz 2018, 7:41
autor: Łukasz
ashir pisze:Jest.
Gdzie?

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201809 ... 31e195.png[/IMG]

TramBus

: 07 wrz 2018, 7:50
autor: ashir
U mnie jest, aktualnie po Służewcu krąży 02 i 03/308. Masz jakąś dziwną wersje bez linii okresowych, ten screen to z dzisiaj czy z weekendu?

TramBus

: 07 wrz 2018, 14:51
autor: Łukasz
Z rana, ale faktycznie jakby weekendowy

TramBus

: 07 wrz 2018, 18:52
autor: alojz
ashir pisze:
06 wrz 2018, 22:40
Nie wszystkie Lxx, ale powód jest ten sam. ;)
Elki są wszystkie.
ashir pisze:
06 wrz 2018, 22:40
Aplikacja fajna, ale czasami jest problem z pokazywaniem bieżącej lokalizacji pojazdów,
Ale to wynika z problemów na serwerze miejskim (ZTM?).
Dorobili chyba jakieś skrypty, np. ukrywanie brygad po zakończonej pracy i serwer nie zawsze nadąża z przetworzeniem i wystawieniem danych
TranslatorPS pisze:
07 wrz 2018, 1:39
Pewnie więc jest coś w tym, żeby ajenci zjeżdżający na pusto na swój koszt nie zapychali systemu?
Wg mnie jest właśnie odwrotnie. Jestem przekonany że system przestaje wyrabiać po wrzucili skrypty sprawdzające co ma być pokazywane a co nie. Kiedyś zjazd był widoczny dopóki kierowca (albo ktoś na zajezdni) nie wyłączył swojego urządzonka, potem był etap że brygada znikała w ostatniej minucie planowego kursu (nawet jak nie dojechała do pętli), a teraz wozy znikają w momencie gdy zjadą z podstawowej trasy (zwracałem uwagę głównie na ajentów i elki).