A na Żelaznej są za duże korki? Chociaż to raczej przed Jerozolimskimi.
Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 24526
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Teraz stoi i do Prostej, ale jest budowa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy zespoły przystankowe "Jana Olbrachta" i "Ciołka" łączą się w "M. Księcia Janusza", czy jakieś zmiany będą w porównaniu do układu sprzed budowy?
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523
Nie przypuszczam, żeby miał wracać dawny przystanek Ciołka na Górczewskiej. Nie wiem, jak będą się nazywać przystanki na Ciołka, ale pewnie też Metro Księcia Janusza (dla 197 i 201 w obie strony dwa z rzędu), żeby móc mówić o wygodnej przesiadce. Wygodniej dla Fortu Bema i Nowego Bemowa byłoby, jakby autobusy jeździły przez Księcia Janusza, a na Deotymy była sensowna oferta, ale okazuje się że te nie tak dawno zbudowane przystanki ostatecznie spotka marny los i wrócimy do dawnej sytuacji, w której jest jeden ciąg w poprzek Koła i jest nim ulica Ciołka.
Najwygodniej to byłoby gdyby 201 robił pętle uliczną Ciołka - Metro - Księcia Janusza.
Wronia się nie nadaje do autobusu co kilka min? A miało tam krańcować 105f (lub następca), 255, 178, 504 - przecież tego jest multum. I rzeczywiście pętla by się przydała, mogłyby nawet dojść kolejne autobusy (np. 517, 127 wraz z buspasem na al. Prymasa).
Podpiszcie proszę petycję w obronie sędziego szykanowanego przez PiS! https://www.petycjeonline.com/robimy_to ... j_polskiej
517 być może dostanie pętlę z trzema peronami, ale nie w tej części miasta
Żenada.

127 do MRD zamiast do Centrum zdecydowanie byłoby przydatne.
Ale generalnie to nie wyobrażam sobie gdzie na tej Wroniej miałaby być pętla na tyle linii, tam między Łucką a Prostą może można by wywalić trochę miejsc parkingowych ale to może ze 3 przeguby na 105 by się tam zmieściły i tyle, nie wiem gdzie niby pozostałe linie, między Grzybowską a Łucką to w ogóle jest po jednym pasie i tyle.
Ale generalnie to nie wyobrażam sobie gdzie na tej Wroniej miałaby być pętla na tyle linii, tam między Łucką a Prostą może można by wywalić trochę miejsc parkingowych ale to może ze 3 przeguby na 105 by się tam zmieściły i tyle, nie wiem gdzie niby pozostałe linie, między Grzybowską a Łucką to w ogóle jest po jednym pasie i tyle.
Co żenada?
Podpiszcie proszę petycję w obronie sędziego szykanowanego przez PiS! https://www.petycjeonline.com/robimy_to ... j_polskiej
Może po remoncie dw. Zachodniego powstaną pętle dla autobusów z prawdziwego zdarzenia.
I to po obu stronach.
Czy dobrze zauważyłem szlaban na dworcu na przystanku 717?
Trochę szok.
Można by tam sporo linii krańcować.

Czy dobrze zauważyłem szlaban na dworcu na przystanku 717?

Trochę szok.
Można by tam sporo linii krańcować.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Na Zachodnim upchniesz maksymalnie jedną linię. Peron dla 182 jest notorycznie zastawiony przez przewoźników którzy nie wjeżdżają na dworzec. Żak tak oszczędza kasę i czas, że nawet na górę nie wjeżdżają tylko wypuszczają pasażerów na przystanku na Jerozolimskich a potem ludzie chodzą po jezdni po swoje bagaże!
No zrobią taki drugi centralny, a b.....l. jest tam taki teraz jak na Ukrainie.
Żeby nie było mam fajnych kolegów z Ukrainy.
Aż się prosi o zbudowanie zatok dla MZA.
Żeby nie było mam fajnych kolegów z Ukrainy.
Aż się prosi o zbudowanie zatok dla MZA.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Nie zrobią bo nie ma miejsca.
Dworzec PKS ma być ponoć zburzony, to może cywilizacja dotrze również i na resztę tak zwanego dworca autobusowego przestanie przypominać komis pojazdów z demoludów, a zacznie wyglądać jak porządny dworzec autobusowy. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że w liczącej pięć razy mniej mieszkańców od aglomeracji warszawskiej Czarnogórze, kraju byłej Jugosławii, zastanawianoby się, co to za parking, bo na pewno nie dworzec autobusowy - nie będzie przesadą powiedzieć, że tam praktycznie każde niewielkie miasteczko ma budynek z zadaszonymi miejscami postojowymi, ogrzewaną poczekalnią i kasami biletowymi, w których kupisz bilet na dowolny z realizowanych przez najróżniejszych prywatnych przewoźników kursów.
A pętle w istocie mają być po obu stronach, po północnej stronie ma powstać też piętrowy parking. Dobrze by jeszcze było jakby przypomniano sobie, że do takiego miejsca fajnie dojechać niekoniecznie tłukąc się osiedlowymi uliczkami i zbudowano nową Prądzyńskiego oraz ciąg Krzyżanowskiego-Tunelowa. Chociaż może takie rzeczy jak pętle autobusowe to jak na inwestycje PKP PLK nadmiar szczęścia, podziemny tramwaj, połączenie z peronem 8 i uczynienie, by Zachodni był faktycznie zachodni zamiast wyglądać jak żywcem wyjęty ze Związku Radzieckiego to i tak epokowe osiągnięcia.
A pętle w istocie mają być po obu stronach, po północnej stronie ma powstać też piętrowy parking. Dobrze by jeszcze było jakby przypomniano sobie, że do takiego miejsca fajnie dojechać niekoniecznie tłukąc się osiedlowymi uliczkami i zbudowano nową Prądzyńskiego oraz ciąg Krzyżanowskiego-Tunelowa. Chociaż może takie rzeczy jak pętle autobusowe to jak na inwestycje PKP PLK nadmiar szczęścia, podziemny tramwaj, połączenie z peronem 8 i uczynienie, by Zachodni był faktycznie zachodni zamiast wyglądać jak żywcem wyjęty ze Związku Radzieckiego to i tak epokowe osiągnięcia.