[RJ] O rozkładzie jazdy PKP 2018
Moderator: JacekM
Są przypadki, że ktoś mając miejscówkę na konkretne miejsce musi jechać na stojąco bo wagon jest tak załadowany, że nie ma możliwości dopchać się na swoje miejsce, na którym najpewniej i tak ktoś już siedzi.
Rozwiązaniem mogłoby być wydłużanie składów wraz ze wzrostem zainteresowania (taki był pierwotny cel miejscówek w TLK), ale w przypadku EZT to trudne i ograniczone, a i ilość wagonów we flocie PKP IC nie zwiększa się.
Rozwiązaniem mogłoby być wydłużanie składów wraz ze wzrostem zainteresowania (taki był pierwotny cel miejscówek w TLK), ale w przypadku EZT to trudne i ograniczone, a i ilość wagonów we flocie PKP IC nie zwiększa się.
Wagonów też nie możesz dokładać w nieskończoność. Po pierwsze długość peronów,a po drugie masa hamująca
http://www.transportszynowy.pl/kolhamulcemasy.php
http://www.transportszynowy.pl/kolhamulcemasy.php
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Przede wszystkim trzeba tym wagonom robić naprawy i wysyłać, a nie odstawiać i twierdzić, że wagonów nie ma...
Tak sobie patrzę na rozkład... Serio pierwsze sensowne połączenie z Warszawy na Włocławek i Bydgoszcz jest dopiero o 8:40 z Zachodniego?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Parę lat temu około 7 rano z Warszawy na Bydgoszcz był pośpiech (z Białegostoku zdaje się), pusty nigdy nie jeździł. Teraz chcąc być na rano/przedpołudnie w Bydgoszczy, to wychodzi, że trzeba wyjechać z Warszawy dnia poprzedniego, bo przesiadki w Kutnie też takie sobie (hitem jest sugerowane połączenie ekspresowe + osobak).
Sytuację tą powodują jakieś remonty po drodze, czy braki taborowe/finansowe? Gdyby na Warszawa - Poznań nie było takiej bryndzy z połączeniami "budżetowymi", to można by było zorganizować sensowne przesiadki w Kutnie pomiędzy pociągami na trasach Wawa - Poznań i Łódź - Bydgoszcz, co w sposób dość sensowny by rozwiązało kwestie sensownych taktów.
Sytuację tą powodują jakieś remonty po drodze, czy braki taborowe/finansowe? Gdyby na Warszawa - Poznań nie było takiej bryndzy z połączeniami "budżetowymi", to można by było zorganizować sensowne przesiadki w Kutnie pomiędzy pociągami na trasach Wawa - Poznań i Łódź - Bydgoszcz, co w sposób dość sensowny by rozwiązało kwestie sensownych taktów.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jest objazd dla części pociągów przez Iławę, pierwszy poranny pociąg jest w Bydgoszczy Głównej o 9:57, jest to IC Kopernik, źle?
Faktycznie, do samej Bydgoszczy jest, nie uwzględniłem trasy via Iława Główna.
Aczkolwiek odcinek między Kutnem a Bydgoszczą pozostaje w ciemnej d...e (a stąd się wzięło moje zdziwienie, że wklepałem w szukajkę Warszawa Zachodnia - Włocławek) i dopiero około 9 miałem pierwsze połączenie.
Aczkolwiek odcinek między Kutnem a Bydgoszczą pozostaje w ciemnej d...e (a stąd się wzięło moje zdziwienie, że wklepałem w szukajkę Warszawa Zachodnia - Włocławek) i dopiero około 9 miałem pierwsze połączenie.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Do Torunia i Solca Kujawskiego również.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czy ktoś się orientuje, czy TUR cały czas przechodzi na pociąg do Helu (notabene jedyny przedpołudniowy niebędący gumobusem na Helu)?
Jechałem tak bodaj na wiosnę ( na bank było to obsługiwane szynobusem a nie bipą więc nie w sezonie)...
Jechałem tak bodaj na wiosnę ( na bank było to obsługiwane szynobusem a nie bipą więc nie w sezonie)...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W sezonie jak najbardziej, w wakacje były 2 obiegi na piętrusy, siłą rzeczy obydwa powiązane z Turem (i Chojnicami), najczęściej był to zestaw Bipa + 1xBohun, ale zdarzały się różne kombinacje, np. sama Bipa, albo 3xBohun.
Btw: https://m.trojmiasto.pl/wiadomosci/Waka ... 14200.htmlashir pisze:W sezonie jak najbardziej, w wakacje były 2 obiegi na piętrusy, siłą rzeczy obydwa powiązane z Turem (i Chojnicami), najczęściej był to zestaw Bipa + 1xBohun, ale zdarzały się różne kombinacje, np. sama Bipa, albo 3xBohun.
ŁK
W wakacje to był standard, czasami był tylko SZT + Bonanza. Tylko oczywiście mowa o zwykłych kursach: Gdynia - Hel - Gdynia. Natomiast na tych 4 parach dziennie zgodnie z planem jeździły piętrusy, co było oczywiście wyszczególnione w rozkładzie jazdy.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W wakacje to ja wiem
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Rynek Kolejowy zachęca do przysyłania im propozycji poprawiania rozkładu jazdy, emailem na adres rozklad@rynek-kolejowy.pl. Tutaj artykuł o tym: Wspólnie poprawmy rozkład jazdy!
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!