Na średnicówce mozna złamac S1 (czerwone) i kontynować jazde z prędkością 20km/h (patrz wypadek koło Stadionu latem ubiegłego roku).Bastian pisze:i stała 3 metry za tym kiblem...
Kolej na kolej - czyli Kolejowe ABC
Moderator: JacekM
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Tak. Zahamować i chyba dać sygnał (Rp1).hafilip84 pisze:tak po prostu? samemu i bez rozkazu?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak, choć jest to odrobinę bez sensu istnieje sygnał (dwa czerwone) oznaczający bezwzględny zakaz wjazdu do tunelu średnicowego; logiczniej byłoby, gdyby S1 zawsze było bezwzględnym zakazem jazdy, a dwa czerwone czy coś w tym stylu dawały zezwolenie na warunkową jazdę.bohun pisze:Tak. Zahamować i chyba dać sygnał (Rp1).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
S1a - nigdy nie widziałem, a co do S1 i łamania jego... w ten sposób nie trzeba ustawiać specjalego sygnału
Pozatym semafory do S1a sąchyba tylko przy wlotach do tunelu, a S1 moze wyswietlic każdy semafor na odcinku Zach - Wsch.
Pozatym semafory do S1a sąchyba tylko przy wlotach do tunelu, a S1 moze wyswietlic każdy semafor na odcinku Zach - Wsch.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
AFAIK tylko srednica (podmiejska) i nie jestem pewien czy dalekobieżne też, ale na pewno podczas wakacyjnego zamkniecia było.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5299
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
- Kontakt:
a ja na to:Fikander pisze:Dobrze, inaczej, bo tego sam nie wiem - czy możliwość złamania S1 i jechania z vmax 20kph obowiązuje na każdym szlaku z SBL?
www.przepisowa.prv.pl pisze:3. Pociąg zatrzymany przed semaforem odstępowym samoczynnym wskazującym sygnał S 1 "Stój", jeżeli nie ukaże się sygnał zezwalający na jazdę, powinien jechać dalej z prędkością nieprzekraczającą 20 km/h, o ile nie ma widocznej przeszkody do jazdy. Prędkość pociągu należy tak regulować, aby można było w każdej chwili zatrzymać pociąg w przypadku zauważenia przeszkody. Jazda pociągu z ostrożnością obowiązuje do czasu minięcia przez czoło pociągu semafora wskazującego sygnał zezwalający na jazdę.
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
I'll see you on the dark side of the moon
Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...
Czytając rożne tematy kolejarskie na forum, zastanawiałem się ja Wy Miłosnicy Kolei to robicie znając każdy zakamarek polskiej kolei i nie tylko. Choć nie rozumiem języka "kolejorza" co nie co i tak zrozumiem . Nie uznaję się jako miłośnika kolei . Ale jak narazie smakuje kolejarski świat. Więc jakbyście mi mogli przedstawić "od kuchni" MKola, jak taka osoba, wie że ten kurs ma numer taki a taki i jakiego typu, podstawowe terminy kolejarskie, jaka dana linia kolejowa ma swój numer itp. byłbym wdzięczny .
Pozdrawia zaciekawiony światem kolejarskim
Solaris 8315
Pozdrawia zaciekawiony światem kolejarskim
Solaris 8315
Każdy pociąg w RJP (rozkładzie jazdy pociągów) posiada swój numer, ustalaony wg pewnych zasad. Wszytko na kolei określają odpowiednie przepisy. Podróżując po kraju, zaliczając pewne trasy dowiaduje się to i tamto. To tak jak zna się miasto, zna sie jego zakamarki, to można i poznać sieć kolejową. Ja swoją jakąstam nieiwelka wiedzę czerpie ze stron w necie, z PMK...8315 pisze:Więc jakbyście mi mogli przedstawić "od kuchni" MKola, jak taka osoba, wie że ten kurs ma numer taki a taki i jakiego typu, podstawowe terminy kolejarskie, jaka dana linia kolejowa ma swój numer itp. byłbym wdzięczny .
I kolej jest i zawsze była dla mnie bardziej pasjonująca od jakiegokolwiek innego srodka transportu.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
http://gwardak.com/kolej_5.htmjacek2357 pisze:Są te zasady siakoś dostępne?
[ Dodano: 02 Kwi 06 06:38 ]
albo pogoogluj
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
A widziałeś książkę z opisami semaforów na Dolnym Śląsku. Do lat osiemdziesiątych była tam poniemiecka sygnalizacja, trochę pochrzaniona w porównaniu z resztą Polski.boh. pisze:Ograniczona do pociągów KM i SKM?Fischlein pisze:"lokalnie" i powoli...
Nie martw się, sygnały i wskaźniki są na cała Polskę
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)