Już drugi raz zostało 305 dzisiaj zawieszone.ZTM pisze:Utrudnienia w kursowaniu linii 305
17:27
Z przyczyn technicznych do odwołania zawieszone zostało kursowanie autobusu linii 305.
Przepraszamy za utrudnienia
Wypadki i awarie - 2018
Moderator: vernalisadonis
Dziś nawet 703 było zawieszone
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Dziś jakiś nawał utrudnień. Rano były kilku-kilkunastominurowe zatrzymania na Wileńskim i Kijowskiej, około południa był komunikat o wstrzymaniu koło metra Ratusz Arsenał oraz kierowanie linii z WZ przez Gdański. Następnie mega utrudnienia przez wypadek na Okopowej, następnie dwa zatrzymania na Powstańców Śląskich: wg strony ZTM jedno 16:09-16:50 a poten ponownie od 17:06 i nadal (19:34) niezakończone. 23 i 24 zawracają na Kole. Ponadto 18:02-18:17 było zatrzymanie na Broniewskiego przy Piaskach, linie zawracały na Marymoncie. Motorniczy oraz pasażerowie np. na 11, 23 czy 24 muszą mieć naprawdę ciężki dzień.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Jeszcze był wypadek w metrze na stacji Służew...
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
I 2 bagaże w tymże metrze
A tam jest splot w tę stronę? Bo na splocie to chyba jest niesprawdzalne, gdzie się stoiWiliam pisze:Widziałem zdarzenie. 20 musiała mieć wcześniej źle ustawioną zwrotnicę (jak 27),
Zara będzie znowu pełen zakaz mijanek.
ŁK
Jest. I wbrew pozorom na splocie można poznać, na którym torze się stoi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5814
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jak się wyjdzie z wagonu i popatrzy, w których żłobkach są koła? Powinien być powtórzony sygnalizator położenia zwrotnicy.
miłośnik 13N
Ale przecież za tobą zwrotnica może już zostać zmieniona, więc co Ci z tego powtórzenia?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5814
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Patrz, nie pomyślałem. Czyli pozostaje wyjście z wagonu i patrzenie pod koła.
miłośnik 13N
-
- Posty: 737
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Nie długo nie będzie czym jeździć.
Serio? Raz, że czuć jak się na niego wjeżdża (a w kabinie motorowego, najbardziej na przód wysuniętej części tramwaju z największymi przeciążeniami to już w ogóle), dwa, że można ogarnąć, jak się wystaje (ale to raczej w pojazdach z siedzeniem w środku kabiny).Stary Pingwin pisze: ↑03 sty 2019, 9:34Jak się wyjdzie z wagonu i popatrzy, w których żłobkach są koła?
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 5814
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ups, nie zaznaczyłem ironii. Ostatnio skład rozjechał mi się na zwrotnicy(nie wykoleił) w 81 roku, linia 19 na rondzie ONZ. Cofnąłem i pojechałem dalej. W nocy na zajezdni zmieniono jeden LEKKO wygięty sprzęg, w ramach przyjaźni motorowi-zaplecze.
miłośnik 13N
W ogólności widać, a w szczególności nie było widać. Systemy zabezpieczeń nie są dla sytuacji standardowych, tylko dla niestandardowych, ewentualnie dla niedopuszczania do sytuacji niestandardowych.
Jeśli jedynym zabezpieczeniem jest to, żeby poczuć, gdzie się wjeżdża lub stoi, to nie jest najlepsze zabezpieczenie, jak się okazuje. Podcięcia się też zdarzały, choć przecież dużo bardziej widać, że skład z przodu jest na zwrotnicy.
Ogólnie to nie powinno być możliwości dania pionowego, jeśli skład stoi na kolizyjnym torze, tylko sploty były po to, żeby 2 składy w różnych kierunkach sprawnie przejeżdżały, więc to się trochę kłóci.
Jeśli jedynym zabezpieczeniem jest to, żeby poczuć, gdzie się wjeżdża lub stoi, to nie jest najlepsze zabezpieczenie, jak się okazuje. Podcięcia się też zdarzały, choć przecież dużo bardziej widać, że skład z przodu jest na zwrotnicy.
Ogólnie to nie powinno być możliwości dania pionowego, jeśli skład stoi na kolizyjnym torze, tylko sploty były po to, żeby 2 składy w różnych kierunkach sprawnie przejeżdżały, więc to się trochę kłóci.
ŁK