Rozdysponowanie taboru
Rozdysponowanie taboru
Ta masa dziwadeł wypisywana przez dwóch użytkowników, to wina MZA czy ZTM?
Bo chyba nie tych forumowiczów.
Bo chyba nie tych forumowiczów.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Sporą rolę odgrywa tu brak sprawnych wyświetlaczy (Novamedia), za co ZTM nalicza kary. Np. w weekend, bo to wtedy jest najwięcej dziwadeł plan 10-metrowców wynosi 28 brygad, a wyjedzie max 20 które posiada R&G, co też nie jest realne. Na 12-metrowce jest 28 brygad (nie licząc 222), a samych pojazdów jest 25 nie licząc elektryków więc już na start muszą być dziwadła. Doliczmy to, że chyba jeszcze nie wszystkie wozy mają wymienioną Novamedię i sprawność Solbusów i są dziwadła.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
ZTM zażyczył, a MZA musiało zamówić?
To zachaczamy trochę o śledztwo publiczne.
To zachaczamy trochę o śledztwo publiczne.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
To nie da się ten Novamedii po prostu naprawić? Skoro kiedyś działało a teraz nie działa, to zakładając że producent nie wprowadził jakiejś bomby czasowej w programie to najpewniej winne są braki w połączeniach. Być może wystarczyłoby przygotować sobie skrypt pingujący wszystkie zakładane urządzenia (ZTCW tam wszystko idzie po Ethernecie), mapę połączeń i pobadać luźne wtyczki i połamane kable.
Jeśli aplikacje się zawieszają w trakcie pracy to albo wyciągnąć na panel przyciski do resetu urządzeń i kazać kierowcom resetować sprzęt co kółko albo podejść do sprawy analitycznie i zastanowić się dlaczego te aplikacje się zawieszają (może np. dyski są zapchane i mają zaniżony transfer, albo /tmp jest pełny albo są ustawione jakieś dziwne opcje debugowe).
A co do wyboru - ZTCW w tamtym czasie Macrosystem też oferował systemy spełniające wymagania.
Jeśli aplikacje się zawieszają w trakcie pracy to albo wyciągnąć na panel przyciski do resetu urządzeń i kazać kierowcom resetować sprzęt co kółko albo podejść do sprawy analitycznie i zastanowić się dlaczego te aplikacje się zawieszają (może np. dyski są zapchane i mają zaniżony transfer, albo /tmp jest pełny albo są ustawione jakieś dziwne opcje debugowe).
A co do wyboru - ZTCW w tamtym czasie Macrosystem też oferował systemy spełniające wymagania.
ZTM określa zakres funkcjonalny. Operatorzy wrzucają to żywcem do dokumentacji przetargowej a producenci musza sobie znaleźć poddostawców, którzy bazę danych ZTM przełożą na te funkcjonalności.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Problem w tym że NovejMedii już nie ma i dlatego są zakładane sterowniki i wyświetlacze firmy R&G.px33 pisze: ↑26 lut 2018, 22:56To nie da się ten Novamedii po prostu naprawić? Skoro kiedyś działało a teraz nie działa, to zakładając że producent nie wprowadził jakiejś bomby czasowej w programie to najpewniej winne są braki w połączeniach. Być może wystarczyłoby przygotować sobie skrypt pingujący wszystkie zakładane urządzenia (ZTCW tam wszystko idzie po Ethernecie), mapę połączeń i pobadać luźne wtyczki i połamane kable.
Jeśli aplikacje się zawieszają w trakcie pracy to albo wyciągnąć na panel przyciski do resetu urządzeń i kazać kierowcom resetować sprzęt co kółko albo podejść do sprawy analitycznie i zastanowić się dlaczego te aplikacje się zawieszają (może np. dyski są zapchane i mają zaniżony transfer, albo /tmp jest pełny albo są ustawione jakieś dziwne opcje debugowe).
A co do wyboru - ZTCW w tamtym czasie Macrosystem też oferował systemy spełniające wymagania.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Dobra ale generalnie komputery naprawia się podobnie. A skoro firmy już nie ma to pewnie nie będą mieli oporów przed podaniem haseł. A jak będą to i na to są sposoby.