Zmiany obsługowe - wrzesień 2018
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 461
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Cynamonowa to zatoka na 2, może 3 autobusy przegubowe.
Niestety nie wiem jaki był rozkład jazdy w wakacje, bo staram się tej linii unikać jak ognia... Ta linia dopóki będzie jechała najbardziej zakorkowanymi ulicami i przez obie największe inwestycje to nie będzie w stanie jeździć według rozkładu.
Niestety nie wiem jaki był rozkład jazdy w wakacje, bo staram się tej linii unikać jak ognia... Ta linia dopóki będzie jechała najbardziej zakorkowanymi ulicami i przez obie największe inwestycje to nie będzie w stanie jeździć według rozkładu.
Czyli jeszcze jeden dodatek da się ucałodziennić. Razem w międzyszczycie jest 123 minuty na kółko. Dołożenie jednej całki to dodatkowe 15 minut przerwy. Tylko pewnie chodzi o wozokm. Dodatkowo dziwi mnie fakt, że zagęszczenie popołudniowe zaczyna i kończy się tak późno. Kiedyś zaczynało się przed 14 do 19. Teraz po 15 i do 20. Cynamonowa podobnie.Matt Cubis pisze: ↑11 wrz 2018, 19:49Cynamonowa to zatoka na 2, może 3 autobusy przegubowe.
Niestety nie wiem jaki był rozkład jazdy w wakacje, bo staram się tej linii unikać jak ognia... Ta linia dopóki będzie jechała najbardziej zakorkowanymi ulicami i przez obie największe inwestycje to nie będzie w stanie jeździć według rozkładu.
Dzisiaj sobie wsiadłem w jedno 136, które po piętnastce ruszyło w połowie taktu. Pasażerowie, którzy nie znają prawa kierowcy do przerwy mówili, że kierowca nie zna się na zegarku.
Zmiana całki na dodatek oszczędza kilometry bo odpadają dwa kursy dojazd/zjazd.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Od takiego czegoś jest chyba SB, żeby nie ruszać wpół taktu. Choć wczoraj po 14 Wołoską na Ursynów podążały 3 sztuki, więc każdy i tak pewnie ruszył inaczej.
ŁK
136 zbiera się w stada głównie przez długie wymiany pasażerskie przy pierwszym wozie i bardzo krótkie przy ostatnim.
No bo w XXI wieku, gdzie każdy może śledzić wszystko, jedynie ZTM nie wie, gdzie są wozy - i nie może stworzyć systemowego rozwiązania do sterowania ruchem, choćby ręcznego.Georg pisze:136 zbiera się w stada głównie przez długie wymiany pasażerskie przy pierwszym wozie i bardzo krótkie przy ostatnim.
ŁK
W niedzielę pojawi się linia 912 (Metro Marymont - Karolkowa), obsługa dwa maratony z Arrivy
Czy Arriva dostała zalecenie wysłania hybryd?
Oczywiście, a co się będzie działo w ten weekend na Włościańskiej? Hybryda to świetna promocja transportu na specjalnej linii.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Jakby ktoś nie wiedział: Piknik EkoKreatywna Warszawa
Tym pokazem zabytkowych pojazdów będzie wystawa 5 pojazdów z KMKM-u: 4617, 289, ogórek Cabrio, przyczepa P01 i bodajże Drohiczyn.
Tym pokazem zabytkowych pojazdów będzie wystawa 5 pojazdów z KMKM-u: 4617, 289, ogórek Cabrio, przyczepa P01 i bodajże Drohiczyn.
"W ramach forum City Mobility przedstawione zostaną plany „eko-zajezdni” – należącej do MZA zajezdni Redutowa ..." Za wszystko ponoć odpowiada kierownik z R10, pan K.MilosnikKomunikacji pisze: ↑13 wrz 2018, 21:49Jakby ktoś nie wiedział: Piknik EkoKreatywna Warszawa
Tym pokazem zabytkowych pojazdów będzie wystawa 5 pojazdów z KMKM-u: 4617, 289, ogórek Cabrio, przyczepa P01 i bodajże Drohiczyn.
Ile lat ja już o nowej Redutowej słyszę? 5,6, 7 i dalej nic się nie zmieniło. Czyżby był to element kampanii wyborczej Trzaskowskiego?
Mobilisowe SU18 na 522 dzisiaj to stała zmiana czy jednodniowy wybryk?
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Dzisiaj były jakieś tam uroczystości w ŚOB.
Coś się pozmieniało w obsłudze 317? Od czasu obowiązywania nowej trasy czasowo zmienionej autobusy przyjeżdżają w międzyszczycie na Pralkę już po rozkładowej godzinie odjazdu. Dawniej 317 było w miarę punktualne. W międzyszczycie mogłem zawsze na nie liczyć.