A ile ma postoju na drugim krańcu? Bo w Mordorze to teraz ciasnawo.Georg pisze:Coś się pozmieniało w obsłudze 317? Od czasu obowiązywania nowej trasy czasowo zmienionej autobusy przyjeżdżają w międzyszczycie na Pralkę już po rozkładowej godzinie odjazdu. Dawniej 317 było w miarę punktualne. W międzyszczycie mogłem zawsze na nie liczyć.
Zmiany obsługowe - wrzesień 2018
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
ŁK
Pewnie ma w Wilanowie max 10 min postoju a to jest na tą linie zdecydowanie za mało.
P+R Al. Krakowska - 5 minut, Wilanów - 20 minut. Wszystko ładnie widać w rozkładzie.
Na Pralce 5 minut? Byłem przekonany, że 25, bo 5 minut to zdecydowanie za mało.
Aktualnie tak, kiedyś było inaczej. A sama obsługa się nie zmieniła, czyli:
Woronicza (przeguby) 1, 4, 5, 08(B)
Kleszczowa (przeguby) 2, 3
Mobilis (SU18) 06, 07
Woronicza (przeguby) 1, 4, 5, 08(B)
Kleszczowa (przeguby) 2, 3
Mobilis (SU18) 06, 07
Czyli zamienili postoje, bo było na odwrót. Czyli ta linia dalej skazana jest na calodzienny tryb SB.
08 z Woronicza od dawna było tylko w zm. B.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Wróble na mieście ćwierkają, że od poniedziałku całe 159 w DP przechodzi do Mobilisu na hybrydowe MANy. Tak samo 251. Za to 193 wraca w DP na przeguby z Woronicza.
Nowe 130 obsłuży też Woronicza 12-metrowcami. Podobnie 195.
R-7 wraca też na 163.
A 339 bierze EEC...
Nowe 130 obsłuży też Woronicza 12-metrowcami. Podobnie 195.
R-7 wraca też na 163.
A 339 bierze EEC...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
To teraz pytanie skąd wozy na 251. Na 193 jest teraz 8 MANów, tyle samo brygad jest na 159 (czyli tyle ile potrzeba). Na 251 to skąd? Chyba, że im plan podniosą bo mają tyyyyle rezerwy.wincenty pisze: ↑19 wrz 2018, 18:42Wróble na mieście ćwierkają, że od poniedziałku całe 159 w DP przechodzi do Mobilisu na hybrydowe MANy. Tak samo 251. Za to 193 wraca w DP na przeguby z Woronicza.
Nowe 130 obsłuży też Woronicza 12-metrowcami. Podobnie 195.
R-7 wraca też na 163.
A 339 bierze EEC...
Na 139 powinien spaść dodatek, skoro ma jeździć co 40 minut przez cały dzień. Będzie nadal BWLka 52/742+139+742?
Szczegółów nie znam...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Zmiany obsługowe od 24 września:
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... 4-wrzesnia
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... 4-wrzesnia
To co ile to będzie jeździć ? Co 90 minut ? Zresztą skoro remont na kolei się kończy to warto by się zdecydować - albo to wywalić w cholerę, albo zostawić jako jakieś 7xx czy 8xx albo skrócić do postaci Lxx, a nie dalej jako ZW. W sumie ta zetka chyba w najmniejszym stopniu dubluje pociągi, więc mogłaby w jakiejś tam postaci pozostać.ZW - Nowy rozkład jazdy - tylko jedna całka przez cały dzień.
Tak szczerze ZW w ogóle powinna zniknąć. Na odcinku Piastów Traugutta - Pruszków Dulag jest od tego linia 3 KM Pruszków...mb112 pisze: ↑20 wrz 2018, 19:50To co ile to będzie jeździć ? Co 90 minut ? Zresztą skoro remont na kolei się kończy to warto by się zdecydować - albo to wywalić w cholerę, albo zostawić jako jakieś 7xx czy 8xx albo skrócić do postaci Lxx, a nie dalej jako ZW. W sumie ta zetka chyba w najmniejszym stopniu dubluje pociągi, więc mogłaby w jakiejś tam postaci pozostać.ZW - Nowy rozkład jazdy - tylko jedna całka przez cały dzień.