Zmiany obsługowe - wrzesień 2018

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Łukasz
Posty: 10614
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 wrz 2018, 18:56

Georg pisze:Coś się pozmieniało w obsłudze 317? Od czasu obowiązywania nowej trasy czasowo zmienionej autobusy przyjeżdżają w międzyszczycie na Pralkę już po rozkładowej godzinie odjazdu. Dawniej 317 było w miarę punktualne. W międzyszczycie mogłem zawsze na nie liczyć.
A ile ma postoju na drugim krańcu? Bo w Mordorze to teraz ciasnawo.
ŁK

Molo
Posty: 636
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 17 wrz 2018, 19:23

Pewnie ma w Wilanowie max 10 min postoju a to jest na tą linie zdecydowanie za mało.

ashir
Posty: 27730
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 wrz 2018, 19:30

Georg pisze:
17 wrz 2018, 11:42
Coś się pozmieniało w obsłudze 317? Od czasu obowiązywania nowej trasy czasowo zmienionej autobusy przyjeżdżają w międzyszczycie na Pralkę już po rozkładowej godzinie odjazdu. Dawniej 317 było w miarę punktualne. W międzyszczycie mogłem zawsze na nie liczyć.
P+R Al. Krakowska - 5 minut, Wilanów - 20 minut. Wszystko ładnie widać w rozkładzie. :)

Georg
Posty: 5990
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 17 wrz 2018, 19:50

Na Pralce 5 minut? Byłem przekonany, że 25, bo 5 minut to zdecydowanie za mało.

ashir
Posty: 27730
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 wrz 2018, 19:55

Aktualnie tak, kiedyś było inaczej. A sama obsługa się nie zmieniła, czyli:
Woronicza (przeguby) :arrow: 1, 4, 5, 08(B)
Kleszczowa (przeguby) :arrow: 2, 3
Mobilis (SU18) :arrow: 06, 07

Molo
Posty: 636
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 17 wrz 2018, 20:33

Czyli zamienili postoje, bo było na odwrót. Czyli ta linia dalej skazana jest na calodzienny tryb SB.

Georg
Posty: 5990
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 17 wrz 2018, 21:02

ashir pisze:
17 wrz 2018, 19:55
Aktualnie tak, kiedyś było inaczej. A sama obsługa się nie zmieniła, czyli:
Woronicza (przeguby) :arrow: 1, 4, 5, 08(B)
Kleszczowa (przeguby) :arrow: 2, 3
Mobilis (SU18) :arrow: 06, 07
Myślałem, że 3 dodatki były na obu zmianach.

Walas
Posty: 17099
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 17 wrz 2018, 21:50

Georg pisze:
17 wrz 2018, 21:02
ashir pisze:
17 wrz 2018, 19:55
Aktualnie tak, kiedyś było inaczej. A sama obsługa się nie zmieniła, czyli:
Woronicza (przeguby) :arrow: 1, 4, 5, 08(B)
Kleszczowa (przeguby) :arrow: 2, 3
Mobilis (SU18) :arrow: 06, 07
Myślałem, że 3 dodatki były na obu zmianach.
08 z Woronicza od dawna było tylko w zm. B.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

wincenty
Posty: 1335
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 19 wrz 2018, 18:42

Wróble na mieście ćwierkają, że od poniedziałku całe 159 w DP przechodzi do Mobilisu na hybrydowe MANy. Tak samo 251. Za to 193 wraca w DP na przeguby z Woronicza.
Nowe 130 obsłuży też Woronicza 12-metrowcami. Podobnie 195.
R-7 wraca też na 163.
A 339 bierze EEC...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 19 wrz 2018, 18:53

wincenty pisze:
19 wrz 2018, 18:42
Wróble na mieście ćwierkają, że od poniedziałku całe 159 w DP przechodzi do Mobilisu na hybrydowe MANy. Tak samo 251. Za to 193 wraca w DP na przeguby z Woronicza.
Nowe 130 obsłuży też Woronicza 12-metrowcami. Podobnie 195.
R-7 wraca też na 163.
A 339 bierze EEC...
To teraz pytanie skąd wozy na 251. Na 193 jest teraz 8 MANów, tyle samo brygad jest na 159 (czyli tyle ile potrzeba). Na 251 to skąd? Chyba, że im plan podniosą bo mają tyyyyle rezerwy.

ashir
Posty: 27730
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 wrz 2018, 18:57

Na 139 powinien spaść dodatek, skoro ma jeździć co 40 minut przez cały dzień. Będzie nadal BWLka 52/742+139+742?

wincenty
Posty: 1335
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 19 wrz 2018, 22:18

ashir pisze:
19 wrz 2018, 18:57
Na 139 powinien spaść dodatek, skoro ma jeździć co 40 minut przez cały dzień. Będzie nadal BWLka 52/742+139+742?
Szczegółów nie znam...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Vlady
Posty: 125
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:56

Post autor: Vlady » 20 wrz 2018, 18:51


mb112
Posty: 967
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 20 wrz 2018, 19:50

ZW - Nowy rozkład jazdy - tylko jedna całka przez cały dzień.
To co ile to będzie jeździć ? Co 90 minut ? Zresztą skoro remont na kolei się kończy to warto by się zdecydować - albo to wywalić w cholerę, albo zostawić jako jakieś 7xx czy 8xx albo skrócić do postaci Lxx, a nie dalej jako ZW. W sumie ta zetka chyba w najmniejszym stopniu dubluje pociągi, więc mogłaby w jakiejś tam postaci pozostać.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 20 wrz 2018, 19:59

mb112 pisze:
20 wrz 2018, 19:50
ZW - Nowy rozkład jazdy - tylko jedna całka przez cały dzień.
To co ile to będzie jeździć ? Co 90 minut ? Zresztą skoro remont na kolei się kończy to warto by się zdecydować - albo to wywalić w cholerę, albo zostawić jako jakieś 7xx czy 8xx albo skrócić do postaci Lxx, a nie dalej jako ZW. W sumie ta zetka chyba w najmniejszym stopniu dubluje pociągi, więc mogłaby w jakiejś tam postaci pozostać.
Tak szczerze ZW w ogóle powinna zniknąć. Na odcinku Piastów Traugutta - Pruszków Dulag jest od tego linia 3 KM Pruszków...

Zablokowany