Zmiany obsługowe - październik 2018
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Po raz kolejny linia 118... Ech
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 2837
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Michalczewski wchodzi jakby "za nikogo", stąd mogą się brać takie duże spadki planów Kleszczowej i Stalowej. Zauważ że w DP sumują się do 24 - to prawie tyle, ile ma Michalczewski.ashir pisze: ↑23 paź 2018, 18:40A te zmiany są całościowe? Nie ma mowy o 712. W przypadku Kleszczowej spada plan aż o 14 brygad w DP i 7 brygad w DŚ. W przypadku Stalowej spada plan aż o 10 brygad w DP i 6 brygad w DŚ. Natomiast dla Ostrobramskiej (wyjątek to strata 2/199 w DŚ) i Woronicza ani drgnął. Reszta zmian będzie od 5 listopada?
Wiem, pytanie czemu ten spadek w żadnym stopniu nie dotyczy Woronicza i Ostrobramskiej.michael112 pisze: ↑23 paź 2018, 18:47Michalczewski wchodzi jakby "za nikogo", stąd mogą się brać takie duże spadki planów Kleszczowej i Stalowej. Zauważ że w DP sumują się do 24 - to prawie tyle, ile ma Michalczewski.
-
- Posty: 2837
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jeszcze w grę może wchodzić obsługa linii cmentarnych.
Stąd moje pytanie czy od 5 listopada będzie kontynuacja zmian obsługowych.
Ta jedna brygada Michalczewskiego była by w sam raz na 05/213
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Michalczewski ma tak samo blisko, a coś na Białołęce im się należy. Choć rzeczywiście lepiej można to było rozwiązać.vernalisadonis pisze: ↑23 paź 2018, 17:57152 do Michalczewskiego? Po co? Czy Arriva ma większe do tej linii dojazdy? Chyba nie.
Michalczewski przejmuje większość linii po Arrivie.
Mało możliwe. Po południu Michalczewski ma do obsługi 25 brygad, ale porannego dodatku brakuje, a można by go wykorzystać na wiele sposobów.
Cóż, ale przecież wozy obecnie jeżdżące na 118 znajdą m.in. zatrudnienie na 197 (w DŚ), 220 i 397 (tutaj to w sumie przez utratę 712). W czym zatem problem?
Nie, bo ten dodatek kursuje A+B. Jeśli ja bym miał wpływ to Michalczewski by dostał 011(A)/723 (pod koniec eksploatacji MANów NL223 obsługiwali ten dodatek przez kilka miesięcy) albo zrobił 09(A)/118, przy korkach występujących na tej linii to nie chce mi się wierzyć, że dodatkowe 15 minut postoju byłoby ekstrawagancją. Szkoda trzymać nówkę w zajezdni.
Pytanie do kiedy Grodzio będzie jeździł? Nie myślałem, że stare Scanie Omnicity z PKSu Grodzisk Mazowiecki "spotkają się" z Scaniami Citywide od Michalczewskiego i to nawet dosłownie w Al. Jerozolimskich. Pierwszy ajent wystawia swoje wozy na 717 i ZP, a drugi na 178 - przez pewien czas autobusy będą się ze sobą mijały.
Mało tego jednocześnie będzie (oprócz wiadomych MZA i KMŁ):
-Nieśmiertelny Grodzio
-Connex/Veolia/Arriva
-Michaś
-Mobilek
-Palące się do roboty EEC (To jednak odpadnie, chyba, że wygra przetarg planowany na luty 2019 r.)
-Nieśmiertelny Grodzio
-Connex/Veolia/Arriva
-Michaś
-Mobilek
-Palące się do roboty EEC (To jednak odpadnie, chyba, że wygra przetarg planowany na luty 2019 r.)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
I ten stan (poza EEC) wcześniej niż 1 stycznia 2025 roku się nie zmieni, więc nie jest zaskoczeniem.
Od poniedziałku 739 na R-2
A w weekend 169 z R-3.
A w weekend 169 z R-3.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1