Grochów/Kamionek

Moderatorzy: Wiliam, person

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3590
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Re: Grochów/Kamionek

Post autor: rufio198 » 13 lut 2020, 5:42

patryk148 pisze:
12 lut 2020, 22:27
Na razie to bym przełożył na Chrzanowskiego przede wszystkim 125 jako dowóz do metra i ronda Wiatraczna.
Rusz 125 z Grochowskiej to usłyszysz wrzask taki że Ci uszy spuchną. Poza tym na Chrzanowskiego do ronda Wiatraczna masz 123 z całkiem dogodna przesiadka na Wschodnim w autobusy do metra
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Georg
Posty: 4946
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: Georg » 13 lut 2020, 8:30

rufio198 pisze:
13 lut 2020, 5:42

Rusz 125 z Grochowskiej to usłyszysz wrzask taki że Ci uszy spuchną.
Stary argument "a jak się popsuje tramwaj"?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25282
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 13 lut 2020, 10:09

rufio198 pisze:
13 lut 2020, 5:42
patryk148 pisze:
12 lut 2020, 22:27
Na razie to bym przełożył na Chrzanowskiego przede wszystkim 125 jako dowóz do metra i ronda Wiatraczna.
Rusz 125 z Grochowskiej to usłyszysz wrzask taki że Ci uszy spuchną.
Powietrze umie krzyczeć?
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3590
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 13 lut 2020, 10:35

fik pisze:
13 lut 2020, 10:09
rufio198 pisze:
13 lut 2020, 5:42


Rusz 125 z Grochowskiej to usłyszysz wrzask taki że Ci uszy spuchną.
Powietrze umie krzyczeć?
Kiedy to ostatnio widziałeś że tak twierdzisz?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3590
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 13 lut 2020, 10:56

Georg pisze:
13 lut 2020, 8:30
rufio198 pisze:
13 lut 2020, 5:42

Rusz 125 z Grochowskiej to usłyszysz wrzask taki że Ci uszy spuchną.
Stary argument "a jak się popsuje tramwaj"?
To też, ale z autobusów 125 przy Metrze Stadion w godzinach szczytu sporo osób wysiada. Tak samo po południu przy Teatrze Powszechnym w drodze powrotnej do Międzylesia już o siedzące miejsce nieraz jest ciężko. Nie mówię że na każdym kursie, ale jak jadę do roboty i z roboty ( czy to rano czy późnym popołudniem) to mam okazję poobserwować tą linię. Wbrew temu co niektórzy mówią akurat ta linia much nie wozi.
Poza tym sporo ludzi z poza Warszawy do CZD nią pomyka. Łatwiej jest przyjezdnemu wytłumaczyć jak ma że Wschodniego na Grochowską dotrzeć niż jak ma jechać koleją i przesiadać się. Problemem jest weekend - wtedy faktycznie linia ta wozi świeże powietrze z Międzylesia i na odwrót, oraz korki na Grochowskiej w DP, w których to korkach nieraz stoją po 3 - 4 wozy na odcinku Zieleniecka - Ratusz.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24813
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lut 2020, 11:04

Świetnie, ale w relacji CZD - miasto pasażerom jest dokładnie wszystko jedno, którędy podjadą. Nawet jest to argument, żeby przepuścić ją przez Wschodni, który jak sam zauważyłeś, nie znajduje się przy Grochowskiej przecież.

Pseudoargument z popsutym tramwajem nie jest funta kłaków warty, autobus o pojemności 140 osób co 15 minut nie zastąpi tramwaju o pojemności 200 osób co 2 minuty (nawet, jeśli któryś z tych tramwajów to 140-osobowy szczeniak).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17284
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 13 lut 2020, 12:01

Glonojad pisze:
13 lut 2020, 11:04

Pseudoargument z popsutym tramwajem nie jest funta kłaków warty, autobus o pojemności 140 osób co 15 minut nie zastąpi tramwaju o pojemności 200 osób co 2 minuty (nawet, jeśli któryś z tych tramwajów to 140-osobowy szczeniak).
Ale wciąż popularny, np. na Tarchodworach dla linii 2 (101 i E-8) oraz na Odrowąża (176).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24813
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lut 2020, 12:18

Oczywiście, zawsze się znajdą ludzie, którzy nie ogarniają podstawowych prawideł matematyki. 520 do dziś "żyje" mimo M1, moja teza jest taka, że im rzadziej ktoś jeździ komunikacją, tym bardziej nie chce zman.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9661
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 lut 2020, 12:28

fik pisze:
13 lut 2020, 10:09
Powietrze umie krzyczeć?
Przecież wiadomo, że chodzi o ludzi, którzy chcieliby móc nią jeździć, a niekoniecznie nią jeździć naprawdę.


Dojazd do CZD zapewnia 525 z Centralnego. Po co wymyślać połączenie ze Wschodniego z przesiadką? A jeśli już, to jest 147 (ale to chyba dla fanatyków).
Glonojad pisze:
13 lut 2020, 12:18
Oczywiście, zawsze się znajdą ludzie, którzy nie ogarniają podstawowych prawideł matematyki. 520 do dziś "żyje" mimo M1, moja teza jest taka, że im rzadziej ktoś jeździ komunikacją, tym bardziej nie chce zman.
O ile kojarzę, to 520 wozi więcej ludzi, niż wynikałoby to z przytoczonego opisu 125. A poza tym 520 wykonuje dość przydatny skręt na Bankowym.
Podpiszcie proszę petycję przeciw ustawie kagańcowej! To dalsza część pełzającego zamachu stanu:
https://dzialaj.akcjademokracja.pl/camp ... ropo--sign

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25282
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 13 lut 2020, 12:34

rufio198 pisze:
13 lut 2020, 10:35
fik pisze:
13 lut 2020, 10:09


Powietrze umie krzyczeć?
Kiedy to ostatnio widziałeś że tak twierdzisz?
W latach 2017 - 2019 odbyłem koło setki podróży w porannym szczycie po Grochowskiej tą linią.
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17284
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 13 lut 2020, 12:52

Glonojad pisze:
13 lut 2020, 12:18
Moja teza jest taka, że im rzadziej ktoś jeździ komunikacją, tym bardziej nie chce zman.
Tu pełna zgoda.

PiotrekP
Posty: 3396
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 13 lut 2020, 20:01

KwZ pisze: A poza tym 520 wykonuje dość przydatny skręt na Bankowym.
Jeszcze.

ODPOWIEDZ