Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

Moderator: Wiliam

Krzysztof_J
Posty: 450
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 21 sie 2019, 11:27

beni pisze:
21 sie 2019, 10:52
pawcio pisze:
21 sie 2019, 10:13
Nie było zgody na regularny wjazd na tor techniczny na Żabie bez zrobienia sygnalizacji.
To 4 wyciągnąć prosto do Starzyńskiego w lewo i na Ratuszową ZOO. Czy też bez sygnalizatora na Starzyńskim się nie da. Paranoja.
Przecież na Starzyńskim nie ma świateł z żadnej strony i jakoś dwie relacje skrętne tam funkcjonują, więc to nie powinien być problem. Ale oczywiście ZTM woli wszystko namieszać i stworzyć dwa potwory przez całe miasto.

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 sie 2019, 11:32

To był konkurs z cyklu "Kto wymyśli najdłuższą i najbardziej zakręconą trasę?"
miłośnik 13N

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 21 sie 2019, 11:51

Stary Pingwin pisze:
21 sie 2019, 11:32
To był konkurs z cyklu "Kto wymyśli najdłuższą i najbardziej zakręconą trasę?"
Bardziej jak uprzykrzyć komunikację pasażerom i dowalić TW.
Na Pradze już dziś leżą papiery na UŻ lub Opieka około 16 osób kto pojedzie... ZTM.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 21 sie 2019, 14:42

Na tydzień to w ogóle nie wiem po co mecyje z przekładką. 3 i tak nie będzie wyrabiała sama, przesiadka na Żabie w Z to będzie jak zwykle jakieś nieporozumienie, 169 będzie niezabieralne a cały obszar wokół ZP Kondratowicza pozostaje bez komunikacji (ledwie strefa dojścia do 3 dla części Pekinu na Rembielińskiej).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 21 sie 2019, 17:53

Ciekawe co pasażerowie lepiej przyswajają: kursy skrócone, czy de facto dwie linie o tym samym numerze (tak, mówię o 71) pod głównym dworcem kolejowym. Generalnie zasada powinna być prosta: jeśli taki potwór zawiera ordynarne samoprzecięcia - robimy przebieranki, jak nie - niech będzie 7x.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 sie 2019, 20:03

pawcio pisze:
21 sie 2019, 10:13
Nie było zgody na regularny wjazd na tor techniczny na Żabie bez zrobienia sygnalizacji.
Przede wszystkim bez automatycznych zwrotnic na wlocie wschodnim nie ma wzbudzania świateł dla relacji technicznej.

Ale tak, 71 to jeden z głupszych pomysłów w i tak już nienajmądrzejszej polityce objazdowej (28 to powinno być albo 78, albo dwie linie ze zmianą numeru).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25348
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sie 2019, 20:38

Linie ze zmianą numeru wymagają kompletu Swingów lub Jazzów. W weekend to nie problem, w tygodniu gorzej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10594
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 sie 2019, 22:00

71 bo jedynka i 41.
74 bo czwórka. I kiedyś 44 :)

78 vel 28 na Służewcu? Eeee :p
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8361
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 sie 2019, 10:28

beni pisze:
21 sie 2019, 11:51
Na Pradze już dziś leżą papiery na UŻ lub Opieka około 16 osób kto pojedzie... ZTM.
UŻ i Opieka w akcie protestu przeciwko zbyt długiej linii?

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 22 sie 2019, 10:39

Si dokładnie może nie przeciwko linii bo mamy 28 ale przeciwko durnym pomysłom ZTM którym nikt się nie przeciwstawi a wręcz przyklaskują. I nie tylko tramwaje reszta przewoźników też. Na głowie stanąć i zrealizować wytyczne za wszelką cenę bo … wzkm najważniejsze. Nie wiem jak na innych zakładach ale na Pradze tak się przyjęło. Za dużo raportów NR, czy inne wymysły ZTM to załoga na L4 itp. Jestem w szoku bo na Pingwinowie jak byłem to tylko na L4 się szło po zabraniu premii za przewinienie, bo i tak miesiąc w plecy z premią a tu hurtowo się dogadują mały zakład to i społeczność bardziej dogadana, stąd na Pradze częste zasilenia ludzi z innych zakładów. Ciekawe co Mokotów powie na linię 3 bo podobno mają mieć. Wszak Wola i Żoliborz z DUO słabo przędzie Mokotów chyba nie lepiej. Na jedynce 105Na mokotowskie to prawie pewniak. Co będzie od września czas pokaże. Może 13N zmartwychwstaną.

Rozkładów od soboty dalej brak, grafiki nie zaktualizowane ot cała polityka ZTM jeszcze w piątek się okaże że nie aktualne zamknięcie bo coś tam coś tam i coś tam. Cały bałagan.
Podoba mnie się zawsze jak klikasz na rozkład jazdy na stronie ZTM na tydzień do przodu i napis "DATA ZBYT ODLEGŁA" no planowanie mają o tydzień wstecz super. Kto rano wstaje i pierwszy pierdyknie w ścianę ten wymyśla rozkłady. Bo na kilka tygodni do przodu nie da się w stolicy planować. Bo przecież 20.08.2019 ZTM dowiedział się o zamknięciu od 24.08.2019 co nie. Parodia z tą instytucją i tyle. No ale stołki rosną i etaty też. Tak się rozrosło ZTM po co tyle działów ponad 1000 osób już pracuje.

Zarządem Transportu Miejskiego kieruje Dyrektor powoływany i odwoływany przez Prezydenta m.st. Warszawy.

1. Dyrektorowi podlegają:
• Dział Kadr i Spraw Socjalnych [NK];
• Dział Kontroli Wewnętrznej [NA];
•Dział Prawny [NP];
•Dział Prasowy [NC];
•Dział Rozwoju Transportu [NR];
• Samodzielne Stanowisko ds. BHP [NBH];
•Samodzielne Stanowisko Inspektora Ochrony Danych [NOD].

2. Zastępcy Dyrektora - Dyrektorowi Pionu Ekonomiczno-Finansowego podlegają:
•Dział Ekonomiczny [FE];
•Dział Analiz [FA];
•Dział Zamówień Publicznych [FZ];
• Dział Techniczny [FT].

3. Głównemu Księgowemu podlegają:
•Dział Finansowy [KGF];
•Dział Księgowości [KGK].

4. Dyrektorowi Pionu Handlowego podlegają:
•Dział Sprzedaży Biletów [HB];
•Dział Windykacji [HW];
•Dział Kontroli Biletów [HK];
• Dział Nadzoru Handlowego [HNH].

5. Dyrektorowi Pionu Przewozów podlegają:
• Dział Organizacji Przewozów [PPO];
•Dział Nadzoru Przewozów [PN];
•Dział Informacji Pasażerskiej [PPI].

6. Dyrektorowi Pionu Inwestycji podlegają:
•Dział Planowania i Przygotowania Inwestycji [IPP];
•Dział Realizacji Inwestycji i Remontów [IPR];
•Dział Rozliczeń Inwestycji [IRO];
•Dział ds. Metra Warszawskiego [IMW];
•Dział Zarządzania Infrastrukturą Komunikacyjną [IZK];
•Samodzielne Stanowisko ds. Koordynowania Inwestycji Miejskich [IKI].

7. Dyrektorowi Pionu Teleinformatycznego i Bezpieczeństwa podlegają:
•Dział Wsparcia Użytkowników i Utrzymania Systemów Informatycznych [EU];
•Dział Rozwoju Systemów Informatycznych [ER];
•Dział Wsparcia Projektów [EWP];
•Dział Zintegrowanej Karty Miejskiej [EKM];
•Dział Bezpieczeństwa [EB].

8. Dyrektorowi Pionu Administracyjno-Organizacyjnego podlegają:
•Dział Organizacji i Zarządzania Jakością [OZJ];
•Dział Administracyjno-Gospodarczy [OG];
•Dział Kontaktu z Pasażerem [OKP];
•Dział Funduszy Europejskich i Marketingu [OFM].
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8361
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 sie 2019, 12:53

beni pisze:
22 sie 2019, 10:39
Ciekawe co Mokotów powie na linię 3 bo podobno mają mieć.
A co ma powiedzieć? Linia prawie bez zakrętów, ciężko będzie się zgubić.
beni pisze:
22 sie 2019, 10:39
Tak się rozrosło ZTM po co tyle działów ponad 1000 osób już pracuje.
Jest to kłamstwo.
Wzrost liczby działów nie powoduje arytmetycznego wzrostu liczb zatrudnionych.
Pracowników jest ponad 700, z czego lwią część stanowią kontrolerzy, pracownicy POPów i nadzoru.

Oj, frustrację życiową wyczuwam.

michael112
Posty: 2836
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 22 sie 2019, 13:17

beni pisze:
22 sie 2019, 10:39
Podoba mnie się zawsze jak klikasz na rozkład jazdy na stronie ZTM na tydzień do przodu i napis "DATA ZBYT ODLEGŁA" no planowanie mają o tydzień wstecz super. Kto rano wstaje i pierwszy pierdyknie w ścianę ten wymyśla rozkłady. Bo na kilka tygodni do przodu nie da się w stolicy planować. Bo przecież 20.08.2019 ZTM dowiedział się o zamknięciu od 24.08.2019 co nie.
Słuchaj, ten komunikat to jeszcze pikuś.
Ja pamiętam takie sytuacje:
Kongres ŚJ 9-11 sierpnia, komunikat o objeździe wisi na stronie ZTM (wraz z informacją że będzie specjalny rozkład), tymczasem w czwartek 8 sierpnia po 20-tej na stronie wisi jeszcze zwykły rozkład bez uwzględnienia objazdu.
Nawet napisałem o tym posta w odpowiednim temacie:
michael112 pisze:
08 sie 2019, 20:47
Wciąż nie ma rozkładów jazdy m.in. dla 171 zakładających objazd Łazienkowskiej. Zmiana obowiązuje od jutra od rana(!)

Łukasz
Posty: 10594
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 22 sie 2019, 13:59

Planują raczej, ale może nie ma kto wrzucić. Poza tym to nie takie oczywiste, może coś się jeszcze klaruje.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 sie 2019, 14:14

W ramach protestu na L4? What? :lol:

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8361
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 sie 2019, 14:54

Emyl pisze:
22 sie 2019, 14:14
W ramach protestu na L4? What? :lol:
[offtop]Gdy związek zawodowy wejdzie za mocno[/offtop]

ODPOWIEDZ