Powrót do dawnych czasów, kiedy na tych liniach jeździły midiki.
Przystanek Żerań FSO 02 jest poza trasą podstawową, od Kanału Żerańskiego 02 kurs jest normalnie widoczny w rozkładzie jazdy.
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Powrót do dawnych czasów, kiedy na tych liniach jeździły midiki.
Przystanek Żerań FSO 02 jest poza trasą podstawową, od Kanału Żerańskiego 02 kurs jest normalnie widoczny w rozkładzie jazdy.
Ale już od 10 lat robi się przetargi dla ajentów na dowolne linie w aglomeracji warszawskiej i przewoźnicy muszą się z tym liczyć. A nawet, jak było ograniczenie do konkretnych obszarów to i tak dotyczyło to tylko jednego krańca danej linii i nie brakowało bardzo długich dojazdów/zjazdów. Naprawdę to nie jest nic nowego ani zaskakującego ze strony naszego organizatora.
705 jedzie z Metra Marymont, więc gdzie ta adnotacja i gdzie ma wjechać?Łukasz pisze:Czyli trochę są ukryte. Raz, że można by wpisać w rozkład z adnotacją, że startują z innego przystanku. A dwa, że wjazd pewnie by aż tak dużo nie kosztował czasu, nawet biorąc pod uwagę czas pracy.
Za to "duża" Arriva musi jeździć z Estrady na pusto do CH Marki. Pierwszy kurs na 190 ma o 4:23. Ciekawe czy na 180 będzie miała jakieś dojazdy/zjazdy do/z Wilanowa?
Dokładnie, jakiś czas temu nawet podawałem dla każdego ajenta wykaz linii tych bliższych i tych dalszych. ZTM nie odpowiada również za (głupie) lokalizacje zajezdni ajentów, to też dobra wola ZTMu, że w przetargach dopuszczają bazę na terenie dowolnej gminy na której ZTM świadczy usługi.Dantte pisze: ↑27 wrz 2019, 23:32A potok to jest o 3 rano z Warszawy pod miasto czy raczej na odwrót? Co to ZTM obchodzi, skąd kto gdzie dojeżdża. Tak długo jak nie jest to MZA, któremu za dojazdy płacić trzeba, to tylko ich dobra wola, że dają ajentowi linie bliżej bazy (i, co akurat absurdalne, w niektórych przypadkach widać jak ZTM idzie na rękę ajentowi mimo braku podstaw w potoku pasażerskim, np. jeśli chodzi o kursy skrócone). Niech sobie ten przewoźnik nocuje te wozy i w Płochocinie. Zgodził się ajent na umowę, niech teraz płaci za kierowcę i paliwo z własnej kieszeni, a nie pieniędzy podatników (jak kursy-widmo MZA albo TW o 3 rano z zajezdni).
Duża Arriva, któryś dodatek na 180 będzie startował i krańcował w obu z zmianach na Wilanowie, całka zapewne któraś też.ashir pisze: ↑28 wrz 2019, 10:03Ale już od 10 lat robi się przetargi dla ajentów na dowolne linie w aglomeracji warszawskiej i przewoźnicy muszą się z tym liczyć. A nawet, jak było ograniczenie do konkretnych obszarów to i tak dotyczyło to tylko jednego krańca danej linii i nie brakowało bardzo długich dojazdów/zjazdów. Naprawdę to nie jest nic nowego ani zaskakującego ze strony naszego organizatora.705 jedzie z Metra Marymont, więc gdzie ta adnotacja i gdzie ma wjechać?Łukasz pisze:Czyli trochę są ukryte. Raz, że można by wpisać w rozkład z adnotacją, że startują z innego przystanku. A dwa, że wjazd pewnie by aż tak dużo nie kosztował czasu, nawet biorąc pod uwagę czas pracy.Za to "duża" Arriva musi jeździć z Estrady na pusto do CH Marki. Pierwszy kurs na 190 ma o 4:23. Ciekawe czy na 180 będzie miała jakieś dojazdy/zjazdy do/z Wilanowa?