Strona 1 z 7

Zmiany obsługowe - marzec 2021

: 27 lut 2021, 8:41
autor: Flash8222
W ramach planowanych zmian, które mogą nie zostać wdrożone. Od 05.03 rusza akcja elektryfikacja.
116, 128, 175, 180 i 518 plus przerzuty z tym związane.

Zmiany od lutego 2021

: 27 lut 2021, 9:47
autor: Łukasz
180 będzie miało 5-minutowy postój na Esperanto na ładowanie, czy Wilanów zaczyna działać?

Zmiany od lutego 2021

: 27 lut 2021, 10:12
autor: michael112
Flash8222 pisze:
27 lut 2021, 8:41
W ramach planowanych zmian, które mogą nie zostać wdrożone. Od 05.03 rusza akcja elektryfikacja.
116, 128, 175, 180 i 518 plus przerzuty z tym związane.
A jak się będzie ładować 175?
Łukasz pisze:
27 lut 2021, 9:47
180 będzie miało 5-minutowy postój na Esperanto na ładowanie, czy Wilanów zaczyna działać?
Prawdopodobnie Chomiczówka.

Zmiany od lutego 2021

: 27 lut 2021, 11:09
autor: Łukasz
175 to pewnie bwl ze 128.

Zmiany od lutego 2021

: 27 lut 2021, 13:57
autor: michael112
Łukasz pisze:
27 lut 2021, 11:09
175 to pewnie bwl ze 128.
Tak proponowałem już jakiś czas temu.
Ale chyba to oznacza że od 5.03 ma ruszyć także ładowarka szczęśliwicka, bo zjazd na Woronicza równie dobrze można zrobić z lotniska?

Zmiany od lutego 2021

: 27 lut 2021, 16:03
autor: fraktal
Niech może najpierw spróbują z tą obsługą, która jest, przetestować ładowarki, czy w ogóle działają, wysyłając elektryki na wybrane brygady, a zmiany wprowadzą później, zamiast od razu na początku miesiąca zmieniać rozkłady i ustalone grafiki.

Zmiany od lutego 2021

: 27 lut 2021, 16:53
autor: michael112
Nie wiem jak oni tam to ustalają. Na moje powinni mieć do tego czasu ładowarki obcykane i przetestowane (do tej pory za działające uważało się tylko Konwiktorską, Spartańską i od niedawna Esperanto), a tutaj na oko mi wygląda że miałyby ruszyć i Szczęśliwice i Chomiczówka i Nowodwory. Na dzień dzisiejszy nie słyszałem nawet o próbach w tych lokalizacjach. Aczkolwiek podobno Chomiczówka i Nowodwory miały już podłączone zasilanie. Na Chomiczówce ktoś nawet widział palące się światełko. Ja z kolei jakiś czas temu spostrzegłem ekipę Innogy grzebiącą przy szafkach elektrycznych na Szczęśliwicach.
Tak poza tym, @Flash8222, na logikę powinien się zmienić rozkład jazdy 111, bo ładowarki Esperanto już działają. Nie są zatem już potrzebne przerwy na Gocławiu na zjazd do R10, za to czytałem na forum że w weekendy postoje na Esperanto są niewystarczające żeby się podładować. Ostatnio ZTM ma w zwyczaju zmieniać rozkłady grupami linii, to może przy okazji gmerania przy innych liniach z TK przystosowałby rozkład 111?

Zmiany od lutego 2021

: 27 lut 2021, 17:26
autor: Vlady
michael112 pisze:
27 lut 2021, 16:53
(..)
Na dzień dzisiejszy nie słyszałem nawet o próbach w tych lokalizacjach. Aczkolwiek podobno Chomiczówka i Nowodwory miały już podłączone zasilanie. Na Chomiczówce ktoś nawet widział palące się światełko. Ja z kolei jakiś czas temu spostrzegłem ekipę Innogy grzebiącą przy szafkach elektrycznych na Szczęśliwicach.
(...)
Były prowadzone próby na tych krańcach.

Zmiany od lutego 2021

: 01 mar 2021, 10:09
autor: person
Łukasz pisze:
27 lut 2021, 9:47
180 będzie miało 5-minutowy postój na Esperanto na ładowanie, czy Wilanów zaczyna działać?
Trasa linii 180 zostanie skrócona, czy postój z pasażerami?

Zmiany od lutego 2021

: 01 mar 2021, 10:10
autor: Szymon
person pisze:
01 mar 2021, 10:09
Łukasz pisze:
27 lut 2021, 9:47
180 będzie miało 5-minutowy postój na Esperanto na ładowanie, czy Wilanów zaczyna działać?
Trasa linii 180 zostanie skrócona, czy postój z pasażerami?
Byłoby ciekawie, gdyby wprowadzili kursy skrócone :term:

Zmiany od lutego 2021

: 01 mar 2021, 11:02
autor: michael112
@person @Szymon - skąd Wam takie pomysły przychodzą do głowy? :D Wydaje mi się oczywiste że będą się ładować na pętli Chomiczówka, tym bardziej że wg wpisu @Vlady prowadzono już próby tych ładowarek.

Zmiany od lutego 2021

: 01 mar 2021, 11:11
autor: Flash8222
Podobno już jest zmiana terminu gdyż UDT zwleka z wydaniem zgody na użytkowanie ładowarek.

Zmiany od lutego 2021

: 01 mar 2021, 11:29
autor: michael112
Zawsze ktoś musi robić problemy. Innogy widocznie już się uporał, to teraz UDT rzuca kłody pod nogi.

P.S. A jak tam monterzy ładowarek. Nie zaspali? Mogliby zabrać się za montaż kolejnych ładowarek. Wilanów, Browarna? Młynowa nie liczę, bo tam ma być budowana nowa pętla.

Zmiany od lutego 2021

: 01 mar 2021, 17:41
autor: Solaris
michael112 pisze:
27 lut 2021, 16:53
... Tak poza tym, @Flash8222, na logikę powinien się zmienić rozkład jazdy 111, bo ładowarki Esperanto już działają. Nie są zatem już potrzebne przerwy na Gocławiu na zjazd do R10, za to czytałem na forum że w weekendy postoje na Esperanto są niewystarczające żeby się podładować. Ostatnio ZTM ma w zwyczaju zmieniać rozkłady grupami linii, to może przy okazji gmerania przy innych liniach z TK przystosowałby rozkład 111?
W rozkładzie świątecznym (umownie), 111 na Esperanto ma postoje po 5 minut. Jeżeli 111 ma się ładować na Esperatno, to postoje powinny być po około 20-25 minut (tak by wykorzystać do maksimum obie ładowarki. Na Gocławiu przerwy powinny mieć około 15 minut. Tak by można by było spokojnie "skorzystać" z ekspedycji, ewentualnie na jakiś krótki spacer.

Zmiany obsługowe - marzec 2021

: 03 mar 2021, 8:15
autor: Łukasz
Czy kierowca po każdych 45 minutach jazdy musi iść na spacer?