Czasy przejazdu - 2022–2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Czas przejazdu między pojedynczymi przystankami raczej nie stanowi mojego obiektu zainteresowania.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To tak średnio są usprawiedliwione, bo na wyświetlaczach 190 w wersji do Górczewskiej nie różni się niczym od 190 w wersji do Znanej.
Bywalec pisze: ↑23 lip 2023, 10:35Kiedyś tu na forum przy podobnej dyskusji przeczytałem, że motorniczy jest od prowadzenia tramwaju a nie zabawy na ekraniku i każdorazowym ustawianiu czegoś co powinno zmieniać się automatycznie. I ja się z tym zgadzam. Zresztą to nie jest dobre rozwiązanie bo nie w każdym pojeździe da się ustawić kurs skrócony zaznaczając ostatni przystanek na liście do wyboru.
A nawet tam gdzie jest to możliwe to nie jest dobre rozwiązanie bo to, że przykładowo dwóch motorniczych będzie ręcznie ustawiać a pozostałych 20 już nie spowoduje chaos. Bo jednego dnia pasażer trafi na prawidłowo oznaczony kurs skrócony a następnego dnia nie i nie będzie chciał wyjść albo i poleci wiązanka w stronę motorniczego, że źle wyświetla trasę. Mimo, że to automat robi za niego. To powinno zostać rozwiązane systemowo.
To ręczne ustawianie doprowadza do chaosu, jak na 33, gdzie w stronę krańca Piaski już widziałem kilka wariantów:
a) 33 PIASKI
b) 33 PIASKI TRASA ZMIENIONA
c) 33 PIASKI KURS SKRÓCONY
oraz jakiegoś ananasa z najlepszym niczym przy awaryjnym objeździe:
d) 33 PIASKI UWAGA! ZMIANA TRASY
To jest doprawdy fascynujące: kupuje się za - jak to kiedyś mówiono - naprawdę grube hajsiwo MeGa SuPeR UlTrA ExTrA HiPeR DuPeR WyJeBaNe w KoSmOs z WoDoTrYsKaMi iChOleRa WiE CzYm JeSzCzE WyŚwIeTlAcZe przy okazji wykorzystując to do lansu w mediach społecznościowych i rozgłaszając wszem i wobec, że o to nastał postęp i jaka to informacja pasażerska jest w stołecznym zbiorkomie najlepsza od czasów króla Popiela, po czym nie dość, że nie wykorzystuje się wszystkich możliwych opcji systemu, to jeszcze powoduje się, iż SIP jest uboższy niż za czasów cudu techniki w postaci przestarzałych już obecnie wyświetlaczy Buse/R&G z lat z przełomu XX i XXI wieku, a nawet dostarcza mniej informacji pasażerowi niż standardowa dykta i to w czasach, gdzie po ulicach jeżdżą już autonomiczne samochody i pojawienia się chatu GPT. Zasadniczo mam wrażenie, że MeGa SuPeR UlTrA ExTrA HiPeR DuPeR WyJeBaNe w KoSmOs z WoDoTrYsKaMi iChOleRa WiE CzYm JeSzCzE WyŚwIeTlAcZe mają służyć tylko dla lansu w socialmediach, a potem jak już nowy tabor wyjedzie na ulice, to każdy ma w nosie albo nawet w części ciała służącej do defekacji, czy one w ogóle działają, tak jakby umieszczenie zdjęć na facebooku lub innym instagramie było najważniejszym celem.
Akurat z tym to bym uważał, bo zaraz redaktor O. napisze artykuł będący mentalną masturbacją, jak to kiedyś było wspaniale z rodzinami (chyba patologicznymi) linii i potem wszystkie warianty dostaną tyle nowych numerków, że trzeba będzie poszerzyć zakres numeracji o zakres czterocyfrowy, a MeGa SuPeR UlTrA ExTrA HiPeR DuPeR WyJeBaNe w KoSmOs z WoDoTrYsKaMi iChOleRa WiE CzYm JeSzCzE WyŚwIeTlAcZe w dalszym ciągu będą zawierały gorszy SIP wizualny niż stara poczciwa decha.
A tak w ogóle to domagam się ustanowienia jakiegoś Medalu Wawkomu, bo w historii tego forum chyba jeszcze nikt tak pięknie nie pokolorował literek jak ja
EDIT był, bo dodałem słowo wyświetlacze. Wcześniej zapomniałem.
Nie zawsze poważne opinie
-
- Posty: 5814
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jestem w stanie zrozumieć ten sam czas odjazdu z pętli, co z przystanku zbiorczego, w przypadku Służewca, Banacha czy Gocławka. Kłóci mi się trochę w przypadku Winnicy, zwłaszcza, że przystanek dla wysiadających i przystanek na pętli dzieli minuta.
miłośnik 13N
Pawcio kiedyś pisał, że odjazd z pętli do pierwszego przystanku to 1 minuta (od 0:00 do 0:59). Pamiętam, że kiedyś się dziwiłem jak 27 z pętli do Sowińskiego ma przejechać w rozkładową minutę.
-
- Posty: 5814
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Teraz już są 2 minuty. I jeszcze dołożyli minutę między Elekcyjną a Wolską.
Tylko operacyjnie, bo nie jest dobrze mieć medianę +1 na samym początku.pawcio pisze:Czas przejazdu między pojedynczymi przystankami raczej nie stanowi mojego obiektu zainteresowania.
Wynalazek poza jakimiś mikroszczytami generuje zerowy ruch, dlatego minuta ze Służewca do Postępu wydaje się wystarczająca, a potem dwie do ronda UE, tak dla czystego porządku - skoro na pętli też jest zero, to tu też może być.
ŁK
-
- Posty: 5814
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Panie, prawie jak na autobusach- trzy przystanki w jednej minucie.
miłośnik 13N
Osiągnęliśmy ponadświetlną szybkość tramwajuStary Pingwin pisze:Panie, prawie jak na autobusach- trzy przystanki w jednej minucie.
I akurat na Marynarskiej to jest prawda.
ŁK
- TranslatorPS
- Posty: 629
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Chciałbym zauważyć, że temat oznakowania kursów skróconych to jakieś cztery piętra niżej powinien się znajdować, a nie pomiędzy czasami przejazdu.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Jego czerwoności, proszę wybaczyć pytanie: a czy aby ten temat nie jest również lekko przeterminowany?TranslatorPS pisze:Chciałbym zauważyć, że temat oznakowania kursów skróconych to jakieś cztery piętra niżej powinien się znajdować, a nie pomiędzy czasami przejazdu.
ŁK
- TranslatorPS
- Posty: 629
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Poprzedni temat też trwał dwa lata, zaraz się dokona szybkiej zmiany nazwy tematu i problem się zażegnaŁukasz pisze: ↑24 lip 2023, 11:06Jego czerwoności, proszę wybaczyć pytanie: a czy aby ten temat nie jest również lekko przeterminowany?TranslatorPS pisze:Chciałbym zauważyć, że temat oznakowania kursów skróconych to jakieś cztery piętra niżej powinien się znajdować, a nie pomiędzy czasami przejazdu.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Jedno zero mogło być. Albo na wyjeździe z pętli, albo przy Wynalazku (z tej lub tamtej strony). Dwa zera to już by było za dużo.Łukasz pisze: ↑24 lip 2023, 10:43Tylko operacyjnie, bo nie jest dobrze mieć medianę +1 na samym początku.pawcio pisze:Czas przejazdu między pojedynczymi przystankami raczej nie stanowi mojego obiektu zainteresowania.
Wynalazek poza jakimiś mikroszczytami generuje zerowy ruch, dlatego minuta ze Służewca do Postępu wydaje się wystarczająca, a potem dwie do ronda UE, tak dla czystego porządku - skoro na pętli też jest zero, to tu też może być.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
@fik znowu będzie się zastanawiał, czy piszę posty z wnętrza jego mózgu. Może nazwijmy ten medal na cześć ojca założyciela tego forum?
Tak w ogóle, czy to jest w porządku, że moderator z innych podforów kontynuuje OT po pisemnej i czerwonej interwencji jednego z moderatorów tego podforum?
Tak w ogóle, czy to jest w porządku, że moderator z innych podforów kontynuuje OT po pisemnej i czerwonej interwencji jednego z moderatorów tego podforum?
Nie zawsze poważne opinie