Ciekawe, czy po włączeniu świateł na wyjeździe z pętli (po przebitce do Modlińskiej) to 0 pozostanie.Stary Pingwin pisze: ↑24 lip 2023, 9:40Jestem w stanie zrozumieć ten sam czas odjazdu z pętli, co z przystanku zbiorczego, w przypadku Służewca, Banacha czy Gocławka. Kłóci mi się trochę w przypadku Winnicy, zwłaszcza, że przystanek dla wysiadających i przystanek na pętli dzieli minuta.
Czasy przejazdu - 2022–2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27397
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To waflowe dziedzictwo, prawie jak kwiczący żywiecWiliam pisze: ↑24 lip 2023, 23:00Fik już to zrobił opisując gisową mapę WTP.
https://wawkom.waw.pl/viewtopic.php?p=1081375#p1081375
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Minuty wynikające z ułamków dokłada się na ostatnim odcinku. Dodatkowo na dojeździe do pętli raczej jest akcja-kumulacja minut, żeby przyjazdy na przerwę mogły być punktualnie. Między innymi dlatego na wschodniej Grochowskiej w stronę pętli wisi jakieś 0,7 minuty luzu i raczej wisieć sobie będzie, nawet jeśli uda się ustawić dobrze Waszyngtona.Stary Pingwin pisze: ↑24 lip 2023, 9:40Jestem w stanie zrozumieć ten sam czas odjazdu z pętli, co z przystanku zbiorczego, w przypadku Służewca, Banacha czy Gocławka. Kłóci mi się trochę w przypadku Winnicy, zwłaszcza, że przystanek dla wysiadających i przystanek na pętli dzieli minuta.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26828
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To dlatego, że ZTM z okazji budowy metra wyłączył priorytet.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy w busmanie jest możliwość określenia czasu przejazdu na jakiś okres i potem powrót do poprzedniego ustawienia?
Pamiętam, że na odcinek z Sowińskiego do cm. Wolskiego 27 miało 1 minutę. Ale w okolicach 1.11., kiedy na pętli stały inne linie dostawało 2 minuty. Potem wróciło do 1 minuty. Zastanawiam się, czy coś takiego nie mogłoby mieć zastosowania w wakacje, ferie, święta itd.
Pamiętam, że na odcinek z Sowińskiego do cm. Wolskiego 27 miało 1 minutę. Ale w okolicach 1.11., kiedy na pętli stały inne linie dostawało 2 minuty. Potem wróciło do 1 minuty. Zastanawiam się, czy coś takiego nie mogłoby mieć zastosowania w wakacje, ferie, święta itd.
Wydaje mi się że trzeba robić równoległy wariant przejazdu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- TranslatorPS
- Posty: 630
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Są trzy opcje:
> tworzymy nową grupę czasów przejazdu (grupę podpina się pod rodzaj dnia rozkładowego),
> tworzymy nowy przejazd między przystankami (wymaga zmiany na poziomie wariantu),
> tworzymy czas przejazdu unikalny dla danej linii (idealne gdy rozkład na dany okres tworzymy w nowej grupie linii).
> tworzymy nową grupę czasów przejazdu (grupę podpina się pod rodzaj dnia rozkładowego),
> tworzymy nowy przejazd między przystankami (wymaga zmiany na poziomie wariantu),
> tworzymy czas przejazdu unikalny dla danej linii (idealne gdy rozkład na dany okres tworzymy w nowej grupie linii).
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Czy na Żelaznej po południu są duże korki? Przyglądam się nowemu rozkładowi na 157 i jest bardzo wydłużony czas przejazdu. Od 16 do 18 na każdy przystanek to 2 minuty, a przed Solidarności nawet 3. To nie jest przesada w drugą stronę?
Tak, zawsze Żelazna stała w stronę północną przed Wolą-Ratusz. Korek niekiedy spokojnie sięgał do Chłodnej...
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Jaki nowy rozkład? Nie widzę nic z nową datą, a ten bezlik minut na Żelaznej kojarzę już w 2019r.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Data jest od 10 lipca. Stąd myślałem, że nowy. Ale jak patrzę na przyjazdy na Gwiaździstą to wcale nie są przed czasem. Czyli widać potrzebne. Różnica między przejazdem rano i w szczycie popołudniowym to chyba 21 minut. To dużo jak na jeden półkurs.
Teraz to nie wiem, bo bardzo rzadko jeżdżę 157, ale kiedyś to potrafił się w popołudniowym szczycie korek zaczynać już nawet od Prostej. Do tego na Żelaznej jest sporo pasów bez świateł. Sporo ludzi przechodzi przez pasy na wysokości Łuckiej przy Fabryce Norblina.
Nie zawsze poważne opinie
Myślałem, że w wakacje ruch jest mniejszy. Ale widać nie zawsze.
W Norblinie to nawet z racji dodatkowych stolików przy knajpach w pasażu pod chmurką i ciepłej oraz słonecznej pogody (niekoniecznie dziś) to nawet większy
Nie zawsze poważne opinie