Czasy przejazdu - 2022–2023
: 23 lip 2023, 22:40
Czas przejazdu między pojedynczymi przystankami raczej nie stanowi mojego obiektu zainteresowania.
To tak średnio są usprawiedliwione, bo na wyświetlaczach 190 w wersji do Górczewskiej nie różni się niczym od 190 w wersji do Znanej.
Bywalec pisze: ↑23 lip 2023, 10:35Kiedyś tu na forum przy podobnej dyskusji przeczytałem, że motorniczy jest od prowadzenia tramwaju a nie zabawy na ekraniku i każdorazowym ustawianiu czegoś co powinno zmieniać się automatycznie. I ja się z tym zgadzam. Zresztą to nie jest dobre rozwiązanie bo nie w każdym pojeździe da się ustawić kurs skrócony zaznaczając ostatni przystanek na liście do wyboru.
A nawet tam gdzie jest to możliwe to nie jest dobre rozwiązanie bo to, że przykładowo dwóch motorniczych będzie ręcznie ustawiać a pozostałych 20 już nie spowoduje chaos. Bo jednego dnia pasażer trafi na prawidłowo oznaczony kurs skrócony a następnego dnia nie i nie będzie chciał wyjść albo i poleci wiązanka w stronę motorniczego, że źle wyświetla trasę. Mimo, że to automat robi za niego. To powinno zostać rozwiązane systemowo.
To ręczne ustawianie doprowadza do chaosu, jak na 33, gdzie w stronę krańca Piaski już widziałem kilka wariantów:
Akurat z tym to bym uważał, bo zaraz redaktor O. napisze artykuł będący mentalną masturbacją, jak to kiedyś było wspaniale z rodzinami (chyba patologicznymi) linii i potem wszystkie warianty dostaną tyle nowych numerków, że trzeba będzie poszerzyć zakres numeracji o zakres czterocyfrowy, a MeGa SuPeR UlTrA ExTrA HiPeR DuPeR WyJeBaNe w KoSmOs z WoDoTrYsKaMi iChOleRa WiE CzYm JeSzCzE WyŚwIeTlAcZe w dalszym ciągu będą zawierały gorszy SIP wizualny niż stara poczciwa decha.
Jestem w stanie zrozumieć ten sam czas odjazdu z pętli, co z przystanku zbiorczego, w przypadku Służewca, Banacha czy Gocławka. Kłóci mi się trochę w przypadku Winnicy, zwłaszcza, że przystanek dla wysiadających i przystanek na pętli dzieli minuta.
Tylko operacyjnie, bo nie jest dobrze mieć medianę +1 na samym początku.pawcio pisze:Czas przejazdu między pojedynczymi przystankami raczej nie stanowi mojego obiektu zainteresowania.
Osiągnęliśmy ponadświetlną szybkość tramwajuStary Pingwin pisze:Panie, prawie jak na autobusach- trzy przystanki w jednej minucie.
Jego czerwoności, proszę wybaczyć pytanie: a czy aby ten temat nie jest również lekko przeterminowany?TranslatorPS pisze:Chciałbym zauważyć, że temat oznakowania kursów skróconych to jakieś cztery piętra niżej powinien się znajdować, a nie pomiędzy czasami przejazdu.
Poprzedni temat też trwał dwa lata, zaraz się dokona szybkiej zmiany nazwy tematu i problem się zażegnaŁukasz pisze: ↑24 lip 2023, 11:06Jego czerwoności, proszę wybaczyć pytanie: a czy aby ten temat nie jest również lekko przeterminowany?TranslatorPS pisze:Chciałbym zauważyć, że temat oznakowania kursów skróconych to jakieś cztery piętra niżej powinien się znajdować, a nie pomiędzy czasami przejazdu.
Jedno zero mogło być. Albo na wyjeździe z pętli, albo przy Wynalazku (z tej lub tamtej strony). Dwa zera to już by było za dużo.Łukasz pisze: ↑24 lip 2023, 10:43Tylko operacyjnie, bo nie jest dobrze mieć medianę +1 na samym początku.pawcio pisze:Czas przejazdu między pojedynczymi przystankami raczej nie stanowi mojego obiektu zainteresowania.
Wynalazek poza jakimiś mikroszczytami generuje zerowy ruch, dlatego minuta ze Służewca do Postępu wydaje się wystarczająca, a potem dwie do ronda UE, tak dla czystego porządku - skoro na pętli też jest zero, to tu też może być.