Rozkłady tramwajowe - 2022

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

fraktal
Posty: 5479
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 sty 2022, 13:32

bartoni722 pisze:
28 sty 2022, 13:25
Ścinanie podaży na Powstańców Śląskich z 22,5 na 12 kursów w szczycie i z 15 na 8 poza nim jest pomysłem, delikatnie mówiąc, nienajlepszym.
Tak jak mówiłem, większość biur pewnie na pracę zdalną pójdzie na ferie.

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 28 sty 2022, 13:45

fraktal pisze:
28 sty 2022, 13:32
bartoni722 pisze:
28 sty 2022, 13:25
Ścinanie podaży na Powstańców Śląskich z 22,5 na 12 kursów w szczycie i z 15 na 8 poza nim jest pomysłem, delikatnie mówiąc, nienajlepszym.
Tak jak mówiłem, większość biur pewnie na pracę zdalną pójdzie na ferie.
I to ma być argument za znaczącym pogorszeniem obsługi ciągu pełnego bloków mieszkalnych i dowozu zeń do metra?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25348
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sty 2022, 14:58

fraktal pisze:
28 sty 2022, 13:08
pawcio pisze:
28 sty 2022, 10:25

Taka dziwna forma zjazdu z Broniewskiego na R4. Nie za bardzo jest alternatywa przy zamkniętej Wólczyńskiej.
Wszystkie zjazdy na Żoliborz z Kieleckiej i więcej Mokotowa? Poza tym oczywiście, że 11 powinna być zawieszona na ferie i przy pracy zdalnej.
Niestety Mokotów na 33 był niepożądany z uwagi na układ przerw, zmian i SWL_i bez dostępu do Metra Młociny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5479
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 sty 2022, 15:22

pawcio pisze:
28 sty 2022, 14:58
fraktal pisze:
28 sty 2022, 13:08
Wszystkie zjazdy na Żoliborz z Kieleckiej i więcej Mokotowa? Poza tym oczywiście, że 11 powinna być zawieszona na ferie i przy pracy zdalnej.
Niestety Mokotów na 33 był niepożądany z uwagi na układ przerw, zmian i SWL_i bez dostępu do Metra Młociny.
To w takim razie ponumerowałbym te kursy jako 28 i puścił je nawet nie umieszczając w rozkładzie pasażerskim. Mimo wszystko 28 na Ratuszowej Zoo budziłoby mniejsze zdziwienie niż 33 tamże. I potem zjazd na Żoliborz również jako 28.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36640
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 sty 2022, 15:25

Zjazd to akurat lepiej jako 6...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 sty 2022, 15:30

Jazda przez pętlę na Ratuszowej oczywiście z pasażerami? To chyba gratka miłośnicza, nie? :)

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 28 sty 2022, 15:37

Nie ma tak dobrze, wychodzi że są to oddzielne kursy. Wysiadający na 01, minuta "postoju" na technicznym i wsiadający na 05.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

fraktal
Posty: 5479
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 sty 2022, 15:42

Bastian pisze:
28 sty 2022, 15:25
Zjazd to akurat lepiej jako 6...
Już nie chciałem komplikować, zwłaszcza że i tak wszystkie zjazdy będą przez Marymoncką. :wink:

Łukasz
Posty: 10602
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 sty 2022, 15:49

Emyl pisze:Jazda przez pętlę na Ratuszowej oczywiście z pasażerami? To chyba gratka miłośnicza, nie? :)
Trochę nie rozumiem, dokąd się da dojechać przez Ratuszową, a bez Ratuszowej nie da. Na Gdański na górę? A przez Stawki nie można było?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25348
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sty 2022, 17:13

Trzeba dojechać z Piasków na Żoliborz pomijając Metro Młociny. Czyli gdzieś trzeba zawrócić, bo na pl. Grunwaldzkim brakuje łuków. Można albo przez Stawki (tylko wtedy jest problem z sygnalizacją przy Muranowskiej) albo z zawrotką na pętli ZOO.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5277
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 28 sty 2022, 17:19

Można jeszcze pomyśleć o jakiś oberkach przez Kercelak, ale pewnie więcej zamieszania z tym niż pożytku. Czy te zjazdy z ZOO będą z pasażerami górą? Bo jeśli nie, to teoretycznie powinny być wykazane na rozkładzie przy Arkadii. {To oczywiście żart :)}
PS. Tak na marginesie sprawczej roli wawkomu, to dalej "nieda się" opisać trasy zjazdu na tabliczkach? Temat wałkowany pewnie od 15 lat, ale może coś się ruszy? Jakoś przy Zetkach za metro dało się warianty tras opisać....

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4886
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 28 sty 2022, 17:25

Oberek Okopowa - al. Solidarności - al. JPII wychodzi nawet lepiej czasowo niż przez ZOO. Chociaż ja bym jednak kierował przez Stawki - nie ma sygnalizacji kierunkowej, ale każdorazowo przy objazdach trzeba sobie radzić a dotyczy to głównie godzin wczesno porannych i późno wieczornych (nie licząc nielicznych dodatków ok. 9 rano czy wczesnym wieczorem). Zresztą przykład Nowowiejskiej gdzie R-3 przez wiele lat skręcało na ogólnym świetle a nawet liniowo 10/19 pokazuje, że ten jeden tydzień można byłoby się przemęczyć.
ObrazekObrazek

Paweł D.
Posty: 5277
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 28 sty 2022, 17:38

Pewnie kwestia ewentualnej odpowiedzialności, bo ogólnie to nie są łatwe skrzyżowania. Dzwonów (nie tramwajowych) było całkiem sporo.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25348
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sty 2022, 18:02

Paweł D. pisze:
28 sty 2022, 17:19
Można jeszcze pomyśleć o jakiś oberkach przez Kercelak, ale pewnie więcej zamieszania z tym niż pożytku. Czy te zjazdy z ZOO będą z pasażerami górą? Bo jeśli nie, to teoretycznie powinny być wykazane na rozkładzie przy Arkadii. {To oczywiście żart :)}
PS. Tak na marginesie sprawczej roli wawkomu, to dalej "nieda się" opisać trasy zjazdu na tabliczkach? Temat wałkowany pewnie od 15 lat, ale może coś się ruszy? Jakoś przy Zetkach za metro dało się warianty tras opisać....
Oberki przez Kercelak zjadają własny ogon. Zjazd jeszcze by można puścić. Ale wyjazd pojawia się na Rondzie Radosława 09 nie w tę stronę, co potrzeba.
Powrót z Ratuszowej przez Międzyparkową. Całkowicie poza trasą, ale z pasażerami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 sty 2022, 18:28

Jak to zjadają własny ogon? :term: W snejka się tam nagraliśta?

Zablokowany