Rozkłady tramwajowe - 2023

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 03 gru 2023, 10:17

Właśnie zajrzałem Pingwiny mają trzy brygady 22+28 i mogłyby one być przydzielone do R1 lub R2, zaś 72 dla R4. Oszczędności w ponoć i tak napiętym budżecie jakieś by były. Dojazdy z R4 i z R2. Ale po co pomyśleć skoro i tak ktoś tworzył rozkłady. Zaraz się odezwie szara eminecja w obronie czegoś tam.

Tak samo jak wspaniała koordynacja 6 i 18 na Traugutta w jednym czasie w szczycie.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 gru 2023, 10:40

Praca planisty też kosztuje. Raczej więcej niż przejazd 3 tramwajów prze miasto - ale tego widzący jedynie czubek własnego nosa motorowy nie ogarnie.
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5814
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 gru 2023, 10:41

Koordynacja 6 z 18 jest historyczna i trwała. Była, jest i będzie. Jedyny niezmienny od lat duet, mimo zawirowań rozkładów, zmian rozkładowych i obsługowych. 6 dodatkowo po opuszczeniu Międzyparkowej skleja się z 15.
miłośnik 13N

Stary Pingwin
Posty: 5814
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 gru 2023, 10:44

Łukasz pisze:
03 gru 2023, 10:40
Praca planisty też kosztuje. Raczej więcej niż przejazd 3 tramwajów prze miasto - ale tego widzący jedynie czubek własnego nosa motorowy nie ogarnie.
Myślisz, że praca 6 motorniczych jest mniej warta od pracy planisty? 3 oddaje zmianę, 3 musi na nią dojechać.
Nisko nas cenisz.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25343
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 gru 2023, 11:44

Przypominam że 134N są liczone jak solówki, wiec ich kilometry są dwa razy tańsze. A na 22+28 134N byłyby raczej za małe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 5980
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 gru 2023, 11:46

pawcio pisze:
03 gru 2023, 11:44
Przypominam że 134N są liczone jak solówki, wiec ich kilometry są dwa razy tańsze. A na 22+28 134N byłyby raczej za małe.
A z czym jest skoordynowana 6, że jeździ razem z 15 i 18? Z 28?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25343
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 gru 2023, 11:46

Przede wszystkim z 3 na wspólnym torze na Gocławku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 5980
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 gru 2023, 11:56

pawcio pisze:
03 gru 2023, 11:46
Przede wszystkim z 3 na wspólnym torze na Gocławku.
Zapomniałem. Dzięki.

Paweł D.
Posty: 5271
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 gru 2023, 12:01

A 18 ze wszystkim po drodze. Pewnie stąd te losowe opóźnienia jak zajedzie ją 6. Choć czasem już w plecy ma 2-3 przystanki do Żerania.

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 gru 2023, 12:21

Stary Pingwin pisze:
03 gru 2023, 10:44
Łukasz pisze:
03 gru 2023, 10:40
Praca planisty też kosztuje. Raczej więcej niż przejazd 3 tramwajów prze miasto - ale tego widzący jedynie czubek własnego nosa motorowy nie ogarnie.
Myślisz, że praca 6 motorniczych jest mniej warta od pracy planisty? 3 oddaje zmianę, 3 musi na nią dojechać.
Nisko nas cenisz.
Jeśli masz 1 planistę i 1000 motorniczych, to jest różnica czy musisz mu dołożyć 100% czasu w nadgodzinach, czy 6 motorniczym dołożyć po godzinie.

I nie chodzi tu o cenienie, tylko o dociążanie zasobu ludzkiego (100% vs 0.6%). Akurat zapewne Ty jesteś w stanie spojrzeć dalej, niż na czubek własnego nosa :) Było dużo zmian na weekend, w tym na każdy dzień osobne.
ŁK

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 03 gru 2023, 12:48

Tworząc rozkład i służby można było to rozegrać tak jak pisałem. A pisanie twoje o jakiś tam zasobach mija się z celem. Czy wyślesz 2 motorniczych na drugi koniec miasta i kolejnych 3 też co za różnica niech się motorniczy martwi. Chore podejście i tyle.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 03 gru 2023, 12:50

pawcio pisze:
03 gru 2023, 11:44
Przypominam że 134N są liczone jak solówki, wiec ich kilometry są dwa razy tańsze. A na 22+28 134N byłyby raczej za małe.
Przypomnę że na 72 Praga wysłała Swingi które mogły pójść na 22. Wola za tego szczeniaka też by Swinga znalazła.
Więc tłumaczenie żadne.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 03 gru 2023, 12:53

Stary Pingwin pisze:
03 gru 2023, 10:44
Łukasz pisze:
03 gru 2023, 10:40
Praca planisty też kosztuje. Raczej więcej niż przejazd 3 tramwajów prze miasto - ale tego widzący jedynie czubek własnego nosa motorowy nie ogarnie.
Myślisz, że praca 6 motorniczych jest mniej warta od pracy planisty? 3 oddaje zmianę, 3 musi na nią dojechać.
Nisko nas cenisz.
Planista o 14 już idzie do domu i w 4 literach ma że ktoś na drugą zmianę o 11 musi pożegnać rodzine i zapier.. na drugi koniec miasta bo ktoś enter źle klikną lub robi po złości inaczej tego nie widzę i nie tylko ja.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25343
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 gru 2023, 14:49

beni pisze:
03 gru 2023, 12:48
Tworząc rozkład i służby można było to rozegrać tak jak pisałem. A pisanie twoje o jakiś tam zasobach mija się z celem. Czy wyślesz 2 motorniczych na drugi koniec miasta i kolejnych 3 też co za różnica niech się motorniczy martwi. Chore podejście i tyle.
Praga brygady na 72 ma akurat dzielone na pół, z tego co pamiętam.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 08 gru 2023, 17:09

Patrząc na rozkłady nie których linii od poniedziałku mamy nową kampanie "Tramwaje zwalniają". No kto by pomyślał.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Zablokowany