Nie są brygady 2, 03, 04, 05 i 91.
Zmiany od czerwca 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 5089
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Brygady linii 208 https://kmwawa.github.io/kmwaw-rozklad- ... a--208.pdf
https://kmwawa.github.io/kmwaw/
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
Tyle, że 525 jak było co 15 minut, to puste nie jeździło, także w międzyszczycie i teraz z częstotliwością 20 minutową bywa po prostu zatłoczone (przynajmniej w tym kursie, którym ja jechałem w kierunku centrum). Ciekawe, jak tam sytuacja w 523.Georg pisze: ↑17 cze 2023, 18:19I jeszcze ścięto godziny popołudniowego szczytu dla 525. Ale jak myślałem co będzie na wakacje to myślałem że i 125 i 525 przez cały dzień będą co 20 minut, więc mogło być gorzej.Krzysiek_S pisze: ↑17 cze 2023, 18:05151 do MP na stanowisku po 118. Rozkłady wakacyjne na 125 i 147[ to samo co 146].
BTW Uważam, że większość cięć wakacyjnych powinno się wprowadzać od 1 lipca gdy ludzie biorą urlopy, teraz jedynie zawiesić linie szkolne lub studenckie. Ale najwyraźniej nawet ten tydzień jest wart tego, żeby trochę wozokilometrów zaoszczędzić.
Czy na Instalatorów postawiono kierowcom Toitoikę?
- ZielonyJamnik
- Posty: 694
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Czyli 208 w lewo to żadne dołożenie brygad, tylko przełożenie z kupki na kupkę?
To dopiero propaganda. Przecież w takim wypadku oferta się pogorszy, gdyż z definicji skręty w lewo są dłuższe niż w prawo
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Do tramwaju w lewo jest szybciej niż w prawo.ZielonyJamnik pisze:Czyli 208 w lewo to żadne dołożenie brygad, tylko przełożenie z kupki na kupkę?
To dopiero propaganda. Przecież w takim wypadku oferta się pogorszy, gdyż z definicji skręty w lewo są dłuższe niż w prawo
ŁK
Tak, zachowanie obecnych brygad przy ścięciu rozkładu a dzięki temu uruchomienie nowego kierunku. W porannym szczycie w stronę Alej kursują dwie brygady (co 15 minut) a w stronę Grójeckiej trzy (co 10 minut), po południu jest odwrotnie - w stronę Alej trzy brygady (co 10 minut) i w stronę Grójeckiej dwie (co 15 minut).ZielonyJamnik pisze: ↑26 cze 2023, 20:42Czyli 208 w lewo to żadne dołożenie brygad, tylko przełożenie z kupki na kupkę?
To dopiero propaganda. Przecież w takim wypadku oferta się pogorszy, gdyż z definicji skręty w lewo są dłuższe niż w prawo
Z pogorszeniem oferty bym nie przesadzał. Oczywiście to dopiero pierwszy dzień kursowania więc ciężko obiektywnie to stwierdzić ale jak dziś jechałem to ten najważniejszy lewoskręt czyli z Harfowej w Grójecką był bardzo spoko - od razu zielone się zapaliło i szybko przejechaliśmy. Boję się o lewoskręt z Grójeckiej w Bitwy czy tam się nie będzie korkować ale tam już mało kto dojeżdża. A jeśli chodzi o lewoskręt z Bitwy w Al. Jerozolimskie to tam autobus ma na pokonanie jednego przystanku aż 4 minuty. Dziś aż musiał odstawać na przystanku.
Od wczoraj na 176 pojawiają się Otokary. Dzisiaj brygady 1 i 2 (dodatki - standardowo SU12).
O tym chyba nie było żadnej wzmianki, albo może przeoczyłem. W dziwadłach też nie ma nic na ten temat.
O tym chyba nie było żadnej wzmianki, albo może przeoczyłem. W dziwadłach też nie ma nic na ten temat.
Bo to planowe zarówno w DS jak i od wczoraj w DP.
Wspominałem o tym na OB i zapewne będzie podobnie jak z wozami 9m na 234 i Z-1, czyli niezabieralne
Swoją drogą to przy Marywilskiej przybyło pewnie z kilka (jeżeli nie kilkanaście) tysięcy mieszkańców, a poza komunikacją kolejową, to obsługa osiedli odbywa się w zasadzie w oparciu o 176. Dowózka do metra co 30 minut to jednak dość unikalne rozwiązanie
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Można by było w pierwszej kolejności przestać się wygłupiać, że pociągi lotniskowe są przyspieszone (choć w sumie przy planach rozrzucania peronów kolejowych po Warszawie jak obornikiem po polu mogą się nimi naturalnie stać).
176 jest wdzięczne do strefowania podaży, połowa do Marcelina, połowa na Chaszczówkę. Tylko na wszelki wypadek, gdyby ktoś władny mnie czytał, dodam że nie mam na myśli połowy obecnej częstotliwości.
Alternatywnie można zapewnić też komunikację na Krzyżówki i zapewnić dojazdy w dwie strony, Marymont - Grot - Krzyżówki - Marcelin - Marywilska - Bródno, ale tu już trzeba by było znaleźć całkiem konkretnie brygad, więc pewnie wyszłoby że kursuje tylko co 48 minut w porannym szczycie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem Ramadanu i świąt narodowych na Kiribati.
176 jest wdzięczne do strefowania podaży, połowa do Marcelina, połowa na Chaszczówkę. Tylko na wszelki wypadek, gdyby ktoś władny mnie czytał, dodam że nie mam na myśli połowy obecnej częstotliwości.
Alternatywnie można zapewnić też komunikację na Krzyżówki i zapewnić dojazdy w dwie strony, Marymont - Grot - Krzyżówki - Marcelin - Marywilska - Bródno, ale tu już trzeba by było znaleźć całkiem konkretnie brygad, więc pewnie wyszłoby że kursuje tylko co 48 minut w porannym szczycie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem Ramadanu i świąt narodowych na Kiribati.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Nie wiem czy pchanie cokolwiek przez most Grota ma jakikolwiek sens. 176 to przede wszystkim niezła niezawodność. Jeżeli gdzie utknie to tam gdzie wszystko inne również - czyli na samej Marywilskiej.
Szybki rzut okiem na czasy przejazdu pozwala stwierdzić, że wychodzi, że trzeba by po 1 dodatku z rana i po południu dodać, a z dodatków zrobić całki żeby zrobić 7,5/15 do Marcelina.
Szybki rzut okiem na czasy przejazdu pozwala stwierdzić, że wychodzi, że trzeba by po 1 dodatku z rana i po południu dodać, a z dodatków zrobić całki żeby zrobić 7,5/15 do Marcelina.
Ciekawe te podjazdy na Szczęśliwice.kmwaw pisze: ↑26 cze 2023, 13:33
Brygady linii 208 https://kmwawa.github.io/kmwaw-rozklad- ... a--208.pdf
Też dziś byłem. Godziwy postój w miejscu 414. Na Bitwy blokujesz zatokę.
Na 177 pojawiła się w porannym szczycie brygada 087 łączona ze 105. Planowo na przegubowca