Zmiany od września 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Bieżące reagowanie na zmieniające się sytuacje kadrowe na zakładach (widocznie z tygodnia na tydzień) nazywasz tępotą?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Przecież on powtarza tylko to, co mu związkole powiedzą w kabinie.
Nie zawsze poważne opinie
Wydaje mi się, że lepiej, żeby MZA samo sobie przerzucało te brygady, bo podobno w poniedziałek na Stalowej będzie zero dyżurnych w zmianie B. Myślę, że sytuacja dojrzała już do tego, żeby samo sobie je przekazywać z oddziału na oddział bez udziału Organizatora. Jak będzie, zobaczymy.bartoni722 pisze: ↑23 wrz 2023, 15:22Bieżące reagowanie na zmieniające się sytuacje kadrowe na zakładach (widocznie z tygodnia na tydzień) nazywasz tępotą?
Ojfraktal pisze: ↑23 wrz 2023, 16:10Wydaje mi się, że lepiej, żeby MZA samo sobie przerzucało te brygady, bo podobno w poniedziałek na Stalowej będzie zero dyżurnych w zmianie B. Myślę, że sytuacja dojrzała już do tego, żeby samo sobie je przekazywać z oddziału na oddział bez udziału Organizatora. Jak będzie, zobaczymy.bartoni722 pisze: ↑23 wrz 2023, 15:22Bieżące reagowanie na zmieniające się sytuacje kadrowe na zakładach (widocznie z tygodnia na tydzień) nazywasz tępotą?
Jak MZA za to się zabierze, to dopiero wtedy będzie pierdolnik i dziesiątki nie zrealizowanych kursów
Jest jeden dyżurny na zm. B od 16:40 do 02:15.fraktal pisze: ↑23 wrz 2023, 16:10Wydaje mi się, że lepiej, żeby MZA samo sobie przerzucało te brygady, bo podobno w poniedziałek na Stalowej będzie zero dyżurnych w zmianie B. Myślę, że sytuacja dojrzała już do tego, żeby samo sobie je przekazywać z oddziału na oddział bez udziału Organizatora. Jak będzie, zobaczymy.bartoni722 pisze: ↑23 wrz 2023, 15:22Bieżące reagowanie na zmieniające się sytuacje kadrowe na zakładach (widocznie z tygodnia na tydzień) nazywasz tępotą?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Czyli wystarczy, że ktoś się wykruszy, a nie będzie żadnego.
Dosyć ciekawe godziny urzędowaniaWalas pisze: ↑23 wrz 2023, 17:03Jest jeden dyżurny na zm. B od 16:40 do 02:15.fraktal pisze: ↑23 wrz 2023, 16:10Wydaje mi się, że lepiej, żeby MZA samo sobie przerzucało te brygady, bo podobno w poniedziałek na Stalowej będzie zero dyżurnych w zmianie B. Myślę, że sytuacja dojrzała już do tego, żeby samo sobie je przekazywać z oddziału na oddział bez udziału Organizatora. Jak będzie, zobaczymy.
- TranslatorPS
- Posty: 629
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
No tak średnio, bo to ZTM wyznacza godziny wyjazdu/zjazdu oraz przejazdów technicznych na wyjazd/zjazd w przypadku MZA.fraktal pisze: ↑23 wrz 2023, 16:10Wydaje mi się, że lepiej, żeby MZA samo sobie przerzucało te brygady, bo podobno w poniedziałek na Stalowej będzie zero dyżurnych w zmianie B. Myślę, że sytuacja dojrzała już do tego, żeby samo sobie je przekazywać z oddziału na oddział bez udziału Organizatora. Jak będzie, zobaczymy.bartoni722 pisze: ↑23 wrz 2023, 15:22Bieżące reagowanie na zmieniające się sytuacje kadrowe na zakładach (widocznie z tygodnia na tydzień) nazywasz tępotą?
MZA mogłoby mieć oczywiście wzorce, no ale jak już jest ten podział kompetencji, to po co mieszać.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Chociażby dlatego że ZTM dostaje dane o możliwościach obsługowych z opóźnieniem, bo nie otrzymuje ich bezpośrednio z oddziałów, a z biura przy Włościańskiej. A przynajmniej tak było w czasach gdy wiedziałem więcej niż teraz. Często więc się to rozjeżdżało i chyba nadal rozjeżdża. A tym bardziej teraz gdy liczba kierowców na poszczególnych zajezdniach zmienia się z tygodnia na tydzień.TranslatorPS pisze: ↑24 wrz 2023, 10:18No tak średnio, bo to ZTM wyznacza godziny wyjazdu/zjazdu oraz przejazdów technicznych na wyjazd/zjazd w przypadku MZA.fraktal pisze: ↑23 wrz 2023, 16:10Wydaje mi się, że lepiej, żeby MZA samo sobie przerzucało te brygady, bo podobno w poniedziałek na Stalowej będzie zero dyżurnych w zmianie B. Myślę, że sytuacja dojrzała już do tego, żeby samo sobie je przekazywać z oddziału na oddział bez udziału Organizatora. Jak będzie, zobaczymy.
MZA mogłoby mieć oczywiście wzorce, no ale jak już jest ten podział kompetencji, to po co mieszać.