Zmiany od stycznia 2024
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Te styczniowe zmiany związane z konusami Mobilisu to tak na szybko raczej robione byly.
PKS na 356 zamiast Arrivy 12m, by pasował lub su10 z R13 zdjęte z 204.
12m na 204 bardziej przydatne by było zamiast 196, 234 i 356
PKS na 356 zamiast Arrivy 12m, by pasował lub su10 z R13 zdjęte z 204.
12m na 204 bardziej przydatne by było zamiast 196, 234 i 356
-
- Posty: 5089
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Mobilis ogólnie to stracił 18 brygad które zastąpiło MZA, a nie 25. MZA poza tym zastępstwem stałym zyskało też 6 dodatkowych brygad jako Rezerwa + doszła brygada 4 na ZA1. Porównanie z połowy grudnia 2023, do 2 stycznia 2024.
Michalczewski "stracił" jedną brygadę z 15 na 14.
Michalczewskiego "zastąpił" Grodzio + też 2 brygady z Relobusa, więc zyskał 3. Plus jeszcze drobne inne przetasowania.
Michalczewski "stracił" jedną brygadę z 15 na 14.
Michalczewskiego "zastąpił" Grodzio + też 2 brygady z Relobusa, więc zyskał 3. Plus jeszcze drobne inne przetasowania.
Dobrze rozumiem, że mają zakontraktowanych 25 brygad, a obsługują 32?Krzysiek_S pisze: ↑03 sty 2024, 17:04Mobilis ogólnie to stracił 18 brygad które zastąpiło MZA, a nie 25. (...)
-
- Posty: 5089
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Mobilis.MJ pisze: ↑03 sty 2024, 21:23Dobrze rozumiem, że mają zakontraktowanych 25 brygad, a obsługują 32?Krzysiek_S pisze: ↑03 sty 2024, 17:04Mobilis ogólnie to stracił 18 brygad które zastąpiło MZA, a nie 25. (...)
Brygad 9 metrowych było 47/48 teraz jest 25/ 24.
Brygad 12m było 44/43 teraz jest 47/46.
Brygad 18m było 47/48 teraz jest 49/46.
Więc brygad 9 metrowych ubyło w szczycie A 22 sztuki, brygad 12m przybyło 3 sztuki i 18 m 2 sztuki.
Więc w szczycie A ubyło Mobilisowi licząc 3 kontrakty nawet tylko 17 brygad, a nie 18 jak na szybko...
W szczycie B brygad 9 metrowych ubyło 24 sztuki, 12 metrowych przybyło 3 sztuki, 18 metrowych ubyło 2 sztuki.
Więc Mobilisowi ubyło 17 brygad w szczycie A i 23 w szczycie B.
Zaczęli wysyłać tego więcej. Z tego co widzę, w ruchu jest w tej chwili 29 sztuk 92**.
Ale tak naprawdę to nie aż tyle, bo część to zdublowane fikcyjne brygady, znajdujące się na terenie zajezdni, w tej chwili podwójnie się wyświetlają brygady: 164/1, 164/2, 264/1, 201/2, Z12/1.
To MZA stawiają na nogi, żyłują plan, oddelegowywują kierowców, a Mobilis nie ma pełnej puli zakontraktowanych brygad w szczycie? Skoro plan im spadł o 25 brygad na Alpino to nie powinni mieć problemów z brakami, a plan na poszczególnych kontraktach w obu szczytach powinien wynosić 25/50/50.Krzysiek_S pisze: ↑03 sty 2024, 22:27Mobilis.
Brygad 9 metrowych było 47/48 teraz jest 25/ 24.
Brygad 12m było 44/43 teraz jest 47/46.
Brygad 18m było 47/48 teraz jest 49/46.
Więc brygad 9 metrowych ubyło w szczycie A 22 sztuki, brygad 12m przybyło 3 sztuki i 18 m 2 sztuki.
Więc w szczycie A ubyło Mobilisowi licząc 3 kontrakty nawet tylko 17 brygad, a nie 18 jak na szybko...
W szczycie B brygad 9 metrowych ubyło 24 sztuki, 12 metrowych przybyło 3 sztuki, 18 metrowych ubyło 2 sztuki.
Więc Mobilisowi ubyło 17 brygad w szczycie A i 23 w szczycie B.
-
- Posty: 3304
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Jaki ma plan brygad Relobus i pks w DPKrzysiek_S pisze: ↑03 sty 2024, 22:27Mobilis.
Brygad 9 metrowych było 47/48 teraz jest 25/ 24.
Brygad 12m było 44/43 teraz jest 47/46.
Brygad 18m było 47/48 teraz jest 49/46.
Więc brygad 9 metrowych ubyło w szczycie A 22 sztuki, brygad 12m przybyło 3 sztuki i 18 m 2 sztuki.
Więc w szczycie A ubyło Mobilisowi licząc 3 kontrakty nawet tylko 17 brygad, a nie 18 jak na szybko...
W szczycie B brygad 9 metrowych ubyło 24 sztuki, 12 metrowych przybyło 3 sztuki, 18 metrowych ubyło 2 sztuki.
Więc Mobilisowi ubyło 17 brygad w szczycie A i 23 w szczycie B.
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
Czy dodatki na 154 z Ostrobramskiej to już tak na stałe?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Tak, a o co chodzi?
Dojazd do Pralki z Witolina jako 141 byłoby idealnym wykorzystaniem taboru.
Szczególnie że dojazd na te dodatki musiałby startować ok. 4:00 i 4:40 w nocy z Witolina
To już więcej użytku dałby zjazd - ok. 18:30 z Pralki jako 141 czy 19:30 z Zachodniej jako 182...
To już więcej użytku dałby zjazd - ok. 18:30 z Pralki jako 141 czy 19:30 z Zachodniej jako 182...
Na stałe to chyba nie, bo ostatnio praktycznie codziennie w wyprawkach dla R2 pojawia się trochę brygad przypisanych do innych zajezdni, jak rozumiem tymczasowo, zapewne z powodu braków kadrowych.
Np. dzisiaj są to:
R3: 188/1A, 182/8A, 733/507B, 401/2B, 154/05A, 188/09A, 148/012A+B, 523/023B, 154/06B.
R4: 197/09B, 190/016B, 122/011B.
Tylko nie wiem w którym przypadku jest tak, że kierowca wyjeżdża ze swojej zajezdni, a w którym przychodzi do R2 i wyjeżdża pojazdem stąd.
Np. dzisiaj są to:
R3: 188/1A, 182/8A, 733/507B, 401/2B, 154/05A, 188/09A, 148/012A+B, 523/023B, 154/06B.
R4: 197/09B, 190/016B, 122/011B.
Tylko nie wiem w którym przypadku jest tak, że kierowca wyjeżdża ze swojej zajezdni, a w którym przychodzi do R2 i wyjeżdża pojazdem stąd.