Rozkłady tramwajowe – 2024

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27396
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 sty 2024, 10:14

pawcio pisze:
28 sty 2024, 21:18
fik pisze:
28 sty 2024, 19:20


Po pierwsze, o moich doświadczeniach zdecydowanie gówno wiesz, więc najuprzejmiej jak mogę i z głębokim szacunkiem proszę, abyś się o nich nie wypowiadał, w szczególności (quasi)publicznie.
Po drugie, osoby mało- i wieloletnie to zdecydowanie nie jedyni beneficjenci LF, ale widzę że mental ZUSu (jeśli komuś nie urwało nogi, ręki i głowy jednocześnie, to jest stuprocentowy pełnosprawny) w społeczeństwie pokutuje srogo.
Nie rozumiem powiązania "mentalu zusu" ze zmianą trybu funkcjonowania w społeczeństwie w momencie pojawienia się potomstwa, albo kiedy na emeryturze przestajesz funkcjonować w reżimie grafiku.
Podkreślę kluczowe określenie: "zdecydowanie nie jedyni beneficjenci".
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 sty 2024, 11:25

Łukasz pisze:
29 sty 2024, 8:45
fraktal pisze:
Przykro mi, że nocy nie spędzam na jeżdżeniu autobusami i tramwajami i sprawdzaniu, jaki przekrój społeczeństwa zeń korzysta. Ale wszystko przed Wami i możecie sprawdzić empirycznie i wykazać mi błąd.
Czyli nie wiem, ale się wypowiem?
Gdybyś Ty coś na ten temat wiedział, pewnie udzieliłbyś innej odpowiedzi zamiast tylko zaczepki. Oczywiście, że tabor niskopodłogowy to wygoda dla większości pasażerów. Jednak wygoda też jest stopniowalna. Mogę mieć bardzo wygodny fotel, ale nieco mniej wygodna kanapa nie będzie przeszkodą. A są pasażerowie, którzy nie dadzą rady wejść do tramwaju z wysoką podłogą. Tacy pasażerowie w większości mam wątpliwości, czy o godzinie 22:30 wybraliby transport publiczny akurat jako opcję pierwszego wyboru, co oczywiście nie znaczy, że nie wybiorą go nigdy.

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 sty 2024, 13:27

fraktal pisze:
Łukasz pisze:
29 sty 2024, 8:45
Czyli nie wiem, ale się wypowiem?
Gdybyś Ty coś na ten temat wiedział, pewnie udzieliłbyś innej odpowiedzi zamiast tylko zaczepki. Oczywiście, że tabor niskopodłogowy to wygoda dla większości pasażerów. Jednak wygoda też jest stopniowalna. Mogę mieć bardzo wygodny fotel, ale nieco mniej wygodna kanapa nie będzie przeszkodą. A są pasażerowie, którzy nie dadzą rady wejść do tramwaju z wysoką podłogą. Tacy pasażerowie w większości mam wątpliwości, czy o godzinie 22:30 wybraliby transport publiczny akurat jako opcję pierwszego wyboru, co oczywiście nie znaczy, że nie wybiorą go nigdy.
Nie wybierają, bo transport wciąż jest nie dla nich. Kompletnie mylisz kierunek implikacji.
ŁK

patryk148
Posty: 536
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 31 sty 2024, 16:59

Całość się rozchodzi o dodanie na 7 6 brygad, na 15 6 brygady, na 20 6 brygad, na 23 6 brygad, na 35 5 brygad. Czyli 29 brygad.

Dopiero później można myśleć o 17 trzech brygad, 9 5 brygad, 22 5 brygad, a 25 na koniec.

Oczywiście otwarcie Kasprzaka pochłonie brygady, ale można na 26 dodatki wstawić wysokie.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8359
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 31 sty 2024, 17:24

patryk148 pisze:
31 sty 2024, 16:59
(...) a 25 na koniec.
Dziwnie wymawiasz "a z 25 koniec" ;-)
25 należy zlikwidować (lub skrócić do Ratuszowej-Zoo w najlepszym razie, jeśli musi być połączenie ciągu Alej z Wileniakiem)

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 lut 2024, 7:33

Dlaczego 35 z Woli wyjeżdżają przez Prostą, JPII, Chałubińskiego do Nowowiejskiej w obie strony? Nie lepiej jednak przez Towarową? Zakładam, że skręcenie 2 brygad na Bankowym to rocket science.
ŁK

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 02 lut 2024, 7:51

Łukasz pisze:
02 lut 2024, 7:33
Dlaczego 35 z Woli wyjeżdżają przez Prostą, JPII, Chałubińskiego do Nowowiejskiej w obie strony? Nie lepiej jednak przez Towarową? Zakładam, że skręcenie 2 brygad na Bankowym to rocket science.
Zjazdy/Wyjazdy z jednej strony od Wolskiej powodowały zatory stąd decyzja by choć kilka brygad puścić od strony Kasprzaka.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 lut 2024, 8:37

person pisze:
31 sty 2024, 17:24
patryk148 pisze:
31 sty 2024, 16:59
(...) a 25 na koniec.
Dziwnie wymawiasz "a z 25 koniec" ;-)
25 należy zlikwidować (lub skrócić do Ratuszowej-Zoo w najlepszym razie, jeśli musi być połączenie ciągu Alej z Wileniakiem)
Kiedy 25 najpustsze jest właśnie jako połączenie Alej z Wileniakiem, dużo lepiej pracuje z Bródna do metra.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8359
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 lut 2024, 10:08

Glonojad pisze:
02 lut 2024, 8:37
person pisze:
31 sty 2024, 17:24


Dziwnie wymawiasz "a z 25 koniec" ;-)
25 należy zlikwidować (lub skrócić do Ratuszowej-Zoo w najlepszym razie, jeśli musi być połączenie ciągu Alej z Wileniakiem)
Kiedy 25 najpustsze jest właśnie jako połączenie Alej z Wileniakiem, dużo lepiej pracuje z Bródna do metra.
Dziwnie wymawiasz "3 powinno kursować częściej" ;-)

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 lut 2024, 10:34

person pisze:
Glonojad pisze:
02 lut 2024, 8:37
Kiedy 25 najpustsze jest właśnie jako połączenie Alej z Wileniakiem, dużo lepiej pracuje z Bródna do metra.
Dziwnie wymawiasz "3 powinno kursować częściej" ;-)
Dziwnie wymagasz „metro nie zastępuje wystarczająco trójki”.
ŁK

primoż
Posty: 3746
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 02 lut 2024, 10:56

Bo i tramwaj ma na Bródnie i Pradze nieco inny obszar obsługi niż metro, a i zysk czasowy niewielki. A biorąc pod uwagę, że na M. Bródno trzeba się trochę nachodzić wchodząc od strony Rembielińskiej...
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 lut 2024, 11:06

Whatever. Jeśli 25 musi istnieć, to niech jeździ z Bródna na Wschodni. Jest w sumie dla mnie niezrozumiałe, że na Wschodni można bezpośrednio dojechać tramwajem z Woli, z Ochoty, z Żoliborza i Bielan a nie z największego osiedla mieszkaniowego na prawym brzegu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27396
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 lut 2024, 11:13

Dla mnie jednak najbardziej niezrozumiałe jest, że na Wschodni można dojechać tramwajem z Centralnego.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Paweł D.
Posty: 5274
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 02 lut 2024, 11:32

Myślę, że linii 7 można przypisać parę innych zadań oprócz łączenia dwóch (7 na upartego) dworców (p.o.). Ale ja tam się na tym mało znam....

BrdzJkb
Posty: 197
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 02 lut 2024, 12:06

Glonojad pisze:
02 lut 2024, 11:06
Whatever. Jeśli 25 musi istnieć, to niech jeździ z Bródna na Wschodni. Jest w sumie dla mnie niezrozumiałe, że na Wschodni można bezpośrednio dojechać tramwajem z Woli, z Ochoty, z Żoliborza i Bielan a nie z największego osiedla mieszkaniowego na prawym brzegu...
Chodzi o to osiedle mieszkaniowe z którego na Wschodni da się dojechać autobusem 169?

ODPOWIEDZ