Podkreślę kluczowe określenie: "zdecydowanie nie jedyni beneficjenci".pawcio pisze: ↑28 sty 2024, 21:18Nie rozumiem powiązania "mentalu zusu" ze zmianą trybu funkcjonowania w społeczeństwie w momencie pojawienia się potomstwa, albo kiedy na emeryturze przestajesz funkcjonować w reżimie grafiku.fik pisze: ↑28 sty 2024, 19:20
Po pierwsze, o moich doświadczeniach zdecydowanie gówno wiesz, więc najuprzejmiej jak mogę i z głębokim szacunkiem proszę, abyś się o nich nie wypowiadał, w szczególności (quasi)publicznie.
Po drugie, osoby mało- i wieloletnie to zdecydowanie nie jedyni beneficjenci LF, ale widzę że mental ZUSu (jeśli komuś nie urwało nogi, ręki i głowy jednocześnie, to jest stuprocentowy pełnosprawny) w społeczeństwie pokutuje srogo.
Rozkłady tramwajowe – 2024
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Gdybyś Ty coś na ten temat wiedział, pewnie udzieliłbyś innej odpowiedzi zamiast tylko zaczepki. Oczywiście, że tabor niskopodłogowy to wygoda dla większości pasażerów. Jednak wygoda też jest stopniowalna. Mogę mieć bardzo wygodny fotel, ale nieco mniej wygodna kanapa nie będzie przeszkodą. A są pasażerowie, którzy nie dadzą rady wejść do tramwaju z wysoką podłogą. Tacy pasażerowie w większości mam wątpliwości, czy o godzinie 22:30 wybraliby transport publiczny akurat jako opcję pierwszego wyboru, co oczywiście nie znaczy, że nie wybiorą go nigdy.
Nie wybierają, bo transport wciąż jest nie dla nich. Kompletnie mylisz kierunek implikacji.fraktal pisze:Gdybyś Ty coś na ten temat wiedział, pewnie udzieliłbyś innej odpowiedzi zamiast tylko zaczepki. Oczywiście, że tabor niskopodłogowy to wygoda dla większości pasażerów. Jednak wygoda też jest stopniowalna. Mogę mieć bardzo wygodny fotel, ale nieco mniej wygodna kanapa nie będzie przeszkodą. A są pasażerowie, którzy nie dadzą rady wejść do tramwaju z wysoką podłogą. Tacy pasażerowie w większości mam wątpliwości, czy o godzinie 22:30 wybraliby transport publiczny akurat jako opcję pierwszego wyboru, co oczywiście nie znaczy, że nie wybiorą go nigdy.
ŁK
Całość się rozchodzi o dodanie na 7 6 brygad, na 15 6 brygady, na 20 6 brygad, na 23 6 brygad, na 35 5 brygad. Czyli 29 brygad.
Dopiero później można myśleć o 17 trzech brygad, 9 5 brygad, 22 5 brygad, a 25 na koniec.
Oczywiście otwarcie Kasprzaka pochłonie brygady, ale można na 26 dodatki wstawić wysokie.
Dopiero później można myśleć o 17 trzech brygad, 9 5 brygad, 22 5 brygad, a 25 na koniec.
Oczywiście otwarcie Kasprzaka pochłonie brygady, ale można na 26 dodatki wstawić wysokie.
Dlaczego 35 z Woli wyjeżdżają przez Prostą, JPII, Chałubińskiego do Nowowiejskiej w obie strony? Nie lepiej jednak przez Towarową? Zakładam, że skręcenie 2 brygad na Bankowym to rocket science.
ŁK
Zjazdy/Wyjazdy z jednej strony od Wolskiej powodowały zatory stąd decyzja by choć kilka brygad puścić od strony Kasprzaka.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Kiedy 25 najpustsze jest właśnie jako połączenie Alej z Wileniakiem, dużo lepiej pracuje z Bródna do metra.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dziwnie wymagasz „metro nie zastępuje wystarczająco trójki”.
ŁK
Bo i tramwaj ma na Bródnie i Pradze nieco inny obszar obsługi niż metro, a i zysk czasowy niewielki. A biorąc pod uwagę, że na M. Bródno trzeba się trochę nachodzić wchodząc od strony Rembielińskiej...
Nie zawsze poważne opinie
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Whatever. Jeśli 25 musi istnieć, to niech jeździ z Bródna na Wschodni. Jest w sumie dla mnie niezrozumiałe, że na Wschodni można bezpośrednio dojechać tramwajem z Woli, z Ochoty, z Żoliborza i Bielan a nie z największego osiedla mieszkaniowego na prawym brzegu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Myślę, że linii 7 można przypisać parę innych zadań oprócz łączenia dwóch (7 na upartego) dworców (p.o.). Ale ja tam się na tym mało znam....
Chodzi o to osiedle mieszkaniowe z którego na Wschodni da się dojechać autobusem 169?