Rozkłady tramwajowe – 2024

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Łukasz
Posty: 10568
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Rozkłady tramwajowe – 2024

Post autor: Łukasz » 03 sty 2024, 9:41

Na dziesiątce dziś rano jakieś sterowanie jest? Siódma dziesiątka wg czynaczas powinna jechać na wyścigi, a właśnie nią skręcam w Prostą… API tramwajowe oczywiście nie działa.
ŁK

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 26 sty 2024, 8:13

Od 29.01.2024 coś się zmienia w TW widzę nowe rozkłady 9, 18 i 28 na stronie WTP reszta po staremu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4877
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 26 sty 2024, 8:16

Zapomniałeś o 6 :kekeke:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25331
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 sty 2024, 8:24

Pierwsze 142N wchodzą do rozkładu. Wola oddaje na Żoliborz 5 brygad 28, Żoliborz na Mokotów 18, a Mokotów na Wolę 9.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michael112
Posty: 2827
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 sty 2024, 8:49

142N pojadą na 28 czy będą jeszcze jakieś inne linie? Pytam o rozkładowym planie a nie nieoficjalnym wysyłaniu.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25331
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 sty 2024, 9:09

W DP podstawowo 6+28, ewentualnie 15. W weekendy 6+18 i dalej 15+22.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 26 sty 2024, 9:11

Bywalec pisze:
26 sty 2024, 8:16
Zapomniałeś o 6 :kekeke:
Data 04.09.23 więc co się zmieniło.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25331
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 sty 2024, 9:13

Całki będą niskie, ale być może bez wymiany rozkładu dla pasażera.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 27 sty 2024, 10:19

Plan niskich wzrasta w takim razie do ilu brygad udało się przekroczyć barierę 300 brygad?
Przy ilostanie 434 sztuk powinno to być osiągalne.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25331
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 sty 2024, 10:38

298 będzie póki co. Bo nie sądzę by był to koniec procesu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michael112
Posty: 2827
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 sty 2024, 20:06

Bywalec pisze:
18 sty 2024, 13:22
Myślę, że zapominasz o jednej rzeczy - w planach jest cały czas rozbudowa sieci tramwajowej o kolejne trasy a co za tym idzie, potrzebnych będzie więcej wozów w ruchu, więc nie można tego liczyć 1:1. Myślę, że na razie nikt nie ma w planach aby delfiny (105N2k/2000) czy hipolity (123N) poszły na złom. Łącznie to 46 składów, które hipotetycznie mogłyby kursować tylko w szczycie.
Przyznam że mnie zmartwiłeś. :(
Dobrze że chociaż całki w DP byłyby 100% niskie.

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 27 sty 2024, 21:04

pawcio pisze:
27 sty 2024, 10:38
298 będzie póki co. Bo nie sądzę by był to koniec procesu.
Czyli reasumując od poniedziałku:

242 całki niskie
43 całki wysokie

56 dodatków niskich w A i B
59 dodatków wysokich w A i 61 dodatków w B

W końcu wysoka podłoga w mniejszości.

Co do niskiej podłogi statystycznie w rezerwie trochę zostaje w rozbiciu na poszczególne zajezdnie następująco:

R1 - 22
R2 - 25
R3 - 40
R4 - 49

Wysoka podłoga wygląda blado z rezerwą w stosunku do planu, ale z powodu odstawienia sporej ilości taboru (brak miejsca) stąd pewnie będzie niska podłoga za wysoką i wtedy strzeli ponad 300 brygad niskich w szczytach komunikacyjnych:

R1 - 18
R2 - 6
R3 - 24
R4 - 13

Z rezerw odejmując wozy niesprawne dłużej, powypadkowe, NG itp rezerwa faktycznie robi się mikra.

Ale TW da radę.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25331
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 sty 2024, 21:29

W ruchu 300 sztuk niskich będzie przekraczane na dużym luzie. Przecież jeszcze żadnych 141N nie ma w planie. Ale z drugiej strony trzeba mieć tez na uwadze, że pompowanie teraz na siłę planu niskich rodziłoby dwa zagrożenia. Po pierwsze, luz w niskich się przyda, żeby bez zmiany w rozkładach jazdy organizować przeniesienia wagonów do R5 - to się nie zadzieje na zasadzie dziś wyjechał stąd a zjedzie tam. Po drugie, jeśli by teraz napchać plan niskich na maksa, to na jesieni będzie szok, że nagle się wysokie rozpleniły na powrót w rozkładach i na mieście w miejsce Hyundaiów, które obowiązkowo będą zjeżdżać na Wilanów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Przecinak
Posty: 39
Rejestracja: 14 gru 2023, 12:38

Post autor: Przecinak » 28 sty 2024, 3:39

michael112 pisze:
27 sty 2024, 20:06

Przyznam że mnie zmartwiłeś. :(
Dobrze że chociaż całki w DP byłyby 100% niskie.
Niektóre dodatki zjeżdżają później niż brygady całodzienne. Lepiej by było zorganizować podział brygad tak, aby brygady na wysoką podłogę jeździły do 21/22, a po tej godzinie na mieście by zostały same niskacze.
W ostatnim rozkładzie jazdy 4/9 jeździła do godziny 1 w nocy i była na wysoką podłogę. To jest dla mnie nieporozumienie, że brygady jeżdżące do 18 były na niską podłogę, a ta jeżdżąca do późnej nocy na wysoką podłogę.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25331
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sty 2024, 7:41

To, czy zjeżdża o 19 dodatek czy całka wynika wprost z rozkładów jazdy. Tramwaje tu mają znacznie mniejszą elastyczność niż autobusy. Jeśli któraś brygada miałaby przyjechać na kraniec na trzeciego (najczęściej), to znaczy się, że poprzednia brygada musi zjeżdżać do zajezdni. Charakter brygady nie ma żadnego znaczenia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ