Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2024

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25339
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 kwie 2024, 11:51

Na początku to R5 nic więcej niż linie bródnowskie mieć nie będzie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5812
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 kwie 2024, 12:02

Też słyszałem taką wersję. Same bródnowskie to około 50 brygad.
miłośnik 13N

Autobus Czerwon
Posty: 4096
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 23 kwie 2024, 12:15

Łukasz pisze:
23 kwie 2024, 10:23
Bywalec pisze:Patrząc na częstotliwość Z-1 na odcinku Rondo Żaba-Metro Bródno (co 6 minut w szczycie, co 10 poza szczytem - tabor 18m) też można się pokusić, że w tramwajach jeżdżących na tym odcinku nie ma tłumów (4 linie, średnio co 2 minuty w szczycie i 3 minuty poza szczytem - tabor 30m), także nie wyciągałbym pochopnych wniosków na podstawie rozkładu Z-1 i 234 ;P
Może 25 już ma szanse nie wrócić z wakacji dzięki temu. Trójka z czwórką i podwójna jedynka to super układ, można powiedzieć że aż nadto.
Właściwie to układem idealnym byłaby silna 1 i silna 3, czwórka raczej zbyt potrzebna w tej relacji to nie jest.

Łukasz
Posty: 10587
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 kwie 2024, 12:21

Autobus Czerwon pisze:
Łukasz pisze:
23 kwie 2024, 10:23
Może 25 już ma szanse nie wrócić z wakacji dzięki temu. Trójka z czwórką i podwójna jedynka to super układ, można powiedzieć że aż nadto.
Właściwie to układem idealnym byłaby silna 1 i silna 3, czwórka raczej zbyt potrzebna w tej relacji to nie jest.
Zbyt radykalne - no i tyle było walki o skręcającą czwórkę na Bankowym…
ŁK

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36632
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 kwie 2024, 19:36

pawcio pisze:
23 kwie 2024, 11:51
Na początku to R5 nic więcej niż linie bródnowskie mieć nie będzie.
Tak czy owak poprawi to ofertę.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Paweł D.
Posty: 5271
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 23 kwie 2024, 19:39

Na pewno odpadną też długie zjazdy i dojazdy (mam taką nadzieję). Tylko żeby nie okazało się, że kilometrów brakuje, bo umowa gwarantuje....

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25339
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 kwie 2024, 23:03

R5 nie poprawi oferty na Bródnie, bo wytnie tylko niepotrzebne wyjazdy i zjazdy z/do obecnych zajezdni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36632
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 kwie 2024, 1:11

pawcio pisze:
23 kwie 2024, 23:03
R5 nie poprawi oferty na Bródnie, bo wytnie tylko niepotrzebne wyjazdy i zjazdy z/do obecnych zajezdni.
Zarazem jednak w porach zjazdowych przybędzie kursów, które jak dotąd na Bródno już nie wracały. Podobnie z wyjazdami. Generalnie zajezdnia powoduje przybycie kursów w kierunkach "właściwych" kosztem kursów w przeciwpotoku.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25339
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 kwie 2024, 8:08

Na Bródnie tych kursów dojazdowych i zjazdowych z linii niebródnowskich to wiele nie będzie. A na początku to praktycznie w ogóle.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36632
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 kwie 2024, 17:30

Nie mówię przecież o liniach niebródnowskich.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Łukasz
Posty: 10587
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 kwie 2024, 18:00

Pewnie na 4 rano na Bródno nic nie dojedzie, ale może nie musi.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25339
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 kwie 2024, 20:56

Bastian pisze:
24 kwie 2024, 17:30
Nie mówię przecież o liniach niebródnowskich.
Ale Annopol tak wiele linii niebródnowskich obsługiwać nie będzie. Na Bródnie znajdzie lekko licząc połowę zatrudnienia planowanego na koniec procesu pełnego rozruchu. A kiedyś tam będzie tego jeszcze więcej, jak dostanie do obsługi Zieloną Białołękę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

primoż
Posty: 3742
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 24 kwie 2024, 22:15

Śmiem twierdzić, że okres przejściowy między zakończeniem procesu pełnego rozruchu a a otwarciem trasy na Zieloną Białołękę to trochę potrwa :>

Jeżeli R5 ma obsługiwać Bródno, to gdzie Żoliborz przeniesie się z obsługą? Więcej brygad na liniach bemowskich?
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36632
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 kwie 2024, 22:39

pawcio pisze:
24 kwie 2024, 20:56
Bastian pisze:
24 kwie 2024, 17:30
Nie mówię przecież o liniach niebródnowskich.
Ale Annopol tak wiele linii niebródnowskich obsługiwać nie będzie.
No i? Bo gadamy jak dziad z obrazem.

Zakładam, że na początku szczytów (wyjazdy) oraz na ich końcu (zjazdy), podobnie jak rano i wieczorem, będzie nieco więcej kursów w potoku. Przecież będą tam zjeżdżać kursy, które dotąd jechały np. na Żoliborz.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25339
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 kwie 2024, 22:49

primoż pisze:
24 kwie 2024, 22:15

Jeżeli R5 ma obsługiwać Bródno, to gdzie Żoliborz przeniesie się z obsługą? Więcej brygad na liniach bemowskich?
Za wcześnie na odpowiedzi, ale będą dwa początki łańcuszka zmian. Jeden to dużo Mokotowa na Wilanowie. Drugi to spadek planu w obecnych zajezdniach pewnie o ok. 50 brygad łącznie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ