Zmiany od kwietnia 2024

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
fafik
Posty: 27
Rejestracja: 16 mar 2012, 8:33
Kontakt:

Post autor: fafik » 30 mar 2024, 16:43

I to jest bardzo dobra wiadomość. Może dzięki temu rozkład na 156 będzie bardziej realny z normalnymi przerwami na obu końcach

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 mar 2024, 16:45

fafik pisze:I to jest bardzo dobra wiadomość. Może dzięki temu rozkład na 156 będzie bardziej realny z normalnymi przerwami na obu końcach
Najlepiej gdyby postój 156 był całodobowo na Stalowej.
ŁK

Georg
Posty: 5980
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 mar 2024, 16:49

Ta sama sytuacja i dwa zupełnie różne punkty widzenia.

Jurand
Posty: 1079
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 30 mar 2024, 18:37

Łukasz pisze:
30 mar 2024, 16:45
fafik pisze:I to jest bardzo dobra wiadomość. Może dzięki temu rozkład na 156 będzie bardziej realny z normalnymi przerwami na obu końcach
Najlepiej gdyby postój 156 był całodobowo na Stalowej.
No pewnie, zawsze można przejść przez Wisłę super zajebistą nową kladką za około 130mln, wyrzuconych w bloto przez władze miasta.
Po co nam KM, niech zrobią jeszcze kilka takich przepraw przez rzeczkę i kolejne przetargi na autobusy nie będą potrzebne.
Kierowcy autobusów zawsze mogą pójść do sprzątania ulic i tych kładek, ponoć większość z nich zbyt wielu szkół nie pokończyła?

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 697
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 30 mar 2024, 20:25

Łukasz pisze:
30 mar 2024, 16:45

Najlepiej gdyby postój 156 był całodobowo na Stalowej.
Mam taką małą prośbę. Nie odzywaj się na temat przerw. Nie znasz tej roboty, jedynie potrafisz zrzędzić swoimi wypowiedziami i narzekać na temat naszego zawodu zza swojego ekranu. To straszne, że masz tak mało empatii w życiu. Non stop kierowcy piszą jak to wygląda z naszej perspektywy, ale ty to masz gdzieś. Mimo, że cię nie znam to patrząc na historie twoich wypowiedzi mam wrażenie, że obchodzi cię jedynie czubek własnego nosa, przykre...
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Georg
Posty: 5980
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 mar 2024, 20:36

Mam wrażenie że nie zrozumieliście metafory Łukasza. W ogóle nie chodziło mu o postoje, tylko o to, że ten potworek w obecnym kształcie powinien być dawno zlikwidowany. Mimo, że nie zgadzam się z tym, bo są odcinki wymagające zastąpienia, to istnienie tak długiej linii jest patologią. Duże opóźnienia, długa i korkogenna trasa to kłopot i dla kierowców (dla nich głównie) i dla pasażerów.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25344
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 mar 2024, 20:41

Jurand pisze:
30 mar 2024, 18:37
Łukasz pisze:
30 mar 2024, 16:45

Najlepiej gdyby postój 156 był całodobowo na Stalowej.
No pewnie, zawsze można przejść przez Wisłę super zajebistą nową kladką za około 130mln, wyrzuconych w bloto przez władze miasta.
Po co nam KM, niech zrobią jeszcze kilka takich przepraw przez rzeczkę i kolejne przetargi na autobusy nie będą potrzebne.
Kierowcy autobusów zawsze mogą pójść do sprzątania ulic i tych kładek, ponoć większość z nich zbyt wielu szkół nie pokończyła?
Pójdź sam na odpowiednie studia i naucz się najpierw finansów publicznych, w tym tego, czym się różnią wydatki bieżące od inwestycyjnych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Jurand
Posty: 1079
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 30 mar 2024, 20:41

Georg pisze:
30 mar 2024, 20:36
Mam wrażenie że nie zrozumieliście metafory Łukasza. W ogóle nie chodziło mu o postoje, tylko o to, że ten potworek w obecnym kształcie powinien być dawno zlikwidowany. Mimo, że nie zgadzam się z tym, bo są odcinki wymagające zastąpienia, to istnienie tak długiej linii jest patologią. Duże opóźnienia, długa i korkogenna trasa to kłopot i dla kierowców (dla nich głównie) i dla pasażerów.
Mam wrażenie że chyba Ty nie zrozumiałeś metafory Łukaszka?
Jamnik w dodatku Zielony słusznie zajrzał w historie postów Łukaszka i się fachowo odniósł do jego wynurzeń (-(

Jurand
Posty: 1079
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 30 mar 2024, 20:45

pawcio pisze:
30 mar 2024, 20:41
Jurand pisze:
30 mar 2024, 18:37

No pewnie, zawsze można przejść przez Wisłę super zajebistą nową kladką za około 130mln, wyrzuconych w bloto przez władze miasta.
Po co nam KM, niech zrobią jeszcze kilka takich przepraw przez rzeczkę i kolejne przetargi na autobusy nie będą potrzebne.
Kierowcy autobusów zawsze mogą pójść do sprzątania ulic i tych kładek, ponoć większość z nich zbyt wielu szkół nie pokończyła?
Pójdź sam na odpowiednie studia i naucz się najpierw finansów publicznych, w tym tego, czym się różnią wydatki bieżące od inwestycyjnych.
I po tych studiach też uznam że 156 powinno stać całodobowo na Stalowej :?:

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 30 mar 2024, 21:29

Może wtedy zrozumiesz, że te 130 mln na kładkę nie mogło pójść na wynagrodzenia kierowców.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 697
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 30 mar 2024, 22:02

Pytanie czy ta kładka ma sens? Dla mnie nie, trzeba było dołożyć i zrobić jeśli już normalny most.

Z niepokojem naprawdę patrzę na tendencję u części 'miłośników' KM, którzy skupić się na ratowaniu historii, robieniu zapisków obecnej, czy dzieleniu się propozycjami ulepszeń, coraz bardziej atakują kierujących uważając ich za ludzi którym ciągle mało i narzekają tylko na ztm, kasę, przerwy, kary i pracodawcę bez przesłanek.

Szkoda tylko, że jeśli już mieliście styczność z kabiną kierowcy to na dniach otwartych robiąc zdjęcie, wrzucając sobie je potem na fb lub wasza styczność polegała na odpaleniu symulatora na godzinę. Może sobie naprawdę pobierzcie symulator, wstańcie o 4:00 i jeźdźcie w kółko do 14:30, a potem sobie pomnóżcie przez 22, ciekawe jak wasza perspektywa by się zmieniła. Dla odważniejszych polecam kurs. Tylko nie gwarantuję, że nie dołączycie potem do setek osób, które odeszły z roboty jeszcze w trakcie pierwszego tygodnia, bo myślały, że to taka super robota. Parafrazując klasyka "w tym kraju to każdy jeden narzekać umie, a robić ni ma komu".
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2229
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 31 mar 2024, 5:19

Nigdy nie miałem styczności z kabiną i nie atakowałem kierowców, wręcz przeciwnie - uważam że źródłem kryzysu są pensje zbyt małe na zakres odpowiedzialności, a dodatkowo po prostu Warszawa mogłaby więcej przeznaczać na komunikację ogółem, mimo, że to już są i tak spore kwoty. Dla mnie kładka to totalny bezsens, nie jest poważną inwestycją, ot wymysł czysto turystyczny, który mógłby poczekać na lepsze czasy. I mam świadomość, że to środki, niekoniecznie byłyby przesunięte na akurat na KM (pensje i brygady), a po prostu zostałyby równomiernie rozłożone na różne rzeczy, przez co w sumie na KM trafiłby znikomy procent. Ale no, nie zmienia to faktu, że generalnie kładka jest bezsensem, a Warszawie powinna trochę dołożyć jeszcze do KM, a być może nawet - urealnić ceny biletów.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 mar 2024, 7:57

Georg pisze:Mam wrażenie że nie zrozumieliście metafory Łukasza. W ogóle nie chodziło mu o postoje, tylko o to, że ten potworek w obecnym kształcie powinien być dawno zlikwidowany. Mimo, że nie zgadzam się z tym, bo są odcinki wymagające zastąpienia, to istnienie tak długiej linii jest patologią. Duże opóźnienia, długa i korkogenna trasa to kłopot i dla kierowców (dla nich głównie) i dla pasażerów.
Tak właśnie. Dzięki :)
ŁK

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 mar 2024, 8:01

Jurand pisze:
Łukasz pisze:
30 mar 2024, 16:45
Najlepiej gdyby postój 156 był całodobowo na Stalowej.
No pewnie, zawsze można przejść przez Wisłę super zajebistą nową kladką za około 130mln, wyrzuconych w bloto przez władze miasta.
Po co nam KM, niech zrobią jeszcze kilka takich przepraw przez rzeczkę i kolejne przetargi na autobusy nie będą potrzebne.
Kierowcy autobusów zawsze mogą pójść do sprzątania ulic i tych kładek, ponoć większość z nich zbyt wielu szkół nie pokończyła?
To już niestety ten moment, że jesteś najsłabszym ogniwem, musisz odejść.

A na kładce wczoraj były tłumy i obstawiam, że byli wśród odwiedzających także kierowcy - co nie zmienia faktu, że jest sporo do poprawienia.

*PLONK*

PS mam całkiem dużo empatii, ale najzwyczajniej w świecie nie trawię idiotów przekonanych o swojej nadludzkości.
ŁK

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 697
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 31 mar 2024, 8:24

Łukasz pisze:
31 mar 2024, 8:01

PS mam całkiem dużo empatii, ale najzwyczajniej w świecie nie trawię idiotów przekonanych o swojej nadludzkości.
LOL, kto to mówi xD

Jeżeli uważasz kierowców za idiotów, to opuść te forum, bo to jednak ty jesteś najsłabszym ogniwem.

A wyręczanie się kimś, że niby mało kto zrozumiał twoje wypowiedzi (ciągle mając w pamięci inne wcześniejsze), a później atakując ponownie kierowców jest już żałosne.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

ODPOWIEDZ