Zmiany od kwietnia 2024

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Walas
Posty: 17085
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Zmiany od kwietnia 2024

Post autor: Walas » 24 mar 2024, 8:29

R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Jurand
Posty: 1076
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 mar 2024, 8:48

Walas pisze:
24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza #-o

Robert 514
Posty: 2116
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 24 mar 2024, 8:57

Jurand pisze:
24 mar 2024, 8:48
Walas pisze:
24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza #-o
Zawsze mnie irytuje jak rano cały peleton z R-3 jedzie przez miasto na pusto np na Wilanów a teraz będzie w dwie strony Mostem Siekierkowskim

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1619
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 24 mar 2024, 9:40

210 w DŚ też rylko kleszce i Stalowa.
Mający dwa kroki relobus całe zero, ehhh ekologia.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

wincenty
Posty: 1321
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 24 mar 2024, 9:54

Nordyk110 pisze:
24 mar 2024, 9:40
210 w DŚ też rylko kleszce i Stalowa.
Mający dwa kroki relobus całe zero, ehhh ekologia.
Ekologia i ekonomia... A podobno walczymy o lepsze powietrze i oszczędzamy na czym się da...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Walas
Posty: 17085
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 24 mar 2024, 10:11

Jurand pisze:
24 mar 2024, 8:48
Walas pisze:
24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza #-o
To tylko ok. 16km. A jak dojeżdżają i zjeżdżają z Piaseczna ?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 24 mar 2024, 11:02

Walas pisze:
24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
A to 161 będzie planowo na przeguby, że nagle aż tyle ostrobramskich przegubów schodzi? Bo jeżeli na solówki, to marnotrastwo taboru.

man1956
Posty: 1541
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 24 mar 2024, 11:21

Na 161 wystarczyłyby busy. A poważnie mówiąc SU10. Tylko wszystkie tej długości wozy z R-3 mają już zatrudnienie.

Jurand
Posty: 1076
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 mar 2024, 11:33

Walas pisze:
24 mar 2024, 10:11
Jurand pisze:
24 mar 2024, 8:48

Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza #-o
To tylko ok. 16km. A jak dojeżdżają i zjeżdżają z Piaseczna ?
Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie (-(
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13 :-k
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada :^o
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy #-o
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu :roll:
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10 (-(

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4878
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 24 mar 2024, 11:35

A to MZA już nie ma płacone brama-brama, że taką aferę kręcisz?
ObrazekObrazek

Jurand
Posty: 1076
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 mar 2024, 11:40

Bywalec pisze:
24 mar 2024, 11:35
A to MZA już nie ma płacone brama-brama, że taką aferę kręcisz?
Nie mają płatne brama-brama.
Afery nie kręcę, tylko widzę ewidentne marnotrawstwo naszych pieniędzy.
Podejrzewam że gdybyś był właścicielem firmy transportowej, to na takie wyrzucone pieniądze w błoto już nie miałbyś wyjebane (-(

Walas
Posty: 17085
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 24 mar 2024, 11:41

fraktal pisze:
24 mar 2024, 11:02
Walas pisze:
24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
A to 161 będzie planowo na przeguby, że nagle aż tyle ostrobramskich przegubów schodzi? Bo jeżeli na solówki, to marnotrastwo taboru.
Przeguby z R-3 idą na 173 i ZS2.
Jurand pisze:
24 mar 2024, 11:33
Walas pisze:
24 mar 2024, 10:11

To tylko ok. 16km. A jak dojeżdżają i zjeżdżają z Piaseczna ?
Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie (-(
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13 :-k
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada :^o
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy #-o
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu :roll:
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10 (-(
Ale już bez takich wywodów. Trzeba dodać do tego że są brygady na 507 co kończą ok. 1:00 na Gocławiu.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

man1956
Posty: 1541
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 24 mar 2024, 11:47

No to może rozkład na 507 dopasują pod Woronicza.

Jurand
Posty: 1076
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 mar 2024, 12:00

Walas pisze:
24 mar 2024, 11:41
fraktal pisze:
24 mar 2024, 11:02

A to 161 będzie planowo na przeguby, że nagle aż tyle ostrobramskich przegubów schodzi? Bo jeżeli na solówki, to marnotrastwo taboru.
Przeguby z R-3 idą na 173 i ZS2.
Jurand pisze:
24 mar 2024, 11:33

Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie (-(
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13 :-k
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada :^o
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy #-o
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu :roll:
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10 (-(
Ale już bez takich wywodów. Trzeba dodać do tego że są brygady na 507 co kończą ok. 1:00 na Gocławiu.
Super info
A potem jeszcze 16km na pusto, tankowanie i OC, tylko mogę pochwalić taką politykę #-o

reserved
Posty: 14606
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 24 mar 2024, 12:12

Ale przejazdy techniczne to proszę szanować. To najlepsze linie dla kierowców.

ODPOWIEDZ