Strona 1 z 10
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 8:29
autor: Walas
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 8:48
autor: Jurand
Walas pisze: ↑24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na
507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na
161.
Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 8:57
autor: Robert 514
Jurand pisze: ↑24 mar 2024, 8:48
Walas pisze: ↑24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na
507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na
161.
Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza
Zawsze mnie irytuje jak rano cały peleton z R-3 jedzie przez miasto na pusto np na Wilanów a teraz będzie w dwie strony Mostem Siekierkowskim
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 9:40
autor: Nordyk110
210 w DŚ też rylko kleszce i Stalowa.
Mający dwa kroki relobus całe zero, ehhh ekologia.
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 9:54
autor: wincenty
Nordyk110 pisze: ↑24 mar 2024, 9:40
210 w DŚ też rylko kleszce i Stalowa.
Mający dwa kroki relobus całe zero, ehhh ekologia.
Ekologia i ekonomia... A podobno walczymy o lepsze powietrze i oszczędzamy na czym się da...
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 10:11
autor: Walas
Jurand pisze: ↑24 mar 2024, 8:48
Walas pisze: ↑24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na
507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na
161.
Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza
To tylko ok. 16km. A jak dojeżdżają i zjeżdżają z Piaseczna ?
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 11:02
autor: fraktal
Walas pisze: ↑24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na
507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na
161.
A to 161 będzie planowo na przeguby, że nagle aż tyle ostrobramskich przegubów schodzi? Bo jeżeli na solówki, to marnotrastwo taboru.
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 11:21
autor: man1956
Na 161 wystarczyłyby busy. A poważnie mówiąc SU10. Tylko wszystkie tej długości wozy z R-3 mają już zatrudnienie.
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 11:33
autor: Jurand
Walas pisze: ↑24 mar 2024, 10:11
Jurand pisze: ↑24 mar 2024, 8:48
Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza
To tylko ok. 16km. A jak dojeżdżają i zjeżdżają z Piaseczna ?
Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 11:35
autor: Bywalec
A to MZA już nie ma płacone brama-brama, że taką aferę kręcisz?
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 11:40
autor: Jurand
Bywalec pisze: ↑24 mar 2024, 11:35
A to MZA już nie ma płacone brama-brama, że taką aferę kręcisz?
Nie mają płatne brama-brama.
Afery nie kręcę, tylko widzę ewidentne marnotrawstwo naszych pieniędzy.
Podejrzewam że gdybyś był właścicielem firmy transportowej, to na takie wyrzucone pieniądze w błoto już nie miałbyś wyjebane
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 11:41
autor: Walas
fraktal pisze: ↑24 mar 2024, 11:02
Walas pisze: ↑24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na
507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na
161.
A to 161 będzie planowo na przeguby, że nagle aż tyle ostrobramskich przegubów schodzi? Bo jeżeli na solówki, to marnotrastwo taboru.
Przeguby z R-3 idą na
173 i
ZS2.
Jurand pisze: ↑24 mar 2024, 11:33
Walas pisze: ↑24 mar 2024, 10:11
To tylko ok. 16km. A jak dojeżdżają i zjeżdżają z Piaseczna ?
Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10
Ale już bez takich wywodów. Trzeba dodać do tego że są brygady na
507 co kończą ok. 1:00 na Gocławiu.
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 11:47
autor: man1956
No to może rozkład na 507 dopasują pod Woronicza.
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 12:00
autor: Jurand
Walas pisze: ↑24 mar 2024, 11:41
fraktal pisze: ↑24 mar 2024, 11:02
A to 161 będzie planowo na przeguby, że nagle aż tyle ostrobramskich przegubów schodzi? Bo jeżeli na solówki, to marnotrastwo taboru.
Przeguby z R-3 idą na
173 i
ZS2.
Jurand pisze: ↑24 mar 2024, 11:33
Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10
Ale już bez takich wywodów. Trzeba dodać do tego że są brygady na
507 co kończą ok. 1:00 na Gocławiu.
Super info
A potem jeszcze 16km na pusto, tankowanie i OC, tylko mogę pochwalić taką politykę
Zmiany od kwietnia 2024
: 24 mar 2024, 12:12
autor: reserved
Ale przejazdy techniczne to proszę szanować. To najlepsze linie dla kierowców.