Strona 1 z 10

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 8:29
autor: Walas
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 8:48
autor: Jurand
Walas pisze:
24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza #-o

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 8:57
autor: Robert 514
Jurand pisze:
24 mar 2024, 8:48
Walas pisze:
24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza #-o
Zawsze mnie irytuje jak rano cały peleton z R-3 jedzie przez miasto na pusto np na Wilanów a teraz będzie w dwie strony Mostem Siekierkowskim

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 9:40
autor: Nordyk110
210 w DŚ też rylko kleszce i Stalowa.
Mający dwa kroki relobus całe zero, ehhh ekologia.

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 9:54
autor: wincenty
Nordyk110 pisze:
24 mar 2024, 9:40
210 w DŚ też rylko kleszce i Stalowa.
Mający dwa kroki relobus całe zero, ehhh ekologia.
Ekologia i ekonomia... A podobno walczymy o lepsze powietrze i oszczędzamy na czym się da...

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 10:11
autor: Walas
Jurand pisze:
24 mar 2024, 8:48
Walas pisze:
24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza #-o
To tylko ok. 16km. A jak dojeżdżają i zjeżdżają z Piaseczna ?

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 11:02
autor: fraktal
Walas pisze:
24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
A to 161 będzie planowo na przeguby, że nagle aż tyle ostrobramskich przegubów schodzi? Bo jeżeli na solówki, to marnotrastwo taboru.

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 11:21
autor: man1956
Na 161 wystarczyłyby busy. A poważnie mówiąc SU10. Tylko wszystkie tej długości wozy z R-3 mają już zatrudnienie.

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 11:33
autor: Jurand
Walas pisze:
24 mar 2024, 10:11
Jurand pisze:
24 mar 2024, 8:48

Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza #-o
To tylko ok. 16km. A jak dojeżdżają i zjeżdżają z Piaseczna ?
Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie (-(
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13 :-k
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada :^o
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy #-o
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu :roll:
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10 (-(

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 11:35
autor: Bywalec
A to MZA już nie ma płacone brama-brama, że taką aferę kręcisz?

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 11:40
autor: Jurand
Bywalec pisze:
24 mar 2024, 11:35
A to MZA już nie ma płacone brama-brama, że taką aferę kręcisz?
Nie mają płatne brama-brama.
Afery nie kręcę, tylko widzę ewidentne marnotrawstwo naszych pieniędzy.
Podejrzewam że gdybyś był właścicielem firmy transportowej, to na takie wyrzucone pieniądze w błoto już nie miałbyś wyjebane (-(

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 11:41
autor: Walas
fraktal pisze:
24 mar 2024, 11:02
Walas pisze:
24 mar 2024, 8:29
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
A to 161 będzie planowo na przeguby, że nagle aż tyle ostrobramskich przegubów schodzi? Bo jeżeli na solówki, to marnotrastwo taboru.
Przeguby z R-3 idą na 173 i ZS2.
Jurand pisze:
24 mar 2024, 11:33
Walas pisze:
24 mar 2024, 10:11

To tylko ok. 16km. A jak dojeżdżają i zjeżdżają z Piaseczna ?
Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie (-(
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13 :-k
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada :^o
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy #-o
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu :roll:
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10 (-(
Ale już bez takich wywodów. Trzeba dodać do tego że są brygady na 507 co kończą ok. 1:00 na Gocławiu.

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 11:47
autor: man1956
No to może rozkład na 507 dopasują pod Woronicza.

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 12:00
autor: Jurand
Walas pisze:
24 mar 2024, 11:41
fraktal pisze:
24 mar 2024, 11:02

A to 161 będzie planowo na przeguby, że nagle aż tyle ostrobramskich przegubów schodzi? Bo jeżeli na solówki, to marnotrastwo taboru.
Przeguby z R-3 idą na 173 i ZS2.
Jurand pisze:
24 mar 2024, 11:33

Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie (-(
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13 :-k
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada :^o
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy #-o
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu :roll:
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10 (-(
Ale już bez takich wywodów. Trzeba dodać do tego że są brygady na 507 co kończą ok. 1:00 na Gocławiu.
Super info
A potem jeszcze 16km na pusto, tankowanie i OC, tylko mogę pochwalić taką politykę #-o

Zmiany od kwietnia 2024

: 24 mar 2024, 12:12
autor: reserved
Ale przejazdy techniczne to proszę szanować. To najlepsze linie dla kierowców.