Zmiany od kwietnia 2024
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Zmiany od kwietnia 2024
R-1 bierze wszystkie brygady całodzienne na 507, R-3 zostaje na dodatkach.
R-3 wchodzi na 161.
R-3 wchodzi na 161.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ciekawa zmiana z tym 507, siedem na osiem całek zaczyna i kończy na Gocławiu w DP, a w DS cztery na pięć, ale co mnie tam, bogata firma MZA, to co to dla nich takie dojazdy i zjazdy na Woronicza
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Zawsze mnie irytuje jak rano cały peleton z R-3 jedzie przez miasto na pusto np na Wilanów a teraz będzie w dwie strony Mostem Siekierkowskim
210 w DŚ też rylko kleszce i Stalowa.
Mający dwa kroki relobus całe zero, ehhh ekologia.
Mający dwa kroki relobus całe zero, ehhh ekologia.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Ekologia i ekonomia... A podobno walczymy o lepsze powietrze i oszczędzamy na czym się da...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
To tylko ok. 16km. A jak dojeżdżają i zjeżdżają z Piaseczna ?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Na 161 wystarczyłyby busy. A poważnie mówiąc SU10. Tylko wszystkie tej długości wozy z R-3 mają już zatrudnienie.
Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10
A to MZA już nie ma płacone brama-brama, że taką aferę kręcisz?
Nie mają płatne brama-brama.
Afery nie kręcę, tylko widzę ewidentne marnotrawstwo naszych pieniędzy.
Podejrzewam że gdybyś był właścicielem firmy transportowej, to na takie wyrzucone pieniądze w błoto już nie miałbyś wyjebane
Przeguby z R-3 idą na 173 i ZS2.
Ale już bez takich wywodów. Trzeba dodać do tego że są brygady na 507 co kończą ok. 1:00 na Gocławiu.Jurand pisze: ↑24 mar 2024, 11:33Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
No to może rozkład na 507 dopasują pod Woronicza.
Super infoWalas pisze: ↑24 mar 2024, 11:41Przeguby z R-3 idą na 173 i ZS2.
Ale już bez takich wywodów. Trzeba dodać do tego że są brygady na 507 co kończą ok. 1:00 na Gocławiu.Jurand pisze: ↑24 mar 2024, 11:33
Panie Pawle.
Drogi Walasie.
Nadal Pan mnie zadziwia.
Znowu niestety negatywnie
Z Piaseczna na szczęście zjeżdza zakład R7, a nie R10 lub R13
To tylko 16km w jedną stronę Pan powiada
Pan przemnoży te wszystkie 7 całek w dwie strony, razy dni, razy miesiące i razy cenę ropy
Do tego dodajmy godziny płatne kierowcom za te wyjazdy/zjazdy
Ja szczerzę mówiąc nie dam rady tego przekalkulować, ale Pan ma zapewne to w jednym palcu
Pan to porówna z odległością i kosztami z zakładu R10
No i wtedy wyjdzie jakaś mega wielka kwota, którą by można było oszczędzić, gdyby obsługa została na R10
A potem jeszcze 16km na pusto, tankowanie i OC, tylko mogę pochwalić taką politykę
Ale przejazdy techniczne to proszę szanować. To najlepsze linie dla kierowców.